Skocz do zawartości

Ned Kelly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ned Kelly

Osiągnięcia Ned Kelly

0

Reputacja

  1. Witam ponownie Sorry za tę przerwę - musiałem wyjechać służbowo na kilka dni. Serdeczne dzięki dla wszystkich którzy odpisali. Jestem "cienki" w tych sprawach, jak widać nie ma 100 % pewności i będę chyba musiał udać się do specjalisty. Musze Wam przyznać że teraz to już kompletnie wszystko się pozmieniało. Raz ciepło , po godzinie zimno przy tak samum ustawieniu. Pytacie się czy mam klimatronik ( bryka jest bez klimy) czy Vega ? - ??????????????? Nie wiem. W każdym rodzaju pokiełbsiło się kompletnie i być może kłnia się komputer. Ciekaw jestem co powie mechanik. Aby tylko nie wydziwiał i zmieniał pół samochodu jak to robią niektórzy. Raz jeszcze dziękuję i czekam na sugestje i uwaki Pozdrawiam Ned Kelly
  2. Witam wszystkich. Proszę o poradę. Kilka dni temu w nocy gdy było zimno chciałem włączyć ogrzewanie, niestety mimo iż przejechałem ok 10 km nadal leciało zimne powietrze. Na drugi dzień sytuacja była podobna - tym razem przekręciłem nadmuch na maksimum i zaczęło lecieć gorące powietrze. Wszystko było by OK ale teraz leci tylko gorące - zaś nie ma zimnego ani możliwości regulacji. Tylko gorące. Próbowałem zrobić to samo t.j. zwiększać lub zmniejszać nadmuch ale nadal leci gorące. Czy ktoś wie co się stało i jak usunąć tę awarię. :myśli: Pozdrawiam i czekam na porady End Kelpy
  3. Witam Wszystkich Proszę o radę Jakiś łapciuch puknął mnie na parkingu i uszkodził przedni zderzak - odskoczył lakier z podkładem za to sam zderzak jest OK. Mam pytania: 1. jaką szpachlę najlepiej zastosować na tego typu powierzchni ? 2. gdzie na tabliczce znamionowej jest nr. lakieru 3. czy do zderzaka ( włókno szklane ?) można użyć takiego samego lakieru jak do metalu ? Wszystkim z góry serdecznie dziękuję za rady. Pozdrawiam Ned Kelly
  4. WSZYSTKIM SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA WSZELKIE RADY Pozdrawiam Ned Kelly
  5. Dzięki za informacje. Czekam na więcej Ned Kelly
  6. Ned Kelly

    [ALL] Renowacja lakieru

    Witam Kończy się zima, a na mojej czarnej gablocie lakier zmatowiał nie tylko od soli i tp świństw z jezdni ale po prostu nie ma takiego połysku jak kiedyś. Poradźcie - czy lepiej udać się do lakiernika by go wypolerował, czy zrobić to samemu - a jak tak to który preparat polecacie i czy zrobić to ręcznie czy przy pomocy polerki. Nie mam w tym wielkiej wprawy (maszyna) i wiem że mocno naciskając można więcej sknocić niż poprawić. Pozdrawiam Ned Kelly
  7. Witam Mam problem z potencjometrem w radiu Audi Chorus. Prawdopodobnie będę musiał je wymontować. W książce "Sam naprawiam" są pokazane 2 płaskie klucze służące do wyjęcia go z panelu. Czy ktoś wie jak je zdobyć ?????. Druga sprawa to - czy ktoś naprawiał potencjometr w tego typie roadiopdbiorniku ????. Problem wygląda w ten sposób, że albo gra b.głośno ( jak się włącz) a gdy prubuje przyciszyć - RYCZY aż głośniki mało co nie wyskoczą z obudowy. Czekam na informacje. Pozdrawiam . Ned Kelly
  8. Ned Kelly

    Mycie i polerowanie

    Witam lakier na mojej gablocie jest czarny, po myciu zostają slady mimo że staram się wysuszyć ją irchą. Myję płynem z woskiem. Podobno nie powinno się używać płynów do garów typu Pur czy Ludwik bo "wysuszają" lakier i powodują jego matowość ??? Czym i jak często powinno się wypolerowć (ręczna praca) lakier ?? Proszę o sugestie i uwagi. Pozdrawiam. Ned Kelly
  9. Wszystkim serdecznie dziekuje za rady i informacje. Jestem tu nowy więc proszę o radę jak znależć porady dotyczące podświetlenia. Druga sprawa - jeśli moja bryczka jest z 1997 i jest to model B5 a podobno w nim nie było podświetlenia - nie mam co szukać żarówki by ją wymienic. Jeżdzę od niedawna i na 90 % dał bym słowo że było to podświetlone - chyba że coś mi się zdawało. A pro po - czy schemat instalacji elektrycznej by pomógł w tej sprawie. Może ktoś ma taki lub wie gdzie go poszukać. Z góry wszystkim dziękuje - NOWICJUSZ
  10. Witam Wszystkich Pisze po raz pierwszy. Kilka tygodni temu kupiłem bryczkę i wczoraj zauważyłem że przestało działać „podświetlenie” pokręteł do ustawiania temperatury, siły oraz kierunków nawiewu oraz podłużnego przycisku do cyrkulacji powietrza. Przypuszczam że padł któryś z bezpieczników, tylko który bo w niemieckiej książce wozu nie mogę znaleźć który to . Może ktoś mi pomoże . A może spaliła się żarówka – niestety nie mam schematu elektrycznego . I jeszcze jedno – może ktoś wie czy jest to Audi A4 B5, czy B6, czy może B7 Może to pomoże – Audi A4 Limousine 1,6 , silnik AHL, benzyna 74 kw z listopada 1977. Dzięki za pomoc – Raz jeszcze Wszystkich pozdrawiam
  11. Witam wszystkich. Bogdan z Łukowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...