-
Postów
78 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zbylo22

-
SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!
zbylo22 odpowiedział(a) na Cuber temat w Małopolskie
Siema nie kręci się ktoś czasem jutro w okolicach Bora komorowskiego? -
to chociaż napisz co sie stało że problem zniknoł??
-
chesterman co dokladnie poprawiales ? wysunołes czujniki blizej pierscieni czy je oddaliłeś?
-
[/color] Hmm ale tarcza jest tak wyprofilowana że pierścień powinien dobrze siąść więc dobijałem do końca...pozatym trudno jest nabić go równo nie dobijajac do oporu....
-
Historia: kupiłem tarcze i klocki tył, po wymianie zaczoł mi sie świecić ABS i czerwony "!", okazało sie że tarcze sa bez pierścieni ABS o czym ja nie miałem pojęcia( mechanik tez?!)...po kilku dniach kupiłem pierścienie i postanowiłem samemu je założyć...po założeniu (ząbkami na zewnątrz) ABS i czerwony "!" juz mi się nie świeci. Problem: Po założeniu pierścieni ABS zauważyłem że przy hamowaniu jak prędkość spadnie poniżej 20km/h czuje na pedale hamulca odbicie/cofanie i odgłos jakby brzęczenia (czego nigdy wcześniej nie miałem). Wychodzi na to że ABS włancza sie za każdym razem przy predkości poniżej 20 km/h. Opierając sie na historii prosze o pomoc co może być tego przyczyną, dodam że czysciłem czujniki ABS z tyłu ale wykluczam to aby ktoryś został przesunięty, bez pierścieni auto hamowało normalnie...co moge sprawdzić,zrobić, kto miał podobny problem? prosze o jakies porady....
-
[B5 ADP] Głośne wycie, przegrzewanie się, przyczyna - co robić..
zbylo22 odpowiedział(a) na Chowix temat w Audi A4 B5
Kolego na bank padła Ci pompa wspomagania znajduje sie pod alternatorem....w pompie sa łopatki i to one powoduja to wycie jesli uległy zuzyciu zazwyczaj spowodowane wiekiem pompy....wymiana płynu nic nie pomoże bo to przerabiałem..........szukaj jakiejs uzywki i wymieniaj.............. co do gotowania płynu to wyglada na to jakby Ci termostat sie nie otwierał....... -
juz zgłupiałem..........po dolaniu na maxa płynu 2 dni temu do dzis prawie nic nie ubyło....olej na bagnecie czysty,pod korkiem nic,wąż od chłodnicy nie pęcznieje.....byłem u speca Audi i po oględzinach stwierdził że nie podziela moich obaw co do uszczelki...21.02 oddaje mu bryke ma ją prześwietlić.....do dzis sie zastanawiam gdzie sie podziało te 1,5l płynu ze zbiornika.........hmmm.....to chyba niemożliwe że jak gosc mi wymieniał olej to z olejem poszło tyle płynu?.......
-
wiecej szczegółów....olej wymieniałem 25.01 sroda, i wtedy ostatni raz zaglądałem pod maske, stan płynu był ok....od tego czasu nie zrobiłem więcej niż 400km........tą białą maź zauważyłem na miarce( pod korkiem jest OK) jak dziś sprawdziłem poziom oleju....jesli uszczelka pod głowicą to czy jazda z tymi objawami jest niebezpieczna i wymaga pilnej naprawy czy po prostu dobrze byloby to zrobic w najbliższym czasie?....
-
nastały mrozy....dziś postanowiłem zobaczyc co tam pod maska słychać i ku swojemu przerażeniu patrze a tu zbiorniczek z płynem chłodniczym pusty,ani deka śladu po płynie....myslalem ze jest gorzej ale do stanu min wlałem 1 l płynu wiec w przewodach musiał być.....dodam ze nie mialem zadnych oznak ze jest cos nie tak,autko pali,trzymalo 90 stopni, raczej wykluczam zeby gdzies płyn uciekał....ostatnio bardziej grzałem na te mrozy....czy grzanie i mrozy mogą byc powodem wiekszego ubytku płynu???......olej wymieniałem tydzien temu i zauważyłem że nosi znamiona jakiejś białej mazi i jest jakis taki brudny,mętny....prosze o pomoc czy mam sie niepokoić i coś działać czy nie!
-
czyszczona i po tym ten problem sie pojawił, przed było wszystko ok, szczelność raczej ok.....VAG pokazuje błąd czujnika położenia przepustnicy, czy on moze byc tego powodem i czy jest jakis ratunek dla niej jeszcze czy trzeba wymienic przepustnice bo jak sie orientuje to ten czujnik jest wewnątrz puszti sterownika przepustnicy która jest nierozbieralna.......
-
Na lpg i pb to samo
-
Kolego jesli pompa ci nie pompuje z momentem krecenia rozrusznikiem to cos z nią jest nie tak lub z jej zasilaniem..........pompa zaczyna pracowac z chwila rozruchu silnika....
-
Do momentu jak wskazówka temp. osiągnie 90 stopni silnik pracuje idealne- obroty 900Nm gdy już jest gorący obroty na biegu jałowym wzrastaja do 1300-1400Nm i tak cały czas trzymaja..........czy obroty moga miec cos wspólnego z temp. silnika? Co może byc przyczyną tego i czy istnieje mozliwosć ingerencji w ustawienia obrotów silnika?
-
Dziś podpinałem do kompa oto błędy jakie wyskoczyły po tłumaczeniu: 1. 00670 Czujnik pozycji przepustnicy – G127 2. 16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście G70 3. 16500 P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania G62 Jak sie to ma do moich problemów, co moge sam zrobić, sparwdzić i gdzie lezy problem z zapalaniem na zimnym silniku!! prosze o rade....[br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 17:55_________________________________________________i gdzie znajduje sie ten czujnik położenia przepustnicy?[br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 23:34_________________________________________________ Dziś podpinałem do kompa oto błędy jakie wyskoczyły po tłumaczeniu: 1. 00670 Czujnik pozycji przepustnicy – G127 2. 16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście G70 3. 16500 P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania G62 Nikt mi nie pomoże??
-
mam to samo, czujnik wymieniony i nic....kto rozwiąze problem niech tu napisze co i jak plis!!!