Skocz do zawartości

4łapy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 4łapy

Osiągnięcia 4łapy

0

Reputacja

  1. 4łapy

    Wydech

    Wszystko można, tylko po co? Ale mamy demokrację i możesz założyć co chcesz, a środkowy i końcowy będą pasować. Mało tego, mogę załatwić jeszcze taniej
  2. Witam! Dziurki są jak najbardziej nieszkodliwe, ale musi by nie większa niż 3 milimetry i w najniższym punkcie końcowego tłumika, z prostej przyczyny, cały układ wydechowy bardzo mocno się nagrzewa od 800 do 300 stopni na końcu i właśnie w końcowym tłumiku następuje skroplenie pary wodnej, czego objawem jest "plucie" z wydechu, oczywiście w rozsądnych ilościach, bo gdy jest więcej to uszczelka pod głowica. więc jeśli ją ktoś ma to nie ma co narzeka a jeśli ktoś chce to niech sobie wykona, nie dotyczy fabrycznych tłumików bo one są z kwasówki, znaczy wewnętrzna warstwa. tak czy siak AUDI rządzi! 4Ł
  3. Witam Pasek może być zużyty, ale najprędzej winna jest ujemna temperatura, olej zgęstniał i przez to ciśnienie się robi zbyt wysokie i opór do tego jeszcze wzrasta, zbytnio bym się nie przejmował tylko dałbym mu na wolnych chwile popracować, z czasem warto by do paska zajrzeć i olej wymienić też nie zaszkodzi. 4Ł
  4. Witaj kolego Może przyczyna jest niewyważone koło albo co inne, trudno mi sobie wyobrazić w pędzie stwierdzić, ze wydech drży, no chyba, że na postoju włączasz piątkę. Tak czy siak zacząłbym od wyważenia kół. 4ł
  5. 4łapy

    [B5 ADP] Brak ssania

    Szczerze mówiąc nie wiem jak się adaptuje tak na 100%, bo co post to inaczej, w tej chwili robię tak; odłączam klemę minus i włączam światła na pusto czekam chwilę 5 min. i podłączam klemę i włączam zapłon, czekam minutę aż przestanie terkotać i zapalam, dodam jeszcze, że jak już zapali to obroty ma zarówno na ssaniu jak i wolne. Jeśli jest inna metoda adaptacji ręcznej to proszę o instrukcje. 4Ł [br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 11:06_________________________________________________Proszę o instrukcje jak zaadaptować przepustnice ręcznie.
  6. Zrobiłem tak; odłączyłem klemę -włączyłem światła na pusto, następnie podłączyłem klemę i włączyłem zapłon, poczekałem minutę aż przestało terkotać i odpaliłem. Jak już odpalił to ssanie i wolne obroty git. Jeśli jest inny sposób to proszę o instrukcje, będę wdzięczny. 4Ł
  7. 4łapy

    [B5 ADP] Brak ssania

    Witam Ssanie jest! Winny był potencjometr przepustnicy, wymieniłem całą przepustnicę (bo jest to w jednym kawałku) i po problemie, znaczy się po tym problemie bo jest inny, zapala i ciągnie od dołu 500,600,700, i tak aż do 1200 obr. dobrze, że dalej jest już dobrze, jeszcze może ktoś doradzi na powolne wchodzenie na obroty będę wdzięczny. 4Ł
  8. Czujnik został niedawno wymieniony wiec obawiam się, że to nie to. (([br]Dopisany: 07 Grudzień 2011, 20:55_________________________________________________witam Byłem na kompie i okazało się, że czujnik położenia przepustnicy powiedział nara. Szukam przepustnicy i jak już znajdę to dam znać czy pomogło.[br]Dopisany: 12 Grudzień 2011, 13:10_________________________________________________Witam Przepustnica wymieniona, ssanie ok 1200obr. siły wróciły już nie muli zimny, tylko jak odpalam to tak się wkręca od dołu tzn. 500, 600, 700, itd. aż do 1200 wydaje się, że tak nie powinno być, wg. mnie powinien od razu skoczyć na 1200 i spadać do 900, co o tym sądzicie?
  9. Witam Mam problem z autem od jakiegoś czasu po odpaleniu i zanim się zagrzeje to nie chce jechać, po lekkim zagrzaniu już jest ok, co to może być, kto się z takim czymś spotkał? pozdrawiam
  10. 4łapy

    [B5 ADP] Brak ssania

    Dziękuję za odpowiedzi. Zapala i obroty spadają do 500 i po chwili wchodzą na 900 i tak się trzymają, trochę mnie to denerwuje, bo jak ruszam w drogę to przytrzymuje na gazie, bo się się boję, że zgaśnie. W sobotę mam zamiar podjechać na kompa zobaczymy co wyjdzie. opisze wyniki badania. może komu innemu się przyda.
  11. 4łapy

    [B5 ADP] Brak ssania

    Witam Mój problem polega na tym, że gdy odpalam zimny to od razu mam 900obr. i ani grama więcej a wydaje się, że powinno być +-1200 obr. wymieniłem czujnik temperatury ten z tyłu z czterema pinami i nic to nie dało, co robić? ratunku !
  12. Witaj Katalizator jest jak najbardziej do Twego auta, jednak z oryginałem nie ma nic wspólnego. Natomiast ten mechanik ciekawe czy swoją robotę dobrze zrobił? Teraz narodziła się nowa świecka tradycja, gdzie nie pojedziesz to pierwsze pytanie kto panu robił? W każdym razie nie martw się wszystko będzie dobrze, lej dobre paliwo o do przodu :>
  13. Cześć kolego, plecionka jak plecionka, krótszych niż miałeś nie ma, a ta nowa wydaje się krótsza bo po wycięciu starej odpadły tez spawy, tak się domyślam, generalnie im dłuższa tym lepsza, lecz nie zawsze bo w Audi siatka nie tylko tłumi drgania, ale też trzyma wydech na swoim miejscu. według mnie wystarczy 55/100
  14. Witajcie koledzy! Mam prośbę-pytanie czy zechce mi ktoś pomóc, bo trochę się działo z moim min. odłączenie akumulatora i dla spokojności chciałbym aby mi ktoś z Was sprawdził VAG"iem, czy innym narzędziem, moje autko, czy są jakieś problemy i jakie, trochę kręcę, ale krótko, chodzi mi o diagnostykę. Wtorek, Fort Wola, pasuje mi ta lokoazlizacja. 4łapy pozdrawiam
  15. Witam, mam to samo z obrotami a teraz dodatkowo po odłączeniu akumulatora doszło takie coś: pierwsze uruchomienie przeważnie rano, wszystko gra a gdy dodaję gazu obroty spadają do 500 by po chwili wrócić na 900 i później jest już ok. co wy na to? przepustnice adoptowałem bez vag'a tzn. na piechotę . pozdrawiam 4łapy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...