Skocz do zawartości

grzegorzbanbury

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorzbanbury

Informacje

  • Imię
    greg
  • Miasto
    Oxford

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorzbanbury

0

Reputacja

  1. Ale wtopa :-) hehe dobrze ze ktos czuwa :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  2. Jak sugeruje sprawdzic kat wtrysku jesli masz dostep do vaga powinien byc ok 49-51 o ile sie ie myle. Widzialem tez na kilku forach ze przy problemie z cie plym silnikiem trzeba mu podniesc dawke paliwa startowa. Jesli sie myle niech ktos poprawi. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  3. grzegorzbanbury

    Zacisk tył

    Ze tak zapytam :-) czy po regeneracji zacisku ruszajac trzpieniem od recznego tloczek ma sie wysuwac i chowac czy ma z kazdym ruchem wychodzic do przodu ?. Regenerowalem 2 tylne i jeden dziala tak a drugi inaczej....ma to znaczenie czy czegos nie nasmarowalem czy jak ? Z gory dzieki za odp Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  4. Podepne sie pod temat bo rowniez wymienialem gumki w tylnych zaciskach i moje pytanie jest takie. Czy po regeneracji zacisku po jego skreceniu i trzymaniu w rece gdy przesuwam dzwigienka od recznego (jeszcze na zacisku ) czy tloczek ma sie wysuwac czy nie ?. Wszystko jest zlozone jak ma byc a tylko na jednym zacisku tloczek wychodzi, drugi tylko jakby sie wychylal i wraca na poprzednia pozycje tzn nie :-) czolga sie do przodu. Czy to normalne a jesli nie to jak to ma byc bo juz zglupialem. Z gory dzieki. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. Tak tylko chodzilo mi o to czy otwory maja jakies znaczenie ale juz sobie poradzilem. Wszystko ok :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  6. Witam ! Wymieniam silnik avg na avg. Czy ktos moze mi powiedziec jak ustawic kolo zamachowe na 0 zeby bylo dobrze. ? Chodzi o to ze musze go przerzucic z mojego usmierconego silnika do nowego bo sprzedajacy zdjal originalne kolo zamachowe a rozrzad mam poprzekrecany niestety. Wiem ze kolo rozrzadu musze ustawic na 1 cylinder gora, pompe zablokowac na godz. 3 i wal ustawic na 0 lub 1 ale jak przykrecic kolo zamachowe zeby bylo w dobrej pozycji i wskazywalo 0 kiedy ma wskazywac. ? Sa na nim jakies inne znaki ? Troche namieszalem ale mam nadziej ze wiecie o co chodzi. Z gory dzieki za help mam nadzieje ze to auto jeszcze bedzie jezdzic. :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Co prawda helpa nie bylo sle juz sobie poradzilem. Fura znowu smiga. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  7. Przeciez wystarczy kabel wymienic wiec zdejm tylko kolo skoro wiesz ktory abs nawala i wymien. Po cholere auto chcesz dzwigac. Gdzie jestes za granica ? ;-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  8. 4E0953541A 12 pinowa do multi. Nie wiem czy dobrze zeozumialem o co ci chodzi bo troche zamieszales. :-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  9. Kup sobie jakis tani kabel obd2 i bedziesz szczesliwszy. Vaga znajdziesz w necie jak co to ci przesle ;-) tez mam b5 od 9 lat tylko w 1.9tdi i niestey przez glupi pasek od alternatora polecial mi rozrzad. :-( i silnik trup. Wpierw sorobuj skasowac jak nie pojdzoe to wtyczka pod siedzeniem jak pisal kolega Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  10. Looknij http://www.audi-sport.net/xf/threads/a4-b5-cruise-control-retrofit-instructions-with-pictures.125261/ Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  11. Juz rozwiazalem ptoblem zmienilem kabel z hex na moj stary obd2 kkl i poszlo do strzalu na starym vagcomie 311. Po zakodowaniu modulu abs byla jeszcze jazda testowa i wszystkie swiatla abs i esp pogasly. :-) Do tej pory w moim b7 i b5 robilem to wszystko vcds-em na kablu hex i nie bylo problemow a tu taka jazda. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Co rozumiesz przez 3 czujniki podkladane sprawne ? Tzn hamulca, sprzegla i ?.... Sprawdzales je vagiem czy po prostu wkladales do innego auta ?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  12. Bartek jaki samochod a4 b5 ? Ostatnio montowalem mam taki sam avg 1.9 tylko avant :-) jak chcesz pomoc to pisz do mnie Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Jak czegos nie wiesz to pisz ja mam ten sam samochod i ostatnio dorabialem tempomat. Smiga :-)Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  13. Pilota sprawdzasz vagiem. musisz wejsc w odpowiednua grupe i nacisjajac guziki sprawdzisz czy centralka go widzi lub nie bo powinny sie zmieniac wartosci jesli dziala. Kazdy kluczyk da sie zakidowac tzn chipa ktory musi byc z kluczykiem :-) nie myl pilota ze scyzorykiem bo to dwie onne rzeczy. ;-) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  14. Co prawda nie jestem wielkim znawca ale skoro wszystko ci dziala spod VAGA, widze jest zaprogramowane ok to ja bym sie zajal raczej tym pierwszym bledem w 01 silnik: 1 Fault Found: 17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Plus P1586 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Byc moze poogogluj i znajdziesz przyczyne. Tasma chyba powinna byc ok bo wydaje mi sie ze by ABS lub ESP blad wywalilo.
  15. Tak z ciekawosci zapytam czy rozwiazales swoj problem bo u znajomego jest to samo. Samochod a4 b6 1.9 awx avant . Dokladalismy tempomat czyli wymieniony byl modul kierownicy z F na N oraz dolozona manetka. Z tego co mi wiadomo ten dokladany modul byl z sedana ale to chyba nie powinno miec znaczenia. Wycieraczka dziala jednak ciagle wyskakuje blad 00888 wiper switch......(e22) 37-00 faulty. Czyli ze nie dziala a jednak dziala :-) wiec zglupialem o co chodzi. Z gory dzieki za wszelkie sugestie. Ogolnie mam problem z zaprogramowaniem ABS I g85 i tak sie zastanawiam czy moze ten zakupiony modul kierownicy nie jest uszkodzony i dlatego taki cyrk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...