Skocz do zawartości

MAPET

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MAPET

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Pajęczno

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia MAPET

0

Reputacja

  1. Witam W imieniu organizatorów chciałbym zaprosić was na PIERWSZY ZLOT z cyklu mapet-TUNIG SHOW The BEST Of http://www.mapet-tuning.com/zlot/ 14-16 września 2012 Wawrzkowizna Zlot dla najlepszych projektów w PL dla aut: Japońskich - BMW - VAG http://www.facebook.com/events/343879088957144 Celem zlotu jest zgromadzenie w jednym miejscu fanatyków tuningu i ich wycackanych wozideł. Chodząc po forach internetowych zauważyliśmy zależność, że wiele osób zamyka się w kręgu ulubionej marki i nawet nie wie, że w PL są równie ciekawe "grube" projekty z innym logo w grillu lub na masce. My - czyli grupa znajomych, pasjonatów, skupionych wokół portalu mapet-TUNING wraz z patronatem jakim otoczyła nas marka TRENDS, a dokładniej czasopisma Japan Trends, VW Trends i BMW Trends - podjęliśmy wyzwania postawienia obok siebie tych kilku na pierwszy rzut oka niezwiązanych ze sobą marek tylko po to, by zafundować Wam w jednym czasie i w tym samym miejscu ucztę dla oka w postaci dziesiątek perełek z polskiej sceny tuningowej... Zlot nie ma na celu pokazania, którego producenta auta są lepsze i kto lepiej tuninguje samochody. Chcemy stworzyć niepowtarzalny klimat rodem z zagranicznych imprez, gdzie każdy uczestnik zlotu miło spędzi czas w gronie maniaków, a nie jak często bywa na masowych spędach - niespełna rozumu kierowców, co jeżdżą pod wpływem obwieszonym siatkami bolidem 1.3 i "palą gumę" na trawniku. Każde auto uczestniczące w imprezie otrzyma pamiątkowe wyróżnienie dla odznaczenia, że znalazło się w gronie najlepszych aut z PL... Dodatkowo oczywiście zostaną przyznane odznaczenia innego typu. Między innymi innymi najciekawszy silnik, wnętrze, koło czy zawieszenie. Impreza odbędzie się celowo w Centrum Polski, by każdy miał podobną odległość do pokonania. Miejscem zlotu będzie ośrodek wypoczynkowy Wawrzkowizna w Rząsawie koło Bełchatowa. Sprawdzony przez nas dwukrotnie ośrodek z dobrym zapleczem noclegowym i ciekawym położeniem wśród lasów i zalewu. W ośrodku znajduje się restauracja i i inne punkty gastronomiczne. W związku, że znajduje się na terenie chronionym jest zakaz grillowania! oprócz wyznaczonego miejsca na ognisko, które odbędzie się w sobotni wieczór. TU NAS ZNAJDZIECIE http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&msid=116445478534372577111.000483b7acbb30fc53769&ll=51.381638%2C19.35791&spn=0.149995%2C0.291824&z=11&iwloc=000483b7acbea5bfaf984 Zlot dla ekip aut zaproszonych i przyjętych po zgłoszeniu będzie trwał do godz 14 w piątek do 14 w niedzielę, a głównym dniem zlotu jest jak zwykle Sobota. W sobotę i w niedzielę na teren imprezy będą wpuszczani zwiedzający, którzy mogą przebywać na terenie w godzinach 10-20. Cena biletu dla zwiedzających to 5zł. Dla aut uczestniczących będzie otwarta w piatek i w sobotę do godzin południowych na terenie zlotu minimyjnia mapet-TUNING powered by Meguiar's. Inne myjnie w pobliskim Bełchatowie. Cena za wjazd dla auta i kierowcy/właściciela wynosi 50zł i będzie pobierana do 20 lipca przelewem na konto. Każdy inny zlotowicz pomijając kierowcę / właściciela pojazdu ponosi opłatę wysokości 5zł przy bramce zlotowej. Zapraszamy [email protected] Pozdrawiamy ekipa The BEST Of www.mapet-TUNING.com/ZLOT
  2. kolego mialem w sprzedazy te za 130zl i na 30 kpl 29 wrocilo na reklamacje w tym kilak po 2-3 razy wiec na pozor to samo nie jest to samo...
  3. bo audi ma wielowahacz a taki wielowahcz zupelnie inaczej wybeira dziury poza tym auto jest ciezsze ma tez znaczenie na jakiej wysokosci jest ustawione auto no i oczywiscie ze w kazdym modelu jest to troche inaczej pzdr
  4. ano fakt bez allegro przez forum max 800 no ale nic to nie miejsce na takie sprawy pzdr
  5. sprawdz czy odboj nie popiskuje czasem cos podejdzie i popiskuje u mnie w KW nawet trzeba bylo przez forum byloby taniej TA-technix jest wg wiekszosci opinii twardawy torche bardziej komfortowy jest MTS-technik a jaki nick?
  6. to sie tak nei da okreslic bo kazde auto inaczej siada wez sobie ustaw wg potrzeb niewazne cyz bedzie to -30 czy -50 wazne zeby dobrze stalo i nie obcieralo
  7. doboje w kompletach sa prawie zawsze.. do kolumny gwintowanej w kazdym gwincie moze nie byc ew oslon jak w FK oslon i odbojów nie ma w kpl tylko w przypadku gdy z tylu jest amorek osobno sprezyna osobno bo wtedy pasuje seria lub nie ma oslon dla gwintowanej kolumny gdy pasuje seryjna - ale to bardzo zadkie
  8. normalny smar na gwint w malej ilosci zeby sie piach nie lapal poduszki dajesz nowe jak masz stare wybite
  9. mozna ale zabawy jest sporo no i nie zrobisz sam kompresora czy poduch i zaworów sa rzeczy ktore trzeba kupci ale mozna sie zmiescic w 3 tys
  10. wez zrob geomatrie oszczedzisz pare dyszek a pozniej bedziesz kupowac opony... przy kazdej ingerencji w zawias sie powinno to zrobic ja juz sie o tym przekonalem mowili nie rob nie trzeba przy wielowahaczu... i opony po sezonie kicha
  11. nie mam trzeba szukac po sklepach i dobierac
  12. raceland ma taki plus ze dajemy na to 3 lata gwarancji a nie 2 jak innne czy nawet rok podobno jest twaaarde i jak dla mnie bardzo podobne do TA tylko inna kolorystyka
  13. na forum to juz jestem ponad rok... tylko nie ma czasu nigdy na nic... niska polka FK brak oslon w komplecie i odbojow co przekresla gwarancje jak nie zalozysz czasem ciezko dobrac seryjne w zaleznosci od gwintu... + to cena.. ale bardzo malo sie osob na to decyduje bo duzo wiecje kupuje i sprawdzilo MTS trudniejsze warunki gwarancji w FK bo wsyztsko wraca zazwyczaj do DE a tam potrafia do 3 mies trzymac reklamacje z fk ogolnie ostatnio ciezko sie gada jak mialbym wybrac mts vs FA AK wybralbym MTS
  14. mts w chinach? a skad to niby takie info? bzdura! jesli zamawiam cos w mts na zamowienie i jest w 3-4 dni to jakim sposobem kontenerem by przyszlo z chin? produkuja to na 100% w wiekszosci w de i w innych karajach eu a nie chinach! co do fk to powiedzialbym ze mts jest nawet lepszy niz fk i to mowa o fk w tej samej polce cenowej.. bo nei ma sensu porownywac fk za 3 tys z mts za 1 tys sprzedane jednak setki gwintow mts mowia cos za siebie... a czy zachwalam czym handluje ? no coz handluje i fk i mts i hr i kw i weitec itd wiec wiecej zarobilbym na kw wiec po co mam zachwalac mts? wiem ze jest wart tej ceny i to dobry zawias.. jak kogos stac na weiteca czy kw to oczywiscie polecam ale bez przesady.... co do oslon i odbojow to co z tego ze kosztuje max pare dych jak czasem sa gwinty do ktorych nie da sie dobrac tego tak prosto bo sprezyna leci blisko amorka i klient ma problem sam tego doswiadczylem na wlasnej skorze... gdy nie moglem dobrac oslon do gwintu H&R wiec zanim piszecie niesprawdzone informacje o jakichs chinach itp to warto miec 100% pewnosc a nie pisac jakies info nie wiadomo skad... JOM niemiecki jest robiony w tajwanie czy chinach i co z tego? jest to JOM i wiele ludzi kupuje bo to niemiecki JOM dla informacji poza tym tuning art to tania wersja TA i gorsza jakosciowo poznniej jest TA i jest to lepsze a dalej jest mts i to nie to samo co wiele osob nie majacych pojecia pisze ze to to samo co ta bo to co innego i lepsze jakosciowo pisze ta informacje nie tylko jako sprzedawac ktory sprzedal osobom x mase zestawow ale jako osoba ktora sama na mts jezdzi czyta mase o mts ta i innych oraz co wazne sprzedala maaase zawieszen znajomym z ktorym mam stycznosc na co dzien i jezdza np na mts juz 3 lata i zrobili mase km i dalej jezdza... a a opowiesci wyciagniete z palca ktore rozne osoby pisza na forach to sie juz naczytalem w dowoli ... bo ktos gdzie uslyszal cos a tak naprawde nie ma pojecia o czym pisze...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...