Skocz do zawartości

pietiuszkin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pietiuszkin

Osiągnięcia pietiuszkin

0

Reputacja

  1. witam, niestety Panowie, problem znów powrócił tzn. znów wyskoczył check oraz znów obcina moc (po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu wszystko mniej wiecej wraca do normy - nie mniej jednak check zostaje) wymienilem juz wlasnymi recami DV na http://www.intercars.com.pl/dynamic/uni/ws_show_pic.php?ax=F&towkod=311732353116&pic=0&moto=0 i wydawlo mi sie ze jest ok jezdzac po miescie ale niestety na trasie znow powrocil problem... konkretne objawy to: - obcina moc jedynie na trasie po przejechaniu 100 - 150 km i jedynie przy wyprzedzaniu tzn redukcji z 6 na 5 bieg przy wzglednie duzej predkosci 90 - 110 km/h i obrotach w okolicy 3000. Raz zdazylo mi sie to przy jezdzie pod gore w gorach wszystko inne przy wyprzedzaniu zaznaczam - delikatnym. Wyprzedzalem pare razy na duzym ogniu i wszystko bylo ok wiec raczej problem pojawia sie przy delikatnym traktowaniu gazu. - zauwazam dodatkowo na 6 biegu zryw turbo ponizej 2000 do 3500 obrotow przy delikatnym dociskaniu gazu na innych biega wkreca sie plynnie, ba pomimo skoku obrotow nie czuc wielkiego zrywu - wydaje mi sie, ze czasem smierdzi spalinami - szczypie w oczy, ale to moze mi sie wydawac bo jezdze drugim samochodem i czasem tez mi cos podjezdza tymbardziej ze mamy zime i wszystko co cieple lapie do srodka - oraz wydaje mi sie ze czasem cos sie przesadnie grzeja okolice tunelu przy nawiewie na prawa noge - tzn goraco mi w noge na gazie, ale to tez moze byc zludzenie bo przeciez jezdzimy na ogrzewaniu Bede sie umawial u mojego mechanika w tym tygodniu na podpiecie do VAG, nie mniej jednak moze macie jakies nowe pomysly na podstawie powyzszych danych?! Dzięki jak zawsze za sugestie. [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 16:57_________________________________________________witam, wydaje się, że problem został rozwiązany problem był w elemencie N75 (w moim przypadku 06F906283D) zdjęcia zaworu + opis w wątku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=140204.0 w moim ułamała się ta sama odnoga + do tego "uchwyty mocujące" tak czy inaczej przy tej okazji wymieniłem DV na nowy i aktualny, PCV na nowy i aktualny oraz powyższy N75 na nowy... czyli wygląda na to że najsłabsze ogniwa w osprzęcie TFSI mam wymienione - nic więcej tylko mieć nadzieje, że następne 60 tyś przejadę bez usterek w tym zakresie pozdrawiam i dzięki za pomoc - w razie pytań - pytać, chyba można?!
  2. no w takim razie jesli temat zostal podniesiony do najwyzszej rangi to trzeba sumiennie meldować dla innych; póki co mój pojazd turla się normalnie, a przy pierwszej okazji wymontuje dv i oglądnę membranę jak wskazano w common issues oraz, czy lać jedynie 98 oktanów? ; w instrukcji od wozu mam tylko usa normy co cieżko przeprawić na nasze standardy... aaa i prywatnie kolega który założył ten temat poinformował mnie, że w jego przypadku skończyło się wymianą turbiny, ale ze względu uszkodzenia na samym korpusie; myślę, że o szczegółach może sam napisze dzieki - pozdrawiam
  3. Hah dzieki, za dobry kawalek informacji, Temat DV juz sie przewijał w tym poście wiec gdyby jednak problem (odpukac) sie pojawił znów - to zaryzykuje w pierwszej kolejnosci jak panowie radza wymiana DV a i opisywane "symptomy" byłby najbardziej zbieżne, niestety nie pamietam dokładnie typu błędu wyświetlanego przez VAG, ale było coś w ten deseń, tak czy inaczej pojezdzimy zobaczymy... oraz, przy wspomnianej wymianie oleju wymontować ten zawór, czy jest jakiś sposób aby go sprawdzić organoleptycznie? czy raczej nie ruszac nie majac zamiennika? a i jak wymieniac to na oryginalny czy brać ten forge, pytam bo z tego co widze raczej jest łatwo dostępny... latwo dostępny w sensie jego lokalizacja pod maska jest łatwo dostępna Dzieki, dzieki, chlopaki dzieki Wam sie czegos jeszcze naucze:)
  4. ok, dziekuje za sugestie... w takim razie albo manometr albo podmiana czujnika na dzien dobry problem w tym, ze usterka pojawia sie sporadycznie i ciezko diagozowac cos co raz jest a za chwile nie ma, tak czy inaczej defekt trzeba naprawic, a o calej historii tu zamelduje dzieki za support[br]Dopisany: 28 Listopad 2010, 20:57_________________________________________________od skasowania check (jakies 2 tygodnie temu), ktory byl powodem zbyt duzego cisnienia ladowania (oznaczone jako chwilowe) wszystko dziala ok; nie wiem co o tym myslec, ale jestem daleki od szukania problemu na sile, wiec nic nowego w tym temacie nie napisze, tak czy inaczej na akcji pomiedzy moimi postami wymienili mi w aso cewki (mysle jednak ze nie ma to zwiazku z logowaniem bledu), a w tym tygodniu mam zamiar wymienic olej w tiptronic bo wybilo 60 tys km i filtr paliwa, toteż przy okazji profilaktycznie poproszę majstra o sprawdzenie organoleptycznie polaczen turbo i innych zwiazanych... nie wiem czy ten typ tak ma ze samo sie psuje i samo naprawia... z kolei nie wiem czy czekac tak sobie na to jak sie samo do konca to COS co generuje sporadyczny blad popsuje co wy na to?
  5. domjenick - pomimo dlugiego stazu w zakresie korzystania z netu... jednak sobie chyba nie radze z skutecznym poszukiwaniem informacji devastation - w takim razie w co zaryzykowac/zainwestowac w pierwszej kolejnosci... w zawor upustowy DV czy tez czujnik ciśnienia doładowania? mój magik sugeruje takie dzialanie, bo jego wszechwiedzący siemens nie podaje konkretnej usterki, a i nie ma czego podmienic... na chwile, w tej chwili
  6. przeglądam forum, nawet nie jedno i nigdzie nie mogę odnaleźć konkretnego wątku z podobnymi objawami oprócz tego... w takim razie co to jest DV? jakiś zawór? oraz czy zamawiać ten czujnik ciśnienia? dzięki
  7. Witam, Mam mniej więcej podobne objawy problemu z moim silnikiem. Czy jest konkretna diagnoza problemu? Mój mechanik sugeruje mi także wymianę czujnika ciśnienia doładowania ponieważ problem też pojawia się sporadycznie - jutro jadę do ASO i chciałbym zamówić czujnik, jest sens? Proszę i dziękuje z góry za pomoc.
  8. Witam wszystkich i pozdrawiam z Lublina
×
×
  • Dodaj nową pozycję...