-
Postów
437 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O maniek1983

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Brodnica
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1Z
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
1121 wyświetleń profilu
-
Dodam że odpaliłem auto ale na zgaszonym silniku właśnie po 8h tak samo kapie.
-
Dziś po 8h stania auta nagrałem jak kapie właśnie z okolic tej zaślepki. Ciężkie dojście wszędzie ale pod rozdzielaczem raczej jest wilgotno od ropy a spod tej zaślepki kapie. 20241203_141219.mp4
-
Wszystko wymyte i suche po przejechaniu 6 km pod łączeniem pompy z rozdzielaczem jakieś niewielkie śladowe ilości zawilgocenia może pozostałości po myciu, natomiast ta zeslepka cała zawilgocona
-
maniek1983 obserwuje zawartość 1.8T quattro podpora skrzyni , Cieknie ropa z Audi A4 B5 1.9 TDI 1Z i Awaria centralnego zamka w A4 B5
-
Witam Panowie pojawił się problem kapie ropa spod zaślepki zaznaczonej na czerwono. Próbowałem namacać czy to nie spod rozdzielacza ale raczej to będzie spod tej zaślepki. Miał ktoś taki przypadek? Wiem że uszczelkę między rozdzielaczem można wymienić bez wyciągania pompy z auta ale czy ktoś wymieniał kiedyś oring pod tą zaślepką. Nawet niewiem jakie długie śruby mocują tą zaślepkę.
-
A więc może to padło?
-
Jutro spróbuję, chociaż w b5 to mam tak że raz sie łączy a raz nie, zależy jaki ma humor. Ale podejmę tę nierówną walkę i dam znać. Autoscanu nie zrobiłem bo nie mogę się połączyć. Ale dziś przestało działać zamykanie i otwieranie centralnego z kluczyka od strony kierowcy, natomiast od pasażera dziala normalnie. Podejrzewam albo zamek drzwi kierowcy albo kable przetarte właśnie w tych drzwiach. A do czego służą 2 kabelki idące do bębenka wkładki klammki?
-
Nie mam przycisku. W takim razie nie wiem gdzie szukać. Aha mam hak wpięty bez modułu pod tylne lampy może tu szukac? Połączenia przewodów od haka sprawdzone jest ok. Pompka - zimne luty Brak.🤯
-
Witam, Panowie mam problem z centralnym zamkiem. Otóż od paru dni centralny zamek sam zamyka mi auto. Auto zostawiam otwarte natomiast po jakimś czasie samo się zamyka. Jadąc do pracy w czasie jazdy tez zamyka drzwi- dodam że mam niefabryczny sterownik. Na początku sprawdziłem bagaznik i miejsce gdzie znajduje się pompka- gąbki w których znajduje się pompka były mokre natomiast sama pompka nie. Osuszyłem itd. I nie pomogło. Odłączyłem niefabryczny sterownik i też nic, jak zostawię auto otwarte na noc to się zamyka i słychać jak co chwilę pompka się uruchamia tym samy rozładowywuje akumulator. Prawdopodobnie gdzieś robi się zwarcie i tym samym wysyła sygnał do pompki żeby zamykała auto. Czy krańcówki w zamkach drzwi mogą mieć na to wpływ? Jeśli tak jak sprawdzić która krańcówka jest uszkodzona. Audi a4 b5 1.9 tdi 1z 90km 1995r. 638 000km😁
-
Super Dziękuję. Pytam bo nie mam kanału i podglądałem to leżąc na ziemi i zastanawiałem się czy wal nie będzie przeszkadzal
-
Dzięki wielkie a wiesz może czy dużo roboty z wymiana?
-
Witam Panowie zauważyłem ostatnio że mam uszkodzoną podporę skrzyni biegów, prawdopodobnie od uderzenia o coś. I tu mam pytanie czy wszystkie b6 z silnikami 1.8t miały identyczne podpory czy quattro miało inną? Następna sprawa czy wymiana jest trudna? Audi a4 b6 1.8T 150km AVJ quattro 2002 skrzynia 5.
-
Geometria sprawdzana była dawno 3 lata temu ale było igła a teraz już może jej nie ma więc też sprawdze
-
Jechałem po sliskiej drodze 70 kmh quattro a lewym pasem małe skody lecialy 100kmh dramat
-
Panowie dzis bylem stacji kontroli pojazdów. Gość sprawdził zawieszenie i powiedział że zero luzów, ale wszystkie tuleje z tyłu są sparciałe. Niestety amortyzatorów nie sprawdził dziś bo jakąś awarie miał, powiedział że wzrokowo amortyzatory wyglądają bardzo dobrze. Po niedzieli pojadę i je sprawdzę. Przeguby luzów brak. Zastanawiam się jeszcze nad oponami czy parę groszy do tego nie dołożyły ponieważ pomimo że w skali od 1 do 6 opony oceniam na 5 łącznie z wysokością bierznika to data produkcji widnieje 2017. Po niedzieli jade sprawdzić amorki prawdopodobnie wymienię opony i podjade do mechanika oszacować koszt wymiany tulei tylnych. W sumie najbardziej tragicznie to było jak jechałem ekspresówką która była sliska więc może te opony plus sparciałe gumy plus może słabe amortyzatory zrobiły całą robotę.
-
Hmmm jutro jadę na oględziny gdzieś na stację i dam znać