Skocz do zawartości

maciekmm

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciekmm

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciekmm

1

Reputacja

  1. No wlasnie wymienialem juz z 3 kpl i z tym cylindrem jest zawsze najgorzej, uszczelka pod glowica wymieniona i sprawdzona na szczelnosc. On pali na 2-3 cylindry doslownie po przekreceniu kluczyka, po 3-4 sekundach jest ok tylko ze kopci przez nastepne 5sekund jak parowoz. Normalnie zadyma. Tylko ze co dziwne, wszystko jest zalezne od temperarury, im zimniej tym dluzej kopci, jak jest cieplo okolo 13 stopni na zewnatrz to kopci doslownie 2 sekundy ale musi postac przynajmniej 7h. Czy mozliwe jest ze wiazka przewodow do wtryskow nie kontaktuje kiedy jest zimny silnik? kable twardnieja itp? ---------- Post dopisany 17-05-2013 at 09:30 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2013 at 09:03 ---------- Auto sprzedane, dla potomnych - wypialem wtyczke z wtrysku na 3 cylindrze i odpalilem na zimno - nie kopci ! Wniosek? Brak kompresji na 3 cylindrze na zimno, podejrzewam krzywy korbowod. Poniewaz sprzedalem auto mozna temat zamknac. Dziekuje wszystkim za pomoc.
  2. Dziekuje bardzo koledze german81 oraz przemik, rzeczywiscie byla dziurka, ktos wkrecil wkretami zderzak od spodu w rure od powietrza (ta w przednim pasie) brak slow. Prosze o sprawdzenie ponowne nowych logow, widac kolosalna poprawe, tylko dalej nie utrzymuje cisnienia, ma ktos jakis pomysl? Zalaczam rowniez statyczne z odpalania, czy ta grupa 018 pokazuje poprawne wartosci ? Silnik pali na 2-3 cylindry przez 3-4 sekundy i kopci bialo niebiesko. Ogolnie przez okolo 10sek. Dynamiczna 011,010,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczna 004,013,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  3. maciekmm

    Prośba o analizę logów

    Dla mnie przeplywka uszkodzona szczegolnie do 2600obrotow za malo powietrza, dlatego kopci. Najlepiej jakbys podmienil od sprawnego. Jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi.
  4. Wychodzi ze sa niestety, poniewaz w 2004r montowali 0414720403 a pozniej zastapiono je 0414720404 wiec jesli ktos wymienial wtryski w serwisie po 2004r lub moze pozniej to zalozyli mu 0414720404 a nie 03. 0414720403 sa juz niedostepne, nie produkuja ich i nie ma ich w serwisach. Wiec ECU nikt wtedy nie zmienial, chyba ze przy wymianie wtryskow zmieniali mape w serwisie w co watpie. Wymienilem je i zadnej zmiany, silnik dalej lekko drga (obroty sa rowne) i kopci jak parowoz przy odpalaniu na zimnym (zaslona dymna). Jak sie rozgrzeje do temp 70-90 stopni nie pusci ani dymka ale bardzo smierdza spaliny, taki zracy ostry smrod. Ma ktos jeszcze jakis pomysl? VAG nr 03G130073B = bosch 0414720403 (2004-2005) BKD, AZV VAG nr 03G130073G = bosch 0414720404 (2004-2008) BVG, BVF, BNA, BRF, BLB, BRE np 03G130073BX lub 03G130073GX = literka X na koncu to wtrysk regenerowany z tego co wiem. A tj log z odpalania na zimym VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Czy te bipy -100 to normalne ? ---------- Post dopisany 21-02-2013 at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany 20-02-2013 at 11:04 ---------- Mam dostęp. W BKD występowały 073BX, a takich nie montowali nigdy w BLB. Zwracam honor anderllh, wtryski B dalej sa sprzedawane ale jako regenerowane BX. Nie wiem czym sie roznia ale nie sa stosowane zamiennie. Nic nie pomogla zmiana wtryskow, ale doszlismy ze jest problem z paliwem, kopcenie i bipy -100 oznaczaja brak cisnienia. ---------- Post dopisany 19-03-2013 at 16:43 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2013 at 14:48 ---------- No i chyba problem zostanie rozwiazany, uszczelka pod glowica miala przedmuchy az na trzech cylindrach. Sprawdzona na szczelnosc i jest ok. W srode odpalam i mam nadzieje ze bedzie OK. ---------- Post dopisany 12-04-2013 at 11:36 ---------- Poprzedni post napisany 19-03-2013 at 14:43 ---------- Witam ponownie, Uszczelka pod glowica pomogla tylko w odpalaniu, dalej kopci na zimno i troche nim rzuca przez pare sekund. 1. Jest w ogole taka opcja ze to wina turbiny? Z tego co wiem one kopca na cieplym i na niebiesko. 2. Sprawdzilem caly dolot, jest super. Krotkie pytanie dlaczego komputer nie wysyla sygnalu do N75 w momencie braku doladowania ? N75 powinien zmienic stan aby wyronwac doladowanie?
  5. Z tego co wiem problemem byly zabrudzone wtryski (osad czy cos takiego) Wystarczylo je umyc metoda ultradzwiekowa i auto odzyskalo by fabryczna moc oraz moment obr. To chyba juz dla potomnych. Audi robi teraz akcje serwisowa (2013) dla chyba wszystkich 2.0tdi 170km na wymiane wtryskow. Wiec cos z nimi jednak bylo od poczatku.
  6. Z tego co wiem to pompka w baku ma dawac 5barow w 2.0TDI. 0,5 bara bylo w poprzednich modelach.
  7. Jaka poprawa w odpalaniu, mam identyczny objaw, tylko dochodzi kopcenie na bialo niebieski rano i BIPY siegaja wszystkie po -100. A z tego co wiem jak jest na minusie duzo to brak cisnienia w ukl. paliwowym. Zmieniales pompe w baku i tandem i bylo dokladnie tak samo ?
  8. Mam dostęp. W BKD występowały 073BX, a takich nie montowali nigdy w BLB. Wisze Ci piwo ---------- Post dopisany 19-02-2013 at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany 14-02-2013 at 16:55 ---------- Wlasnie wyciagnalem wtryski i w aktualnym silniku BKD mam bosh 0414720403 a w starym oryginalnym BLB bosh 0414720404.Czy ktos wie czy one sa kompatybilne bez wgrywania zadnej mapy?
  9. Teraz rozumiem, moge wstawic wtryski od BLB i powinno byc lepiej bez modyfikacji mapy? Tak, jeżeli włożysz pompki z BLB to nie bedzie potrzeba modyfikacja mapy. Napewno to sprawdze, takiej konkretnej informacji mi brakowalo. Dzieki wielkie ---------- Post dopisany at 16:07 ---------- Poprzedni post napisany at 15:29 ---------- A masz moze dostep do ETKi bo mi wychodzi ze pompki sa te same ?
  10. Teraz rozumiem, moge wstawic wtryski od BLB i powinno byc lepiej bez modyfikacji mapy?
  11. Nie bardzo rozumiem, mozesz tylko w skrocie powiedziec na czym to polega? reszte juz ogarne, zapytam sie go czy tak robil. dzieki
  12. Podrzuce jutro, dzieki ---------- Post dopisany 14-02-2013 at 14:54 ---------- Poprzedni post napisany 24-01-2013 at 23:59 ---------- Dzis rano po calym tygodniu coraz ciezszego odpalania rano i kopcenia na bialo/niebiesko auto zaczelo caly czas kopcic nawet po zagrzaniu. Przed odpalaniem cos mnie tknelo zeby zrobic loga z gr 13 i 23. Jak widac cylinder 3 ma dawke 2.99 max przy odpalaniu i pozniej bardzo szybko spada. Czy ktos moze pomoc na szybko, pytam czy to moze byc turbina czy oringi wtryskow? Czy moze cos innego. Swiece sa nowe, czujnik temp nowy, sprawdzone wszystko inne vagiem przez fachowca. Nie mozemy znalezc przyczyny ciezkiego rannego palenia, a teraz juz kopci caly czas. Dodam jeszcze ze wczesniej czuc bylo w spalinach taki kwasny zracy mocny smrod ale bez prawie zadnego koloru. Nie zauwazylem wiekszego zucycia oleju czy plynu. Moze troszeczke ale ciezko powiedziec. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  13. Czyli mam sprawdzic jeszcze raz szczelnosc rurek od turbo az do konca? O ta nieszczelnosc chodzi?
  14. Czy ktos moglby pomoc i sprawdzic tego loga, problem jest taki ze czuc jak auto traci troche mocy powyzej 3000obr a powinno jeszcze troche ciagnac. Dotyczy szczegolnie wyzszych biegow co jest normalne bo auto sie dluzej wkreca. Nie rozumiem czemu zawor N75 nie otwiera sie bardziej aby bardziej doladowac cisnienie? Czy ktos wie? logi dynamiczne mojego auta A4 B7 z przelozonym BKD VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i dla porownania taki sam silnik BKD z leona ktory ciagnie do konca VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Auto nie chce zapalac ani na zimnym ani na cieplym, na zimnym kreci chwile i kopci na bialo/niebiesko a na cieplym nie kopci ale zapala po paru obrotach. Zero bledow w kompie Rece opadaja.
  15. ja tam jeżdzę cały czas i sobie chwalę Bo w B6 jest soczewka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...