Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężki rozruch silnika na zimnym 2,0 tdi


bombel28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam proszę o pomoc

Po kilku godzinnym postoju samochód ciężko odpala a jak odpali to straszne zadymi na biało

- wtryski wymienione

- czujnik tem. wody wymieniony i inne również wymienione

- wgrano aktualizację oprogramowania u LELKA (zero błędów)

Żaden mechanik nie ma pojęcia, co może być przyczyną ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie sprawdź kąt synchronizacji,ja mam odwrotny przypadek i pewien magik z forum stwierdził,że to jest właśnie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kąt synchronizacji sprawdzony, świece nowe.

jakie powinno być ciśnienie paliwa po przekręceniu zapłonu (pompa w baku) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maiłem to samo.Po wyczyszczeniu(wypiaskowaniu)turbiny pali od dotyku na zimnym.

Zapewne (a nawet na pewno) sprawność turba przekłada się na rozruch silnika.

tak, i czystosc rak kierowcy rowniez.

---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ----------

Witam proszę o pomoc

Po kilku godzinnym postoju samochód ciężko odpala a jak odpali to straszne zadymi na biało

- wtryski wymienione

- czujnik tem. wody wymieniony i inne również wymienione

- wgrano aktualizację oprogramowania u LELKA (zero błędów)

Żaden mechanik nie ma pojęcia, co może być przyczyną ...

Wtryski, sprawne? zamontowane prawidlowo?

Swiece zarowe sprawne? (blad VAG)

sprawdz czy auto ustawione na gorce, przodem w dol lub gore, czy uruchamia sie latwiej.

do sprawdzenia kompresja na zimnym, cieplym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku nie idzie zmierzyć kompresji jest to jedyny typ silnika (BLB) gdzie nie da się tego zrobić.

- wtryski zamontowane prawidłowo

- zero błędów VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku nie idzie zmierzyć kompresji jest to jedyny typ silnika (BLB) gdzie nie da się tego zrobić.

Bez zartow, nawet nie podejme tematu. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co cię tak kręci ?

tak powiedziano mi w autoryzowanym serwisie AUDI gdzie auto stało 4 dni

powiedzieli bzdure. Jest to bardziej skomplikowane, trzeba zdjac pokrywe glowicy jednak nie niewykonalne. :wink:

sprawdz z gorki. byc moze ktoras z pomp nie domaga.

moze byc peknieta glowica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak jak Musashi pisał. Dobrze Ci podpowiada. Ciśnienie nie powinno mieć wpływu na odpalanie jeśli paliwo się nie cofa, może mieć podczas max rozpędzania na ostatnim biegu, choć nie jestem tego pewien na 100% bo pompa tandemowa może dać rade zaciągać paliwo by go nie brakło podczas długotrwałego przyśpieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie powiedz jakie powinno być ciśnienie które dochodzi do filtra z pompy pomocniczej

tandempompa ma dawac 10,5 ba przy 4000 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi co ta górka ma wspólnego z odpalaniem?

Pytam bo nie mam górki w okolicy domu a na uli zostawić auto to LIPA straszna ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...