lukas888
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lukas888
Informacje
-
Imię
X
-
Miasto
X
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia lukas888
0
Reputacja
-
Witam wszystkich forumowiczów, jestem tutaj już troche, ale wcześniej tylko obserwowałem. Bardzo macie ciekawe tematy, można wiele wieczorów spędzic tutaj Życzę miłego dnia!
-
Dzieki sprawdze to w czwartek, facet, ktory sie tym zajmuje, rzuci na to okiem. Podrzuce mu Twoja propozycje, choc boje sie, ze jest jednak jakies spiecie na kostce dajace prad, ale nie uprzedzam faktow. Pozdrawiam!
-
Witaj, i jak udalo Ci sie go usunac?
-
Witam, mam problem z czujnikiem kata skretu. Swieci mi sie znaczek ESP. Na VAG pojawia sie blad: 03- ABS/ESP z przodu, Bosch 5,7 8E0614517 ABS/ESP front 1726 kodowanie 4255 Numer partnera 00140 01826 035 Czujnik kata skretu G85 napiecie zasilajace zacisk 30 W serwisie Audi powiedzieli, ze trzeba wymienic czujnik (pierscien z tasms airbag - wraz z czujnikiem). Kupilem uzywany, ale jak zamienili, to blada dalej jest. Ponoc nie moga zakodowac. POwiedzieli, ze nie zrobia tego, bo nie wiedza, czy pierscien jest ustawiony na zero a nie np. obrocony o 180 stopni. Mam zatem dwa pytania: 1) jak sie upewnic, ze pierscien jest ustawiony w pozycji zero? 2) czy to faktycznie jest zepsuty czujnik kata skretu, czy sie po prostu rozkalibrowal? Jesli tak, to jak i gdzie mozna go skalibrowac? Bede wdzieczny za pomoc - gdyz przez ten glupi czujnik (tak sadze) samochod zre mi ostro prad i rozladowuje akumulator.
-
Witam Was Mam Audi A4 B6 1.9 TDI 96kW )))