Skocz do zawartości

amdi92

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O amdi92

Osiągnięcia amdi92

0

Reputacja

  1. raz na jakis czas, postaram sie to zrobic dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  2. tarcza jest odpowiednio gruba i niezbyt skorodowana. No wlasnie musze bicie zmierzyc ale gdzie u zwyklego mechanika? a klocki firmy Breck [br]Dopisany: 10 Maj 2008, 00:16 _________________________________________________a i huczenie wystepuje jak lekko hamuje lecz ostatnio jak hamowalem gwaltownie z 100km to jakos dziwnie samochod drzal nigdy tak niebylo
  3. Witam . Oddalem samochod do mechanika na wymiane klockow hamulcowych ,potym jak samochod odebralem cos dziwnie mi huczalo podczas hamowania w prawym przednim kole wiec pojechalem do mechanika aby cos z tym zrobil no i oczywiscie tylko obrobili ranty tarczy. Niesety nic niepomoglo wiec zdjelem kolo i zauwazylem ze tarcza sie rusza, poprostu kreci sie i chodzi na boki. Wedlug mnie tak niepowinno byc czy z tym wlasnie jest zwiazany problem huczenia?? i czy tarcza jest do wymiany? Prosze o pomoc. Z gory dziekuje
  4. moze terkotac wszystko ja tam nawet niuni niekrece do tylu bo poco?? posluchaj dokladnie co i czy jest to odglos metalu czy moze cos poprostu obija
  5. Niekoniecznie wraz z zwiekszenim obrotow silnik bardziej wibruje. Zmien poduszki i powinno byc dobrze
  6. no narzie jak na jeden dzien jest super :oklaski: zobzymy jak bedzie pozniej czy niebedzie zle ale samochod pali bez dodawania gazu i odrazu . Ale nawet jezeli byla to wina niegrzejacego sie parownika to powinni to wczesniej znalezc a nie dopiero za 10 razem i to jeszce dzieki mojej podpowiedzi ale wazne ze jest zrobione Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi
  7. mam ustawiona jednak temp przelaczania a 34 stopnie a odpowietrzykli mi dopiero dzisiaj :bicz:zoaczymy czy pomoze pozdrawiam dzieki za podpowiedzi. Pozdrawiam
  8. no przyczyniles dzieki wielkie :oklaski: zawsze jakos da rade kanal do tego akurat niejest potzrebny ale zawsze wygodniejszy ja nawet samochodu lekko na lewarku niepodnosilem porpostu udawalo mi sei wejsc :> tereaz wszystko jest ok . Mam jeszce jedno pytanie wiem ze niepowinienem pisac ale jak wy spuszczacie plyn ja odkrecam opaske od weza ktory idzie do termostatu i sciagam go a moze jast jakis latwiesjszy sposob??
  9. tego wlasnie neiwiem jutro posatram sie dowiwedziec co i jak parownik znajduje sie pod zbiorniczkiem wyrownawczym od wody[br]Dopisany: 24 Październik 2007, 14:43 _________________________________________________a jeszce zauwzylem ze niema jakeis temperatury ustawinej przejsaica a zaznaczam ze to jest sekwencja poprostu wsiadam rano jest moze jakies 5 stopni przycisne do 2400 obrotow bo do tylu mi ustawili i mi przelacza
  10. Witam mam taki problem od kiedy kupilem moja mialem problem z temperatura gdyz schodzila oan do 60 . Zalozylem gaz instalacja stag 300 i caly zas bylo cos nie tak zle odpalal przerywal . Gdy juz pojechalem zeby mi wymontowali instalacje (poniewaz bylem u nich z 6 razy i niemogli sie uporac z usterka) cos mnie natknelo zeby powiedziec o temp silnika . Oni dopiero wtedyu sparawdzili temp parownika i powiedzieli ze jest zimny a powinien byc cieply kazali mi wymoenic termostat (co uczynilem :oklaski:) i powiedzieli ze parownik powinien byc cieply ale niejest ma podjechac zeby oni cos ustawili?? zeby wkoncu byl cieply?? Oni tlumaczyli ze on b7yl ustawiany caly zas do niedogrzanego silnika czy jak pojade do nich to cos oni zmienia ?? prosze o podpowiedzi co oni moga zrobic zeby byl cieply zeby ewentualnie im wskazowek udzielic oponiewaz wydaja mi sie troche ciemni . POzdrawiam
  11. niesety zabiore sie za to dopiero w sobote niesety zachorowalem ale jak odkrece to pwoiem co i jak odkrecilem jezeli oczywiscie odkrece . Pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Październik 2007, 21:35 _________________________________________________Witam po dluzszym czasie. Srube odkrecilem ale nie zadnym sposobem ktory byl tu opisany . Srube mialem mocno zapieczono widocznie termostat niebyl wymieniany od nowosci albo bardzo dawno . Do odkrecenia sruby uzylem klucza ktory z dwoch stron ma 10 nasadome i jest zaokraglony jedno ramie jest dlugie a jedno krociutkie ta dluzsza strone nasadzilem na klucz w krotszawsadzilem srubokret i sie udalo ale malio sie srubokret niepolamal tak sie zapiekla. Klucz mnie kosztowal jakies 5 zl ale warto bylo samochod tzryma caly czas temperature 90 stopni jest super JUtro mzoe jak mi sie uda zamieszcze fotki tego klucza. POzdrawiam
  12. Witam wczoraj zabralem sie za wymiane termostatu ale po odkreceniu jednej sruby (tej prawej) niemoglem odkrecic lewej. probowalem na kazdy sposob zwykla 10 nasadowa od gory od dolu i niemoglem jej odktrecic jezeli ktos wymienial termostat w silniku adr niech podpowie jak to sciagnac jakim kluczem i w jaki sposob zaznaczam ze niemam kanalu a wszytko wykonywalem od spodu samohodu poniewaz od gory jest gorsze dojscie.Pozdrawiam
  13. ale 3000 rpm to nie duzo! wez na przylad silniki hondy kreci sie je do 7000 rpm . Ten silnik audi uzyskuje najlepszy momento obrotowy przy 3500 wiec niemasz sie co martwic
  14. wiec tak przejazdzki sobie niezrobi poniewaz jezeli nienacisnie przycisku to niepojedzie bo zgasi sie samochod i bedzie wyc. Jezeli chodfzi o znaczek czy co moj kolega dzisiaj nacisnal lekko m aske no i dal sygnal ostrzegawczy - 3 pikniecia jezeli ktos chce niech pisze do mnie to przez gg wysle mu odbitki od ksiazeczki od alarmu tam jest wszystko napisane to jest jakies 10 stron. A jezeli chodzi o o twarcie maski to jest czujnik, jezeli sie otworzy to wyje. [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2007, 00:43 _________________________________________________a co do odciecia zaplonu to montuja tak zeby niebylo ich widac kumpel mial pod kierownica.
  15. maly problem podales mu jak sie sciaga w dieslu a w ADR jest gdzie indziej umieszczxony tam sa tylko dwie sruby i to dziesiatki bodajze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...