mareckii83
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mareckii83
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Olesno
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia mareckii83
0
Reputacja
-
2.0 TDI Żywotność silnika jakie macie przebiegi
mareckii83 odpowiedział(a) na jesionekl temat w 2.0TDI
2005r., Multitronic, BLB 330tys.km, przy 255tys. wymieniona dwumasa, napinacz łańcuszka i ołowek pompy oleju. Samochód idealny! -
Jeżeli kupiłes orginał z conitecha to nic z nim się nie powinno dziać. W mojej 2.0 tdi zamontowałem nowy rozrząd, a po 16 tyś. km. padła oryginalna rolka napinacza i pasek Gates popękał na szwach. Wsadziłem contiego i jak na razie jest dobrze. A tak poza tym to dziś już nie produkują solidnych części.
-
Witam. Szukam opisu związanego z ustawieniem rozrządu w silniku 1.6 FSI/łańcuch.Jeśli ktoś posiada jakieś info na ten temat proszę o pomoc. dzięki i pozdrawiam
-
Witam ponownie. Moje BLB z 242 000 km ma się całkiem dobrze. Zauwazyłem głośniejszą prace w okolicach miski olejowej,pewnie pompa już ma dość.Zamontuje zegar ciśnienia oleju i poobserwuje.Auta z DE muszą posiadać duże przebiegi.Rocznie przejeżdżają około 50 tys.km,tam jest to rzeczą normalną.Za diesla płacą większy podatek,wieć auto musi chulać.Mój kolega właściciel niemieckiego komisu sprzedał ostatnio A6 2.7 TDI z 2008r. z przebiegiem 373 000 km.Auto poszło na polskę,teraz zapewne ma 173 tys.km. Pamiętajcie!!! W czym siła tkwi? Oczywiście w TDI !!!
-
Witam! Ja też mam BLB z przebiegiem 242 000.Mam zamiar zamontować zegar ciśnienia oleju i na biezaco prowadzić obserwacje.Nie zamartwiajcie sie na zapas.Jeśli motor padnie to lepiej wymienić go na inny z mniejszym przebiegiem niz prubować go ratować przez wymiane pompy oleju.Ale to tylko moja opinia.
-
Witam serdecznie wszyskich klubowiczów.Posiadam A4 2.0 TDI.Jak do tej pory najlepsze auto jakie miałem. pozdrawiam