Skocz do zawartości

mareckii83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mareckii83

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Olesno

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia mareckii83

0

Reputacja

  1. 2005r., Multitronic, BLB 330tys.km, przy 255tys. wymieniona dwumasa, napinacz łańcuszka i ołowek pompy oleju. Samochód idealny!
  2. Jeżeli kupiłes orginał z conitecha to nic z nim się nie powinno dziać. W mojej 2.0 tdi zamontowałem nowy rozrząd, a po 16 tyś. km. padła oryginalna rolka napinacza i pasek Gates popękał na szwach. Wsadziłem contiego i jak na razie jest dobrze. A tak poza tym to dziś już nie produkują solidnych części.
  3. mareckii83

    [ALL] Rozrząd 1.6 FSI

    Witam. Szukam opisu związanego z ustawieniem rozrządu w silniku 1.6 FSI/łańcuch.Jeśli ktoś posiada jakieś info na ten temat proszę o pomoc. dzięki i pozdrawiam
  4. Witam ponownie. Moje BLB z 242 000 km ma się całkiem dobrze. Zauwazyłem głośniejszą prace w okolicach miski olejowej,pewnie pompa już ma dość.Zamontuje zegar ciśnienia oleju i poobserwuje.Auta z DE muszą posiadać duże przebiegi.Rocznie przejeżdżają około 50 tys.km,tam jest to rzeczą normalną.Za diesla płacą większy podatek,wieć auto musi chulać.Mój kolega właściciel niemieckiego komisu sprzedał ostatnio A6 2.7 TDI z 2008r. z przebiegiem 373 000 km.Auto poszło na polskę,teraz zapewne ma 173 tys.km. Pamiętajcie!!! W czym siła tkwi? Oczywiście w TDI !!!
  5. Witam! Ja też mam BLB z przebiegiem 242 000.Mam zamiar zamontować zegar ciśnienia oleju i na biezaco prowadzić obserwacje.Nie zamartwiajcie sie na zapas.Jeśli motor padnie to lepiej wymienić go na inny z mniejszym przebiegiem niz prubować go ratować przez wymiane pompy oleju.Ale to tylko moja opinia.
  6. Witam serdecznie wszyskich klubowiczów.Posiadam A4 2.0 TDI.Jak do tej pory najlepsze auto jakie miałem. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...