Skocz do zawartości

mmaciek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mmaciek

Osiągnięcia mmaciek

0

Reputacja

  1. Witam Dzisiaj zakupiłem kabelek, i przeskanowałem 2 programami(Polski-VAG i VAG-COM) Wyskoczyło parę błędów. Możecie mi podpowiedzieć co jest uwalone?? Najbardziej boje się o ten silnik(najwięcej błędów) ok miesiąc temu przy zapalaniu strzelało mi z rury i przez 20 sekund nie miał mocy silnik(strzelił parę razy, z okolic wydechu i normalnie działał) Odkąd zima przyszła to przestało. Po rozgrzaniu silnika do 90* coś cyka( zawory/szklanki lub sam nie wiem) ABS To jedna wielka dyskoteka raz działa raz nie Aha i spalanie to ok 20l/100km (termostat mam chyba do wymiany) A3 z 1997r 1.9 diesel 90konny robi mnie na światłach(także nie wiem taki słaby silnik czy coś nie tak??) Macie jakieś rady?? POLSKI VAG: ABS: 283 Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 283 Czujnik liczby obrotów przedni lewy-G47 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY Silnik: 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127 nieprawidłowy sygnał - BŁĄD SPORADYCZNY 1259 Przekaźnik pompy paliwa-J17 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 17736 Czujnik antystukowy cylindra 4 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17734 Czujnik antystukowy cylindra 2 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17733 Czujnik antystukowy cylindra 1 - zakres kontroli brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Airbag: 655 Zapalnik napinacza pasa pasażera - N154 zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 532 Napięcie zasilania sygnał za mały - BŁĄD SPORADYCZNY 1025 Uszkodzenie kontrolki airbag przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 65535 Uszkodzony moduł sterujący sygnał zwarty do masy VAG COM: VAG-COM Version: Release 409.1-US Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D07 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 9 Faults Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Shareware Version. To Decode all DTCs 15-00 - Please Register/Activate 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs 07-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01259 - Shareware Version. To Decode all DTCs 31-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17734 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1326 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 17733 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1325 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 2 Faults Found: 00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 35-10 - - - Intermittent 00283 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-10 - Please Register/Activate - Intermittent
  2. Dobra teraz przejdźmy do konkretów 1. Jak kupie kabelek to wyskoczy mi że termostat uszkodzony itp(przy okazji zobacze co się jeszcze dzieje, żal mi dawać 100-150zł za podłączenie jeśli da się samemu to sprawdzić) 2. Ta sama kwestia co kolega Luka3s. Ile może kosztować wymiana termostatu, termostat z tego co widzę na allegro to za 50zł chyba kupie
  3. właśnie sie waha. Spada, rośnie, to nie jest jakaś straszna dyskoteka ale właśnie w czasie jazdy rozgrzeje mi sie do 90 Stopni a potem spadnie na 70(bez gaszenia silnika) myślałem że to normalne, bo jest zima i silnik się ochładza. Dzisiaj np jezdziłem ok godziny czasu i według termometru nie zagrzał mi się ani razu silnik do 90 stopni. Nie przekroczyłem ok 80st
  4. Witam Posiadam audi a4 B5 1.8 z gazem (sekwencja esgiII) które według mnie strasznie dużo pali tz. Tankuje za 40zł benzyne i 40zł gaz (Jest to ok 8l benzyny i 17l gazu...Wiem wiem teraz drożej ale akurat mam paragon sprzed miesiąca) Autkiem za te pieniądze zrobie ok 130km (kręcenie auta do maxymalnie 3tyś obr) na gazie ok 80-85km na benzynie ok 40km I teraz moje pytanko co może być nie tak?? Wiem wiem podłączyć pod vaga (Vaga nie mam, zastanawiam się nad kupnem, opłaca mi się?? podłączenie samochodu kosztuje ok 100zł a kabelek 50) Do tego temperatura mi skacze. tz rozgrzeje mi się silnik do 90stopni podjade gdzieś zgaszę silnik na ok 15-30 min i temperatura do 60-70stopni spada. Normalne zjawisko czy cos nie tak?? Jakie macie sugestie co może być nie tak. I jak z kabelkiem dam rade sam zdiagnozować co się zepsuło?? Na serwis aktualnie za słabo z kasą. Może macie jakiegoś taniego mechanika co by mi zdiagnozował audice
  5. Witam Też mam problem z klaksonem. Tylko nic nie grzebałem jeszcze przy tym. Mało tego przy skręcaniu w miejscu, falują mi obroty. Co może być przyczyną??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...