Skocz do zawartości

ben_sage

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ben_sage

Osiągnięcia ben_sage

0

Reputacja

  1. Wracajac do twojego prawie ostatniego zdania. To ktory z tych 2 ?? zucac monetą ? B6 1.8T Q czy 2.0tfsi Q b7. Ktory lepszy do modowania.Pytam o to bo juz wstepnie wiem ze na seri bedzie dla mnie slabo i od razu zaraz po kupnie obadam fure i jazda np do compsport... Jeżeli dobrze pisza na stronach to ten b6 1.8T wazy o ponad 100kg mniej od tego 2.0tfsi a to chyba spory pozytyw w zakrętach?
  2. szczerze przyznam ze ciazko mi znaleść zloty srodek chodzi glównie o budzet ktory jest ograniczony. Najbardziej pewnie rs4 bylo by git majac tyle powera osiusialbym to ze auto fatalnie sie trzyma na zakręcie z tytułu kartofli. Natomiast niema co marzyc.Na chwile obecna pomykalem r6 na pelnym przelocie ze szpera. Na tor nigdy sie nie wybieram.Lubie szybkie zakręty i zachcialo mi sie 4x4.Natomiast w zime chętnie bym posmigał 4x4. Chcialbym aby auto bylo nieco szybsze od obecnej buni celuje w okolice 300hp i ok 5,5 do paki. Osobiscie boje sie ze beda zalowal przejscia z r6 w r4..... Z drugiej strony cholernie jest krytykowane s4 4.2 w sumie zbiera sie podobnie do m3 mowia ze jest wolna. Czy on ma w sobie cos ukrytego co bedzie bardzo drazniło kierownika?? A może po prostu zamiast dlubac i wymieniac caly osprzet w 1.8t to moze , spojrzec od strony kupic sobie 1.8 a4 b5 i miec 25-30 tys na tuning ?? w sumie jak mialbym np cale turbo i osprzet wymieniac to 1.8 moglo by byc mniej wyzylowane a chyba to ten sam motor ? czy 1.8 b5 wystepuje z quattro?
  3. no to przepraszam za zamieszanie nie zauważylem odnosnie autora a na pw nie chce wstydze sie .Co by nie było lepsza jest rozmowa na temat niż wkraczac w niego bez tematu.
  4. troche sie rozczarowalem , liczylem na mniejsza kase. za 20 koła to można zrobic w aucie N/a turbo i silniczek do wyboru do koloru sobie wybrać, chyba poszedl byl bardziej w turbo v6 niz w tjuningowanie 1.8t. Bardziej nie oplacalo by sie np B6 3.0 i do tego jakis turbo sofcik ? widzialem juz kilka ofert firm ktore oferuja turbo soft w okolicach 7-8 tys wiec pewnie za 12-13 tys moze sie myle odnosnie aut V6 czy w klubie jest jakas 3.0 N/a uturbiona?
  5. co by nie bylo malo jest osob co ma 2.0tfsi i s4 jestem ciekaw i tyle reszta postow to szmata gdzie jest gdybania i teori duzo to jest wartosciowy post ale niestety autor siedzi cicho.
  6. czyli lepsze b6 1.8T niz b7 2.0tfsi od strony mechanicznej do modowania , wizualnie mnie to az tak roznicy nie robi. ok dziękuje za informacje , a czy ktos ma jakas 100% pewna strone odnosnie danych dechnicznych a4?
  7. Ale ten 1.8T w b6 to ten sam co jest w B5 ? to silniki 20V ?? Bo te nowe w b7 juz nie maja 5V ? może sie myle. Jest wiele stronek z danymi technicznymi ale problem w tym ze na kazdej inne silniki sa i inne masy autek , wprowadzaja w blad dlatego wole sie tu dowiedzieć. Cala zajawa w tych 1.8T wlasnie z tych V5 chodzi jak taki pół srodek r4 z v6 Oglądajac ten filmik wydaje mi sie ze ta B6 ma 20V ale wole sie upewnic czasem wydech czyni cuda. I co z tych 2 jednostek lepsze od strony modowania i trwałosci ? 2.0 tfsi czy 1.8T ? 2.tfsi mialo engine of the year.
  8. Jeszcze taka pytanie jak wypada w modowaniu w stosunku do 2.0tfsi wersja B6 1.8T ?? Rozumiem ze wersja B6 quattro 1.8T to byla ostatnia wersja tych 20v ? W nowych B7 z quattro niema juz tych motorow V5 T ?
  9. Odnosnie wiekszej mocy do fakt fajniej bylo by to osiagnac w s4 nie mniej jednak troszke by mnie przeraziło spalanie.A samo S4 jest już dosyc cieżkie myśle ze takie same osiagi jak ma s4 w 2.0 tfsi by naprawde ladnie miażdzyło troszke duże koszty uturbiania czy tez kompresora do s4. No i też tansze częsci i latwiejszy silnik do rozpracowania przez przecietnego majstersztyka. Czy fundusze w granicach 8 tys pozwola mi na uzyskanie np 300 koni. Auta jeszcze nie kupilem ale chcialbym wczesniej przeenalizowac koszty utrzymanie itp aby miec odniesienie do innych marek.
  10. Dla mnie ktos kto mial 2.0tfsi i s4 jednoczenie nie jest kotletem i takiego znalesc to nielada wyczyn.] Jesli chodzi o ten porownawczy bedzie to najbardziej wiarygodna osoba lecz narazie szukam wiecej opini bo bede stac przed takim dylematem. Jestem wegeterianem nie jadam kotletow.
  11. 1.Czy turbina,wtryski,ic,rozluzniony wydech,sprzeglo wystarczy by mieć takie osiągi? np osprzet z S3. 2.Jakie moga być tego koszty? 3.Czy moze lepiej od razu brać S4 4.2? 4.Czy po takich modyfikacjach bedzie to awaryjna jednostka ? 5.Czy sa tacy klubowicze co tyle wyciskali z 2.0tfsi? 6.Podobaja mi sie osiągi s3 po chipie ale chcialbym miec to samo ale w A4 gdzie mam torsen a nie haldex. 7.czy S3 haldex moze konkurować z a4 2.0tfsi quattro na zakrętach?
  12. Czy w 2.0t mniej wyjezdza przodem niz s4? czy odczuwasz jakies lepsze zachowanie tego lub tego silnika na zakretach?? Czy 2.0t modowales moze?? Czy gdybys mial do wyboru : 5 letnie s4 i 4 letnie 2.0t oczywiscie oba w Q ktore byś na chwile obecną wyrwal mowa o aucie w tej samej cenie. A co powiesz o nowy s3 8p ? jechales moze bo ponoc chwala strasznie tego haldexa ze to juz prawie jak torsen ze nie lapie juz po uslizgu tylko jak wchodzi mocniej w zakret to juz automatycznie przed poslizgiem lapie? Generalnie podobaja mi sie 3 autka s3 jest najszybsze ale nie wiem jak z haldexem a 2.0tfsi napewno jest bardziej rozwojowe niz s4 a napewno bym chcial miec z 5,5 do setki ewentualnie lekko modojac a4 2.0tfsi np na osprzecie s3.[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2009, 21:05_________________________________________________cisza jak w polu..........
  13. Z osiągami na prostej to pewnie tak a jak osiągi na roznego typu zakretach snieg,szutr itp sedan wypada lepiej ? Bardziej fajne jest opanowywanie zakrętów na sliskich nawierzchniach.
  14. faktycznie 2.8 To nie auto do tuningu bo nie opalca sie wtedy wyjdzie taniej brac S4. Racja 1.8TQ to jest to. A mam takie pytanie : O ile dluższy jest Avant od limuzyny w necie widze tylko jedne dane? O ile cięższy ? I jak sprawuje sie na zakrętach avant a jak sedan ? który z tych 2 nadaje sie do bardziej agresywnej jazdy po zakrętach i na sniegu ? Z 1 strony mniejsze auto latwiej zapanowac a z drugiej ma avant chyba ciup lepszy docisk na tyl ? Lubie troszke pojezdzić po szutrze i sniegu na zakretach Nie chce robić nowego posta a wiesz ze temat w stylu tuning 2.8 idzie na straty bo niema nic nowego w tej kwesti pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...