
MAPET
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O MAPET

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Pajęczno
Auto
-
Model
A6 C7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
-
[ALL] THE BEST Of 2012 - wydarzenie roku - zlot najlepszych aut w PL
MAPET opublikował(a) temat w Imprezy motoryzacyjne
Witam W imieniu organizatorów chciałbym zaprosić was na PIERWSZY ZLOT z cyklu mapet-TUNIG SHOW The BEST Of http://www.mapet-tuning.com/zlot/ 14-16 września 2012 Wawrzkowizna Zlot dla najlepszych projektów w PL dla aut: Japońskich - BMW - VAG http://www.facebook.com/events/343879088957144 Celem zlotu jest zgromadzenie w jednym miejscu fanatyków tuningu i ich wycackanych wozideł. Chodząc po forach internetowych zauważyliśmy zależność, że wiele osób zamyka się w kręgu ulubionej marki i nawet nie wie, że w PL są równie ciekawe "grube" projekty z innym logo w grillu lub na masce. My - czyli grupa znajomych, pasjonatów, skupionych wokół portalu mapet-TUNING wraz z patronatem jakim otoczyła nas marka TRENDS, a dokładniej czasopisma Japan Trends, VW Trends i BMW Trends - podjęliśmy wyzwania postawienia obok siebie tych kilku na pierwszy rzut oka niezwiązanych ze sobą marek tylko po to, by zafundować Wam w jednym czasie i w tym samym miejscu ucztę dla oka w postaci dziesiątek perełek z polskiej sceny tuningowej... Zlot nie ma na celu pokazania, którego producenta auta są lepsze i kto lepiej tuninguje samochody. Chcemy stworzyć niepowtarzalny klimat rodem z zagranicznych imprez, gdzie każdy uczestnik zlotu miło spędzi czas w gronie maniaków, a nie jak często bywa na masowych spędach - niespełna rozumu kierowców, co jeżdżą pod wpływem obwieszonym siatkami bolidem 1.3 i "palą gumę" na trawniku. Każde auto uczestniczące w imprezie otrzyma pamiątkowe wyróżnienie dla odznaczenia, że znalazło się w gronie najlepszych aut z PL... Dodatkowo oczywiście zostaną przyznane odznaczenia innego typu. Między innymi innymi najciekawszy silnik, wnętrze, koło czy zawieszenie. Impreza odbędzie się celowo w Centrum Polski, by każdy miał podobną odległość do pokonania. Miejscem zlotu będzie ośrodek wypoczynkowy Wawrzkowizna w Rząsawie koło Bełchatowa. Sprawdzony przez nas dwukrotnie ośrodek z dobrym zapleczem noclegowym i ciekawym położeniem wśród lasów i zalewu. W ośrodku znajduje się restauracja i i inne punkty gastronomiczne. W związku, że znajduje się na terenie chronionym jest zakaz grillowania! oprócz wyznaczonego miejsca na ognisko, które odbędzie się w sobotni wieczór. TU NAS ZNAJDZIECIE http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&msid=116445478534372577111.000483b7acbb30fc53769&ll=51.381638%2C19.35791&spn=0.149995%2C0.291824&z=11&iwloc=000483b7acbea5bfaf984 Zlot dla ekip aut zaproszonych i przyjętych po zgłoszeniu będzie trwał do godz 14 w piątek do 14 w niedzielę, a głównym dniem zlotu jest jak zwykle Sobota. W sobotę i w niedzielę na teren imprezy będą wpuszczani zwiedzający, którzy mogą przebywać na terenie w godzinach 10-20. Cena biletu dla zwiedzających to 5zł. Dla aut uczestniczących będzie otwarta w piatek i w sobotę do godzin południowych na terenie zlotu minimyjnia mapet-TUNING powered by Meguiar's. Inne myjnie w pobliskim Bełchatowie. Cena za wjazd dla auta i kierowcy/właściciela wynosi 50zł i będzie pobierana do 20 lipca przelewem na konto. Każdy inny zlotowicz pomijając kierowcę / właściciela pojazdu ponosi opłatę wysokości 5zł przy bramce zlotowej. Zapraszamy [email protected] Pozdrawiamy ekipa The BEST Of www.mapet-TUNING.com/ZLOT -
kolego mialem w sprzedazy te za 130zl i na 30 kpl 29 wrocilo na reklamacje w tym kilak po 2-3 razy wiec na pozor to samo nie jest to samo...
-
bo audi ma wielowahacz a taki wielowahcz zupelnie inaczej wybeira dziury poza tym auto jest ciezsze ma tez znaczenie na jakiej wysokosci jest ustawione auto no i oczywiscie ze w kazdym modelu jest to troche inaczej pzdr
-
ano fakt bez allegro przez forum max 800 no ale nic to nie miejsce na takie sprawy pzdr
-
sprawdz czy odboj nie popiskuje czasem cos podejdzie i popiskuje u mnie w KW nawet trzeba bylo przez forum byloby taniej TA-technix jest wg wiekszosci opinii twardawy torche bardziej komfortowy jest MTS-technik a jaki nick?
-
to sie tak nei da okreslic bo kazde auto inaczej siada wez sobie ustaw wg potrzeb niewazne cyz bedzie to -30 czy -50 wazne zeby dobrze stalo i nie obcieralo
-
doboje w kompletach sa prawie zawsze.. do kolumny gwintowanej w kazdym gwincie moze nie byc ew oslon jak w FK oslon i odbojów nie ma w kpl tylko w przypadku gdy z tylu jest amorek osobno sprezyna osobno bo wtedy pasuje seria lub nie ma oslon dla gwintowanej kolumny gdy pasuje seryjna - ale to bardzo zadkie
-
normalny smar na gwint w malej ilosci zeby sie piach nie lapal poduszki dajesz nowe jak masz stare wybite
-
mozna ale zabawy jest sporo no i nie zrobisz sam kompresora czy poduch i zaworów sa rzeczy ktore trzeba kupci ale mozna sie zmiescic w 3 tys
-
[ALL B5] Geometria kół po wymianie wahaczy górnych
MAPET odpowiedział(a) na slawek 78 temat w Audi A4 B5
wez zrob geomatrie oszczedzisz pare dyszek a pozniej bedziesz kupowac opony... przy kazdej ingerencji w zawias sie powinno to zrobic ja juz sie o tym przekonalem mowili nie rob nie trzeba przy wielowahaczu... i opony po sezonie kicha -
obetnij odboje...
-
nie mam trzeba szukac po sklepach i dobierac
-
raceland ma taki plus ze dajemy na to 3 lata gwarancji a nie 2 jak innne czy nawet rok podobno jest twaaarde i jak dla mnie bardzo podobne do TA tylko inna kolorystyka
-
na forum to juz jestem ponad rok... tylko nie ma czasu nigdy na nic... niska polka FK brak oslon w komplecie i odbojow co przekresla gwarancje jak nie zalozysz czasem ciezko dobrac seryjne w zaleznosci od gwintu... + to cena.. ale bardzo malo sie osob na to decyduje bo duzo wiecje kupuje i sprawdzilo MTS trudniejsze warunki gwarancji w FK bo wsyztsko wraca zazwyczaj do DE a tam potrafia do 3 mies trzymac reklamacje z fk ogolnie ostatnio ciezko sie gada jak mialbym wybrac mts vs FA AK wybralbym MTS
-
mts w chinach? a skad to niby takie info? bzdura! jesli zamawiam cos w mts na zamowienie i jest w 3-4 dni to jakim sposobem kontenerem by przyszlo z chin? produkuja to na 100% w wiekszosci w de i w innych karajach eu a nie chinach! co do fk to powiedzialbym ze mts jest nawet lepszy niz fk i to mowa o fk w tej samej polce cenowej.. bo nei ma sensu porownywac fk za 3 tys z mts za 1 tys sprzedane jednak setki gwintow mts mowia cos za siebie... a czy zachwalam czym handluje ? no coz handluje i fk i mts i hr i kw i weitec itd wiec wiecej zarobilbym na kw wiec po co mam zachwalac mts? wiem ze jest wart tej ceny i to dobry zawias.. jak kogos stac na weiteca czy kw to oczywiscie polecam ale bez przesady.... co do oslon i odbojow to co z tego ze kosztuje max pare dych jak czasem sa gwinty do ktorych nie da sie dobrac tego tak prosto bo sprezyna leci blisko amorka i klient ma problem sam tego doswiadczylem na wlasnej skorze... gdy nie moglem dobrac oslon do gwintu H&R wiec zanim piszecie niesprawdzone informacje o jakichs chinach itp to warto miec 100% pewnosc a nie pisac jakies info nie wiadomo skad... JOM niemiecki jest robiony w tajwanie czy chinach i co z tego? jest to JOM i wiele ludzi kupuje bo to niemiecki JOM dla informacji poza tym tuning art to tania wersja TA i gorsza jakosciowo poznniej jest TA i jest to lepsze a dalej jest mts i to nie to samo co wiele osob nie majacych pojecia pisze ze to to samo co ta bo to co innego i lepsze jakosciowo pisze ta informacje nie tylko jako sprzedawac ktory sprzedal osobom x mase zestawow ale jako osoba ktora sama na mts jezdzi czyta mase o mts ta i innych oraz co wazne sprzedala maaase zawieszen znajomym z ktorym mam stycznosc na co dzien i jezdza np na mts juz 3 lata i zrobili mase km i dalej jezdza... a a opowiesci wyciagniete z palca ktore rozne osoby pisza na forach to sie juz naczytalem w dowoli ... bo ktos gdzie uslyszal cos a tak naprawde nie ma pojecia o czym pisze...