Skocz do zawartości

nsttoma

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nsttoma

Osiągnięcia nsttoma

0

Reputacja

  1. No i po problemie, usterka sama zniknęła. Przyczyna bliżej nie określona :> . Pompa i wspomaganie działa bez zarzutu i ta niebiańska cisza .Płyn szwagier mi zakupił orginalny zielony audi vw (45zeta za 1l ) Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
  2. Pompa(no name) jest nowa. Zamawiałem ją w sklepie koszt to 300zł z rabatem. Dzisiaj żona 2h latała po mieście i nic złego się nie działo. Jutro zrobię test. Na pewno wina pompy? Może układ do końca nie odpowietrzony????
  3. Witam. Wczoraj wymieniłem pompę wspomagania, zalałem płyn i odpowietrzyłem układ. Wyruszyłem do miasta i przy dojeżdżaniu do skrzyżowania czułem jak wspomaganie zaczyna zanikać. kiedy się zatrzymałem zanikło całkowicie. Dodałem gazu i znowu się pojawiło i tak za każdym razem znika na niskich obrotach a pojawia się na wyższych. Jaka jest przyczyna? Proszę o pomoc.
  4. Wszystko robione było wg książki "Sam naprawiam" więc nie ma mowy o odwrotnym zamontowaniu termostatu a pisanie takich głupot: to normalnie szlak mnie trafia. Wracając do tematu kumpel poradził mi żeby w termostacie wywiercic mały otworek (wiertło 1.5mm) i zamocowac termostat owym otworkiem do góry. Tak też zrobiłem i po problemie, autko szybko łapie temp i trzyma 90st bez różnicy czy na postoju czy w trasie. Na vagu temp. 90st i nic po za tym się nie dzieje. Temat uważam za zamknięty
  5. Tak dokładnie zagotował się i płyn przez zbiorniczek wywaliło. Po wyjęci termostatu obejrzałem łopatki pompy i wyglądają ok wirnik też się obraca.
  6. Witam! Mam problem jak w temacie czyli: gotuje mi się płyn w układzie chłodzenia. Dolny wąż chłodnicy jest zimny, wymieniłem termostat i problem nie znikną. Do dam jeszcze że wymieniana był pompa wodna (przelatane ma ok 15 000km). Wymontowałem termostat i temp cały czas lekko po nad 60st. (czyli chłodnica drożna). Proszę o pomoc. Jeszcze do dam że ogrzewanie działa prawidłowo, na VAG-u wskazuję 105st przy temp 90 na zegarze i dziś wywaliło mi płyn ze zbiorniczka bo woda zawrzała
  7. Witam, odgrzebałem gdzieś ten temat i mam pytanko: Jaki jest wymiar tego zimeringu i czy taki sam będzie w adp 1.6. ? U mnie ostro się leje i nawet wymiaru nie da się od czytac. Proszę o pomoc.
  8. Dziękuje bardzo za rady. Na razie 600km wskoczyło po remoncie (dziadkowa jazda :> ) temat uważam za zamknięty. Jeszcze raz dzięki za wskazówki. Pozdrawiam.
  9. Dokładnie 1200zł poszło się... Robocizna nic mnie nie kosztowała , mam dobrze wyposażony warsztat, trochę wiedzy trochę umiejętności i razem ze szwagrem wieczorami dłubaliśmy przy maszynie. A jak z tym docieraniem, ile km trzeba zrobić? Koledzy różnie piszą i mam mętlik w głowie.
  10. Wielkie dzięki za porady.Na razie autko ma przelatane 300km zastosuje się do rad i będę latał na niższych biegach większymi obrotami. Teraz o kosztach: Regeneracja głowicy 270zl Komplet pierścieni na wszystkie tłoki 320zł Panewki korbowodowe 80zł Strumienica i splot 150zł Przeguby wewnętrzne 200zł Olej i filterek 120zł Uszczelki pod mise i pokrywe zaworów 40zł Symeryng pod wałek rozrządu 20zł
  11. Może jakieś konkrety??? Ile kilometrów trzeba i po jakim przebiegu zmienic ponownie olej?
  12. Witam! W aucie robiony był remont silnika. Już pisze dla czego: autko miało już przelatane 204 tyś km i ostro brało olej po wyjęci tłoków okazało się że zapieczone są pierścienie zgarniające. Głowica pojechała do remontu, wymieniłem pierścienie i panewki korbowodowe( przy okazji) katalizator tez poleciał na złom, zalałem olej taki jak był poprzednio mobil 10w40. Mam więc pytanie: Jak dotrzec poprawnie motorek i czy nie popełniłem błędu zalewając ten półsyntetyk?
  13. Przyczyną jest uszkodzony tłumik drgań w tarczy sprzęgłowej. Miałem u siebie podobny problem, najlepiej wymienić całe sprzęgło. Mechanik uznał że wymiana samej tarczy powinna wystarczyć, jednakże w moim przypadku nie zdało to egzaminu. Po wymianie samej tarczy różnica była zauważalna, auto dużo mniej "podskakiwało" jednakże nie było jeszcze idealnie i trzeba było ponownie wyciągać skrzynie i wymienić całość. Darmowa robota ale cóż człowiek uczy się na błędach
  14. Ciesze się z mogłem dołączyć do tak licznego grona forumowiczów. Moje autko to audi a4 b5 1,6 benzyna 101 psi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...