-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O grzegorzbanbury

Informacje
-
Imię
greg
-
Miasto
Oxford
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A4 2000r AJM na ciepłym silniku nie pali ...
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na Przemek Radzikowski temat w 1.9TDI
Ale wtopa :-) hehe dobrze ze ktos czuwa :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Audi A4 2000r AJM na ciepłym silniku nie pali ...
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na Przemek Radzikowski temat w 1.9TDI
Jak sugeruje sprawdzic kat wtrysku jesli masz dostep do vaga powinien byc ok 49-51 o ile sie ie myle. Widzialem tez na kilku forach ze przy problemie z cie plym silnikiem trzeba mu podniesc dawke paliwa startowa. Jesli sie myle niech ktos poprawi. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Ze tak zapytam :-) czy po regeneracji zacisku ruszajac trzpieniem od recznego tloczek ma sie wysuwac i chowac czy ma z kazdym ruchem wychodzic do przodu ?. Regenerowalem 2 tylne i jeden dziala tak a drugi inaczej....ma to znaczenie czy czegos nie nasmarowalem czy jak ? Z gory dzieki za odp Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Pulsuje pedał po regeneracji zacisków
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na jakub11214 temat w Audi A4 B5
Podepne sie pod temat bo rowniez wymienialem gumki w tylnych zaciskach i moje pytanie jest takie. Czy po regeneracji zacisku po jego skreceniu i trzymaniu w rece gdy przesuwam dzwigienka od recznego (jeszcze na zacisku ) czy tloczek ma sie wysuwac czy nie ?. Wszystko jest zlozone jak ma byc a tylko na jednym zacisku tloczek wychodzi, drugi tylko jakby sie wychylal i wraca na poprzednia pozycje tzn nie :-) czolga sie do przodu. Czy to normalne a jesli nie to jak to ma byc bo juz zglupialem. Z gory dzieki. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Tak tylko chodzilo mi o to czy otwory maja jakies znaczenie ale juz sobie poradzilem. Wszystko ok :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Witam ! Wymieniam silnik avg na avg. Czy ktos moze mi powiedziec jak ustawic kolo zamachowe na 0 zeby bylo dobrze. ? Chodzi o to ze musze go przerzucic z mojego usmierconego silnika do nowego bo sprzedajacy zdjal originalne kolo zamachowe a rozrzad mam poprzekrecany niestety. Wiem ze kolo rozrzadu musze ustawic na 1 cylinder gora, pompe zablokowac na godz. 3 i wal ustawic na 0 lub 1 ale jak przykrecic kolo zamachowe zeby bylo w dobrej pozycji i wskazywalo 0 kiedy ma wskazywac. ? Sa na nim jakies inne znaki ? Troche namieszalem ale mam nadziej ze wiecie o co chodzi. Z gory dzieki za help mam nadzieje ze to auto jeszcze bedzie jezdzic. :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Co prawda helpa nie bylo sle juz sobie poradzilem. Fura znowu smiga. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Błąd ABS, Air Bag i (o) czyli chyba klocki-hamulce?
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na niejakub temat w 1.6
Przeciez wystarczy kabel wymienic wiec zdejm tylko kolo skoro wiesz ktory abs nawala i wymien. Po cholere auto chcesz dzwigac. Gdzie jestes za granica ? ;-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
4E0953541A 12 pinowa do multi. Nie wiem czy dobrze zeozumialem o co ci chodzi bo troche zamieszales. :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Błąd ABS, Air Bag i (o) czyli chyba klocki-hamulce?
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na niejakub temat w 1.6
Kup sobie jakis tani kabel obd2 i bedziesz szczesliwszy. Vaga znajdziesz w necie jak co to ci przesle ;-) tez mam b5 od 9 lat tylko w 1.9tdi i niestey przez glupi pasek od alternatora polecial mi rozrzad. :-( i silnik trup. Wpierw sorobuj skasowac jak nie pojdzoe to wtyczka pod siedzeniem jak pisal kolega Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Looknij http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-b5-cruise-control-retrofit-instructions-with-pictures.125261/ Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Problem z tempomatem oraz parę błędów
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na Kilker temat w Audi A4 B6/B7
Juz rozwiazalem ptoblem zmienilem kabel z hex na moj stary obd2 kkl i poszlo do strzalu na starym vagcomie 311. Po zakodowaniu modulu abs byla jeszcze jazda testowa i wszystkie swiatla abs i esp pogasly. :-) Do tej pory w moim b7 i b5 robilem to wszystko vcds-em na kablu hex i nie bylo problemow a tu taka jazda. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Co rozumiesz przez 3 czujniki podkladane sprawne ? Tzn hamulca, sprzegla i ?.... Sprawdzales je vagiem czy po prostu wkladales do innego auta ?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Bartek jaki samochod a4 b5 ? Ostatnio montowalem mam taki sam avg 1.9 tylko avant :-) jak chcesz pomoc to pisz do mnie Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Jak czegos nie wiesz to pisz ja mam ten sam samochod i ostatnio dorabialem tempomat. Smiga :-)Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Pilot centralnego zamka przestal dzialac
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na glizda31 temat w Audi A4 B6/B7
Pilota sprawdzasz vagiem. musisz wejsc w odpowiednua grupe i nacisjajac guziki sprawdzisz czy centralka go widzi lub nie bo powinny sie zmieniac wartosci jesli dziala. Kazdy kluczyk da sie zakidowac tzn chipa ktory musi byc z kluczykiem :-) nie myl pilota ze scyzorykiem bo to dwie onne rzeczy. ;-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka -
Problem z tempomatem oraz parę błędów
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na Kilker temat w Audi A4 B6/B7
Co prawda nie jestem wielkim znawca ale skoro wszystko ci dziala spod VAGA, widze jest zaprogramowane ok to ja bym sie zajal raczej tym pierwszym bledem w 01 silnik: 1 Fault Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Byc moze poogogluj i znajdziesz przyczyne. Tasma chyba powinna byc ok bo wydaje mi sie ze by ABS lub ESP blad wywalilo. -
[ALL B6] Błąd 00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
grzegorzbanbury odpowiedział(a) na spknet temat w Audi A4 B6/B7
Tak z ciekawosci zapytam czy rozwiazales swoj problem bo u znajomego jest to samo. Samochod a4 b6 1.9 awx avant . Dokladalismy tempomat czyli wymieniony byl modul kierownicy z F na N oraz dolozona manetka. Z tego co mi wiadomo ten dokladany modul byl z sedana ale to chyba nie powinno miec znaczenia. Wycieraczka dziala jednak ciagle wyskakuje blad 00888 wiper switch......(e22) 37-00 faulty. Czyli ze nie dziala a jednak dziala :-) wiec zglupialem o co chodzi. Z gory dzieki za wszelkie sugestie. Ogolnie mam problem z zaprogramowaniem ABS I g85 i tak sie zastanawiam czy moze ten zakupiony modul kierownicy nie jest uszkodzony i dlatego taki cyrk.