
ben_sage
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ben_sage

-
Wracajac do twojego prawie ostatniego zdania. To ktory z tych 2 ?? zucac monetą ? B6 1.8T Q czy 2.0tfsi Q b7. Ktory lepszy do modowania.Pytam o to bo juz wstepnie wiem ze na seri bedzie dla mnie slabo i od razu zaraz po kupnie obadam fure i jazda np do compsport... Jeżeli dobrze pisza na stronach to ten b6 1.8T wazy o ponad 100kg mniej od tego 2.0tfsi a to chyba spory pozytyw w zakrętach?
-
szczerze przyznam ze ciazko mi znaleść zloty srodek chodzi glównie o budzet ktory jest ograniczony. Najbardziej pewnie rs4 bylo by git majac tyle powera osiusialbym to ze auto fatalnie sie trzyma na zakręcie z tytułu kartofli. Natomiast niema co marzyc.Na chwile obecna pomykalem r6 na pelnym przelocie ze szpera. Na tor nigdy sie nie wybieram.Lubie szybkie zakręty i zachcialo mi sie 4x4.Natomiast w zime chętnie bym posmigał 4x4. Chcialbym aby auto bylo nieco szybsze od obecnej buni celuje w okolice 300hp i ok 5,5 do paki. Osobiscie boje sie ze beda zalowal przejscia z r6 w r4..... Z drugiej strony cholernie jest krytykowane s4 4.2 w sumie zbiera sie podobnie do m3 mowia ze jest wolna. Czy on ma w sobie cos ukrytego co bedzie bardzo drazniło kierownika?? A może po prostu zamiast dlubac i wymieniac caly osprzet w 1.8t to moze , spojrzec od strony kupic sobie 1.8 a4 b5 i miec 25-30 tys na tuning ?? w sumie jak mialbym np cale turbo i osprzet wymieniac to 1.8 moglo by byc mniej wyzylowane a chyba to ten sam motor ? czy 1.8 b5 wystepuje z quattro?
-
[B7 2.0TQ] vs [B6 S4] Avant - mini test porownawczy
ben_sage odpowiedział(a) na snowboarder temat w Audi A4/S4/RS4 B7
no to przepraszam za zamieszanie nie zauważylem odnosnie autora a na pw nie chce wstydze sie .Co by nie było lepsza jest rozmowa na temat niż wkraczac w niego bez tematu. -
troche sie rozczarowalem , liczylem na mniejsza kase. za 20 koła to można zrobic w aucie N/a turbo i silniczek do wyboru do koloru sobie wybrać, chyba poszedl byl bardziej w turbo v6 niz w tjuningowanie 1.8t. Bardziej nie oplacalo by sie np B6 3.0 i do tego jakis turbo sofcik ? widzialem juz kilka ofert firm ktore oferuja turbo soft w okolicach 7-8 tys wiec pewnie za 12-13 tys moze sie myle odnosnie aut V6 czy w klubie jest jakas 3.0 N/a uturbiona?
-
[B7 2.0TQ] vs [B6 S4] Avant - mini test porownawczy
ben_sage odpowiedział(a) na snowboarder temat w Audi A4/S4/RS4 B7
co by nie bylo malo jest osob co ma 2.0tfsi i s4 jestem ciekaw i tyle reszta postow to szmata gdzie jest gdybania i teori duzo to jest wartosciowy post ale niestety autor siedzi cicho. -
czyli lepsze b6 1.8T niz b7 2.0tfsi od strony mechanicznej do modowania , wizualnie mnie to az tak roznicy nie robi. ok dziękuje za informacje , a czy ktos ma jakas 100% pewna strone odnosnie danych dechnicznych a4?
-
Ale ten 1.8T w b6 to ten sam co jest w B5 ? to silniki 20V ?? Bo te nowe w b7 juz nie maja 5V ? może sie myle. Jest wiele stronek z danymi technicznymi ale problem w tym ze na kazdej inne silniki sa i inne masy autek , wprowadzaja w blad dlatego wole sie tu dowiedzieć. Cala zajawa w tych 1.8T wlasnie z tych V5 chodzi jak taki pół srodek r4 z v6 Oglądajac ten filmik wydaje mi sie ze ta B6 ma 20V ale wole sie upewnic czasem wydech czyni cuda. I co z tych 2 jednostek lepsze od strony modowania i trwałosci ? 2.0 tfsi czy 1.8T ? 2.tfsi mialo engine of the year.
-
Jeszcze taka pytanie jak wypada w modowaniu w stosunku do 2.0tfsi wersja B6 1.8T ?? Rozumiem ze wersja B6 quattro 1.8T to byla ostatnia wersja tych 20v ? W nowych B7 z quattro niema juz tych motorow V5 T ?
-
Odnosnie wiekszej mocy do fakt fajniej bylo by to osiagnac w s4 nie mniej jednak troszke by mnie przeraziło spalanie.A samo S4 jest już dosyc cieżkie myśle ze takie same osiagi jak ma s4 w 2.0 tfsi by naprawde ladnie miażdzyło troszke duże koszty uturbiania czy tez kompresora do s4. No i też tansze częsci i latwiejszy silnik do rozpracowania przez przecietnego majstersztyka. Czy fundusze w granicach 8 tys pozwola mi na uzyskanie np 300 koni. Auta jeszcze nie kupilem ale chcialbym wczesniej przeenalizowac koszty utrzymanie itp aby miec odniesienie do innych marek.
-
[B7 2.0TQ] vs [B6 S4] Avant - mini test porownawczy
ben_sage odpowiedział(a) na snowboarder temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Dla mnie ktos kto mial 2.0tfsi i s4 jednoczenie nie jest kotletem i takiego znalesc to nielada wyczyn.] Jesli chodzi o ten porownawczy bedzie to najbardziej wiarygodna osoba lecz narazie szukam wiecej opini bo bede stac przed takim dylematem. Jestem wegeterianem nie jadam kotletow. -
1.Czy turbina,wtryski,ic,rozluzniony wydech,sprzeglo wystarczy by mieć takie osiągi? np osprzet z S3. 2.Jakie moga być tego koszty? 3.Czy moze lepiej od razu brać S4 4.2? 4.Czy po takich modyfikacjach bedzie to awaryjna jednostka ? 5.Czy sa tacy klubowicze co tyle wyciskali z 2.0tfsi? 6.Podobaja mi sie osiągi s3 po chipie ale chcialbym miec to samo ale w A4 gdzie mam torsen a nie haldex. 7.czy S3 haldex moze konkurować z a4 2.0tfsi quattro na zakrętach?
-
[B7 2.0TQ] vs [B6 S4] Avant - mini test porownawczy
ben_sage odpowiedział(a) na snowboarder temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Czy w 2.0t mniej wyjezdza przodem niz s4? czy odczuwasz jakies lepsze zachowanie tego lub tego silnika na zakretach?? Czy 2.0t modowales moze?? Czy gdybys mial do wyboru : 5 letnie s4 i 4 letnie 2.0t oczywiscie oba w Q ktore byś na chwile obecną wyrwal mowa o aucie w tej samej cenie. A co powiesz o nowy s3 8p ? jechales moze bo ponoc chwala strasznie tego haldexa ze to juz prawie jak torsen ze nie lapie juz po uslizgu tylko jak wchodzi mocniej w zakret to juz automatycznie przed poslizgiem lapie? Generalnie podobaja mi sie 3 autka s3 jest najszybsze ale nie wiem jak z haldexem a 2.0tfsi napewno jest bardziej rozwojowe niz s4 a napewno bym chcial miec z 5,5 do setki ewentualnie lekko modojac a4 2.0tfsi np na osprzecie s3.[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 21:05_________________________________________________cisza jak w polu.......... -
[B7 BPG] Tunning 2.0 T Quattro - gdzie w Warszawie?
ben_sage odpowiedział(a) na Wolfgangpress temat w Audi
no i co szefie? -
Z osiągami na prostej to pewnie tak a jak osiągi na roznego typu zakretach snieg,szutr itp sedan wypada lepiej ? Bardziej fajne jest opanowywanie zakrętów na sliskich nawierzchniach.
-
faktycznie 2.8 To nie auto do tuningu bo nie opalca sie wtedy wyjdzie taniej brac S4. Racja 1.8TQ to jest to. A mam takie pytanie : O ile dluższy jest Avant od limuzyny w necie widze tylko jedne dane? O ile cięższy ? I jak sprawuje sie na zakrętach avant a jak sedan ? który z tych 2 nadaje sie do bardziej agresywnej jazdy po zakrętach i na sniegu ? Z 1 strony mniejsze auto latwiej zapanowac a z drugiej ma avant chyba ciup lepszy docisk na tyl ? Lubie troszke pojezdzić po szutrze i sniegu na zakretach Nie chce robić nowego posta a wiesz ze temat w stylu tuning 2.8 idzie na straty bo niema nic nowego w tej kwesti pozdrawiam