Skocz do zawartości

Kilker

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kilker

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Jawor

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

578 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kilker

0

Reputacja

  1. Witam. Kupiłem niedawno auto. A4 B8 2.0 TDI CAHA 2011r przedlift. Wszystkie światła z tyłu działają normalnie. Jedynie przy włączeniu przeciwmgielnych tylnych wyskakuje błąd spalonych żarówek świateł stopu z lewej i prawej strony. W załączniku jest plik ze skanowania VCDS. Kodowania lamp tył wyglądają u mnie następująco Moduł 8K0 907 064 CQ 181 65535 182 255 183 16335 184 255 185 65535 186 255 187 16383 188 1 189 4032 190 1021 191 16383 192 3 193 6 194 7 195 7811 196 7843 797 5124 198 5156 199 133 200 165 201 12 202 44 203 73 204 105 205 13 206 45 207 5 208 37 209 0 210 0 211 51214 212 51215 213 14643 214 3 Widziałem w postach wyżej różnice w kodowaniach 3 bloków 195 5251 196 5283 213 14642 Czy mogę zmienić te wartości i nie zablokuję sterownika? Dodam, ze auto posiada chyba fabryczną instalację pod hak. A4b8.txt
  2. Witam. Czy jest ktoś w stanie wytłumaczyć jak działa to podgrzewanie? Wymieniłem wkłady na grzane. Styki przed tym oczyszczone. I one działają ale nie działają. Vag podłączony błędów brak. W blokach pomiarowych pokazuje mi, że grzanie jest załączone oczywiście po włączeniu grzania szyby tylnej. Ale po około minucie lub dwóch następuje dziwne zjawisko. Rozłącza i załącza tak co sekundę powiedzmy to grzanie na obu lustrach. Oba zimne. Stałem tak z podłączonym vagiem i kombinuje. Jak zaczyna świrować to gasiłem zapłon i na nowo załączałem i włączałem grzanie. Za 2 razem było już czuć ciepło od nich ale oczywiście sytuacja się powtarza. Zaznaczam temperatura na dworze to 3,5 stopnia. Zrobiłem jazdę około 30 min. Załączyłem grzanie zaraz po ruszeniu. Niestety po około 2 minutach znowu świrowanie. Co jakiś czas otwieram szybę i dotykam wkładu kierowcy a ten zimny. Szukałem i na innych forach też mają takie problemy czasem. W tym temacie Podgrzewanie lusterek kolega jacek70 pisał, że problemem może być klimatronik. Czy ktoś może rozwinąć. Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić to dziwne zjawisko? Dodam iż nie mam możliwości sprawdzenia wlepki bo jej nie mam. Poprzedni właściciel usunął chyba.
  3. Witam. Czy potencjometr w silniczku v70/G112 ten z białym elementem ma inny potencjometr? Inne parametry bo wygląda tak samo. Pytam bo wymieniałem 3 szt i akurat w tym wyskakiwał błąd: Wartość skrajna adaptacji przekroczona. Wszystkie inne normalnie przyjęły nowe potencjometry. Podmieniałem ten potencjometr na używane z auta i cały czas to samo. Błąd pojawia się odrazu w komputerze bez możliwości skasowania. Po każdej wymianie potencjometru sprawdzałem błędy, kasowałem i robiłem nastawy podstawowe.
  4. Witam. Jak w temacie. Potrzebuję kilka zdjęć do porównania z silników AVB. VIN może być niewidoczny grunt, żeby rozmieszczenie elementów było. Ewentualnie jest ktoś kto potrafi powiedzieć jakie dane są w niej zawarte? Moja niestety jest zrobiona na sztukę chyba przez poprzedniego właściciela.
  5. Temat nareszcie do zamknięcia. Przyczyną nie działającego tempomatu był licznik. Moje auto jest z 2002 r. a zegary jakie był u mnie to 8E0 920 900M. Po założeniu z końcówką 900G i dopisaniu do auta tempomat działa prawidłowo. Dodatkowo klima potrafiła wyłączać się podczas jazdy a po zmianie już jest ok. Bloki pomiarowe pokazują prędkość. Ogólnie to po tej operacji chyba doszło kilka koni
  6. Witam. Czy ktoś ma sprawdzoną chemię oraz sposób jak wyczyścić lampę w środku bez rozklejania i bez zostawiania zacieków?
  7. Kilker

    Elsa

    Etka to raczej do części. Z elsy potrzebuję schematy elektryczne.
  8. Kilker

    Elsa

    Witam. Czy ktoś z okolic Jawora/Legnicy/Wrocławia dysponuje działającym programem i chciałby się podzielić?
  9. Czy ktoś wie jak odróżnić licznik z początku 2002r ze starym immo?
  10. Witam. Mam taką małą zagwozdkę. Auto rok produkcji to 2002 i po vinie łapie się na licznik 8E0 920 900G Założony mam licznik 8E0 920 900M A wpadł mi w ręce licznik w lepszym stanie o numerze 8E0 920 900K Po włożeniu do auta świeciła kontrolka od immo i auto nie paliło. Czy da radę go zaprogramować do mnie bez wyłączania immo?
  11. Kilker

    Avant Hak i moduł

    Witam. Gdzieś na forum chyba jest temat ale nie mogę go znaleźć. Szukam numerów oryginalnie montowanych haków w b6 avant oraz listy modułów
  12. Rozumiem, że czujnik położenia pedału gazu jest zamontowany w samym pedale?
  13. Obudowę mam wymienioną na nówkę z aso zaraz po zakupie auta. Więc myślę, że tam nieszczelności nie powinno być. Ale dla pewności w któryś dzień jak pogoda pozwoli to sprawdzę.
  14. Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem problem z moim autkiem. Podczas opadów deszczu oraz bardzo wilgotnej pogody pedał gazu reaguje tak jakby z 2-3 sekundowym opóźnieniem. Gdy jest sucho problem nigdy nie występuje. Czy ktoś jeszcze zmaga się z takim problemem?
  15. Witajcie. Potrzebuję pomocy jaki mam układ hamulcowy. W aucie chyba ktoś modził bo z numeru nadwozia wynika, że powinienem mieć tarcze 280mm a założone są 288 mm (zmierzone na oko miarką i 2 blaszkami bo nie mam kiedy odkręcić całej tarczy) Co do klocków to są obecnie założone jakieś sbs 224742 Czy na zaciskach są jakieś numery pomagające w identyfikacji? Nie chciałbym kupować w ciemno i unieruchamiać auta bo codziennie potrzebne. Co do klocków i tarcz to jestem zdecydowany na firmę textar.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...