witam,
niestety Panowie, problem znów powrócił tzn. znów wyskoczył check oraz znów obcina moc (po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu wszystko mniej wiecej wraca do normy - nie mniej jednak check zostaje)
wymienilem juz wlasnymi recami DV na http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.php?ax=F&towkod=311732353116&pic=0&moto=0
i wydawlo mi sie ze jest ok jezdzac po miescie ale niestety na trasie znow powrocil problem...
konkretne objawy to:
- obcina moc jedynie na trasie po przejechaniu 100 - 150 km i jedynie przy wyprzedzaniu tzn redukcji z 6 na 5 bieg przy wzglednie duzej predkosci 90 - 110 km/h i obrotach w okolicy 3000. Raz zdazylo mi sie to przy jezdzie pod gore w gorach wszystko inne przy wyprzedzaniu zaznaczam - delikatnym. Wyprzedzalem pare razy na duzym ogniu i wszystko bylo ok wiec raczej problem pojawia sie przy delikatnym traktowaniu gazu.
- zauwazam dodatkowo na 6 biegu zryw turbo ponizej 2000 do 3500 obrotow przy delikatnym dociskaniu gazu na innych biega wkreca sie plynnie, ba pomimo skoku obrotow nie czuc wielkiego zrywu
- wydaje mi sie, ze czasem smierdzi spalinami - szczypie w oczy, ale to moze mi sie wydawac bo jezdze drugim samochodem i czasem tez mi cos podjezdza tymbardziej ze mamy zime i wszystko co cieple lapie do srodka
- oraz wydaje mi sie ze czasem cos sie przesadnie grzeja okolice tunelu przy nawiewie na prawa noge - tzn goraco mi w noge na gazie, ale to tez moze byc zludzenie bo przeciez jezdzimy na ogrzewaniu
Bede sie umawial u mojego mechanika w tym tygodniu na podpiecie do VAG, nie mniej jednak moze macie jakies nowe pomysly na podstawie powyzszych danych?!
Dzięki jak zawsze za sugestie.
[br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 16:57_________________________________________________witam,
wydaje się, że problem został rozwiązany problem był w elemencie N75 (w moim przypadku 06F906283D) zdjęcia zaworu + opis w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140204.0 w moim ułamała się ta sama odnoga + do tego "uchwyty mocujące"
tak czy inaczej przy tej okazji wymieniłem DV na nowy i aktualny, PCV na nowy i aktualny oraz powyższy N75 na nowy... czyli wygląda na to że najsłabsze ogniwa w osprzęcie TFSI mam wymienione - nic więcej tylko mieć nadzieje, że następne 60 tyś przejadę bez usterek w tym zakresie
pozdrawiam i dzięki za pomoc - w razie pytań - pytać, chyba można?!