Skocz do zawartości

m_i_k

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O m_i_k

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Żory

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam pytanie. W którym miejscu podłączone są kable (masa i +) z podgrzewania lusterek (lewego i prawego) ponieważ oba lusterka przestały mi grzać (maty sprawdzone i grzeją) i nie wiem gdzie szukać przyczyny bo napięcie nie dochodzi do lusterek.
  2. Silniczek klapy regulacji temperatury do wymiany lub czyszczenia. Od tego trzeba zacząć
  3. m_i_k

    Drzwi sedan a kombi ?

    Dzięki za szybką odpowiedź.
  4. m_i_k

    Drzwi sedan a kombi ?

    A jeżeli chodzi o przednie drzwi w sedanie są takie same jak w kombi?
  5. Witam. Mam problem ponieważ po wyjęciu kluczyka nie włącza się oświetlenie wnętrza. Wymieniłem kostkę i dalej się nie włącza. Prawdopodobnie chodzi o jakiś kabel który idzie do kostki tylko nie wiem który. Nie znalazłem żadnego schematu podłączenia kostki.
  6. Hezen, mógłbyś napisać jak dalej ci poszło. Ja chcę się dostać do rozdzielacza powietrza ciepło-zimno i właśnie też nie wiem czy będę musiał całą deskę rozbierać czy wystarczy panel środkowy.
  7. m_i_k

    Silniczek V71 - dostęp

    Witam, Mam taki układ dmuchawy Jak dostać się do silniczka v71. Jak przypuszczam znajduje się gdzieś tam skąd idzie kabel (rozpięta wtyczka - prawy górny róg obrazka). Jak tam się dostać? Które śruby odkręcić. Jak przymocowana jest dmuchawa z tunelem ? Czy trzeba rozkopać całą deskę żeby go wymienić/naprawić? ---------- Post dopisany 29-04-2013 at 14:48 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2013 at 15:01 ---------- Nikt nigdy nie wymieniał tego silniczka? Bo nie wiem czy jak uda mi się odkręcić ten tunel z dmuchawą czy później dam rady to wszystko poskręcać.
  8. m_i_k

    Kopcenie

    Problem rozwiązany. Okazało się, że była dziura a raczej dziury w dolocie. Dziękuje wszystkim za pomoc.
  9. m_i_k

    Kopcenie

    Ja nie pytałem jak zrobić logi, tylko które. No chyba że konieczne są wszystkie logi (dynamiczne, statyczne) wszystkich grup.
  10. m_i_k

    Kopcenie

    Jakich grup wykonać logi?
  11. m_i_k

    Kopcenie

    Wcześniej ustawiałem w adaptacji w grupie 1 dawkę paliwa. Może te wtryskiwacze się rozregulowały? Jest to możliwe? I jeszcze jedno raz wystąpił bład 1266 - Glow Plug Relay (J52) 31-00 Open or Short to Ground. Czy ten błąd może mieć coś wspólnego z dymieniem?
  12. m_i_k

    Kopcenie

    A czy jest możliwe wykonanie samemu regulacji wtrysków? I w jaki sposób to się robi?
  13. m_i_k

    Kopcenie

    Kopci podczas przyśpieszania, na czarno. Mam jeszcze pytanie jaka powinna być prawidłowa temp. paliwa? Drugie pyt. Czy jak ja teraz ustawie kąt dla temp. 150 jedn. to czy zimą czeka mnie znowu przestawianie bo (tak mi się wydaje) temp. paliwa będzie niższa?
  14. m_i_k

    Kopcenie

    Witam, Mam problem z kopceniem. Próbowałem już ustawić kąt wtrysku ale nie wiem jak to dokładnie zrobić. Po pierwsze: czy to jest normalne że po włączeniu grupy 000 BS zmienia się kąt wtrysku? tzn zmniejsza się wartość a po wyłączeniu BS powraca do wartości pierwotnej (czyli zwiększa się). Po drugie: Czy jeżeli ustawiłem prawidłowo kąt wtrysku przy temp paliwa ok 130 jednostek to czy nie powinien być także ustawiony przy temp 150 jedn.? Bo ja ustawiłem kąt przy temp. 130 i wskaźnik był blisko wykresu (TDI Timing) a jak temp wzrosła do 150 to wskaźnik przesunął się w tylko prawo w linii poziomej i już był nieprawidłowo ustawiony. Czy ten wskaźnik nie powinien przesunąć się w prawo i w dół? Po trzecie czytałem gdzieś że ten kąt powinien być gdzieś w granicach 50 i tak mam ustawione ale w BS a jak wyłącze BS to skacze mi do 65-70. Może ktoś mi to wytłumaczyć czy coś w samochodzie jest uszkodzone czy po prostu ja nie umiem ustawić kąt-u wtrysku. Co oprócz kąt-u wtrysku może być przyczyną kopcenia?
  15. m_i_k

    Proszę o analizę logów

    Spróbuje. Mam tylko pytanie. Podczas jazdy, jak dostał muła. Po zatrzymaniu się sztanga chodziła. Więc chyba kierownice nie blokują się? Czy może być tak że kierownice są zablokowane a sztanga chodzi? Dzisiaj podczas jazdy autostradą (jak turbina pracowała) przycisnąłem gaz do dechy i... nie potrafi wyciągnąć więcej niż 180 km/h (choć wcześniej mogłem jechać 200 km/h), a silnik kręci się na max ok 4000 obr. Tak jakby turbina później już nie pompowała tyle ile potrzeba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...