Skocz do zawartości

undergnd

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O undergnd

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia undergnd

0

Reputacja

  1. undergnd

    Szarpanie

    Witam, czy Kolega rozwiązał problem? Mam podobne objawy i jestem ciekawy jaka przyczyna.
  2. Mogę prosić o ceny na kompletne zawieszenie do A4 B5 1998 1.9TDI AVANT - interesują mnie producenci tacy jak Lemförder, Moog, Febi i Meyle? Poproszę też o poradę, które wybrać.
  3. Dziękuję Panowie. Sądziłem, że kąt początku wtrysku, który jest prawie taki jak przed awarią eliminuje przestawienie rozrządu. Może uda mi się jeszcze dziś coś posprawdzać, jeśli nie - niestety jutro w Polskę i znowu czas na auto dopiero za tydzień. Czuję, że skończy się u mechanika. Stan oleju i płynu chłodniczego bez żadnych ubytków. ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 14:09 ---------- Tego się boję. ---------- Post dopisany 02-05-2012 at 21:20 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2012 at 22:05 ---------- W poniedziałek zdjąłem pokrywę rozrządu. Rozsypał się popychacz zaworu dolotowego 1 cylindra i uszkodził gniazdo w głowicy. W gnieździe została mała tulejka z uszkodzonego popychacza i krzywka wałka za każdym obrotem dobijała nią ścianę gniazda. Duży fart, że wałek się nie rozsypał. Głowica ponownie ląduje u specjalistów. Spawanie gniazda, frezowanie, sprawdzenie głowicy i oby na tym koniec. Rozrząd był ustawiony prawidłowo. Turbo ok. Do wymiany wałek rozrządu, popychacze, uszczelka etc. Jak mi wróci humor, wrzucę fotki wałka i głowicy. Pozdrawiam i dzięki za wszelkie uwagi.
  4. Kolektor dolotowy czyściłem osobiście więc wiem jak to wyglądało i uważam, że kanały głowicy są wyczyszczone - widać chropowatą powierzchnię kanałów. po odbiorze z regeneracji wyglądało to tak: http://imageshack.us/photo/my-images/337/dolotp.jpg ---------- Post dopisany 21-04-2012 at 08:10 ---------- Poprzedni post napisany 18-04-2012 at 21:38 ---------- I zrobiło się pod górę :-( Właśnie rozgrzewałem samochód do nastawienia kata wtrysku i po przejechaniu kilkuset metrów silnik zaczął wariować. A jechałem całkiem spokojnie. Szarpanie, spadek mocy i jasny dym. Masakra pompe szlag trafił? statyczne: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81844.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81835.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81848.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81847.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81846.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81843.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81836.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81842.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81840.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81841.html (wiem, że temperatura za niska ale już nie miałem sumienia szarpać samochodem aż się rozgrzeje) Korekcje dawki poza zakresem. Filtr paliwa wymieniony, zalany paliwem. Silnik pali. Objawy bez zmian. Sztanga sterująca łopatkami turbiny pracuje bez zastrzeżeń. Obserwowałem przy włączonej grupie 011 w Basic Settings. Panowie proszę o pomoc, jestem w domu tylko w weekendy więc czasu mam niewiele.
  5. Kolektor ssący czyszczony razem z turbiną 1,5 roku temu. Głowica umyta przez zakład, który robił regenerację. Kanały czyste bez osadu. Katalizator na razie zostawiam. Logi zrobię po wymianie filtra paliwa. Dzięki za podpowiedzi. Proszę o kolejne wnioski.
  6. Ok, wymienię filtr paliwa, poprawię kąt wtrysku w najbliższy weekend i powtórze logi dynamiczne. Filtr powietrza jest nowiutki, wymieniony razem z filtrem oleju, olejem i rozrządem przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą. Dzęki za wskazówki. Kolejne uwagi mile widziane, szczególnie jesli mozna cos powiedziec na ogólny stan silnika i zasilania paliwem i turbiny.
  7. Dzięki za odzew. Filtr paliwa wymieniony 50 tkm temu (3 lata wstecz). O badaniu szczelności układu paliwowego nie wiem nic. Za "moich" czasów nie była robiona. Dynamiczny 003 jest niski w porównaniu do innych przeglądanych AFN. Coś nie tak ze sterowaniem turbiny?
  8. undergnd

    Proszę o analizę logów

    !!! zaistniały niestety nowe zdarzenia - opisane na koncu wątku :-( Dwa lata temu był robiony tunning u Rogala a dwa tygodnie temu wymieniona uszczelka pod głowicą. Zebrane 0,15mm, wymienione wszystkie zawory wydechowe i 7 prowadnic zaworów. Ogólnie silnik jest mocny ale jego dźwięk mnie niepokoi. Wydaje mi się, jakbym słyszał sieczkarnię. Dopatrzyłem się, że statyczny kąt wtrysku jest do ustawienia ale proszę o pomoc co jeszcze może być nie tak, lub czy mogę się spodziewać, ze po korekcie kąta wtrysku objawy miną. Basic Settings: grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81011.html grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81008.html grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81010.html grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81009.html statyczne Measuring Blocks: grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81019.html grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81021.html grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81020.html grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81022.html grupa 007: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81023.html grupa 013: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81024.html grupa 023: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81025.html dynamiczne Measuring Blocks: grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81012.html grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81014.html grupa 003: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81013.html grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81015.html grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81018.html grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81017.html grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/micromaster_81016.html Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.
  9. Mój AFN przeszedł wymiane uszczelki pod głowicą 2 lata temu. Mechanik bez konsultacji zamontował nowa uszczelke bez planowania głowicy. Teraz objaw (wyrzucanie płynu przez zbiorniczek) powrócił. W przyszłym tygodniu regeneracja glowicy, wymiana uszczelki i przy okazji rozrząd. A teraz mam pytanie do kolegów, którzy oddawali głowicę do regeneracji. Czego taką głowicę nalezy pozbawić przed oddaniem do zakładu - jak sądzę świec zarowych, wtryskiwaczy, wałka rozrzadu, popychaczy, kolektorow i czego jeszcze?
  10. Witam, Zamówiłem napinacz ruvilla i oto co dostałem. http://postimage.org/image/11sfc3r44 http://postimage.org/image/11sqwv6kk http://postimage.org/image/11t0u39j8 pudełko i paragon ok - mówi o częściach ruvilla - reszta jak widać. Gwoli sprawiedliwości dodam, że z paskiem wszystko ok. Dzwoniłem do sprzedawcy i uznał, że wszystko jest ok. Nawet to, że napinacz jest co nieco zeszlifowany też jest ok - tak powiedział. Co o tym sądzicie?
  11. Jestem po wymianie maglownicy i jednym z elementow bylo plukanie ukladu. Wiec tak. Jesli chcesz od razu plukac calu uklad to po prostu odkrec przewod laczacy maglownice ze zbiorniczkiem przy zbiorniczku, opusc go na dol do jakiegos zbiornika, wlej plyn na maksa do zbiornika zatykajac czyms wylot, z ktorego odkreciles waz i odpal samochod az caly plyn ze zbiornika zejdzie. Potem ruszaj kierownica, zebby pozbyc sie reszty plynu z maglownicy. Ja robilem to dwuetapowo - poniewaz mialem odkrecone oda przewody od maglownicy - najpierw wyplukalem sama pompe - plyn zszedl wezem od pompy do maglownicy (przy maglownicy odkrecony) a potem robilem taj, jak opisalem na poczatku.
  12. Witam. Moze moj problem nie do konca jest zbiezny z tematem ale mysle, ze przyczyna moze lezec w termostacie. Mianowicie objaw jest taki, ze przy szybkiej jezdzie plyn chlodniczy ucieka przez korek zbiornika wyrownawczego - pozostaja mokre slady. Do pewnego momentu (pewnie dopoki jest wystarczajaco plynu) temperatura stoi na 90 i ani drgnie. Potem kontrolka informuje o niskim poziomie plynu i za chwile tempertura zaczyna wzrastac. Przy umiarkowanej jezdzie - do 130~140 km/h wszystko wydaje sie byc w porzadku. Przy szybkiej jezdzie ubywa nawet ok 2 litry na 100 km. Wentylator chlodnicy pracuje caly czas - mysle, ze bez uwag. Sprawdzalem olej - brak oznak plynu (poziom bez zmian, pod korkiem zadnych sladow) Sprawdzalem plyn po dolaniu i spokojnej przejazdzce - brak oznak spalin, zadnego zapachu ani kolorowych oczek. Dym bezbarwny - samochod kopci ale dopiero po mocnym gazowaniu - to bez zwiazku z problemem. Pompa wody wymieniona w lipcu wraz z rozrzadem i ciecza chlodzaca. Silnik zostal obejrzany przez mechanika - nie stwierdzono w innych miejscach sladow plynu. Moje pytanie jest nastepujace - czy przyczyna jest uszkodzony termostat, ktory nie otwiera duzego obiegu i doprowadza do nadmiernego cisnienia w malym obiegu i wyrzucanie plynu? Jakiw moga byc inne przyczyny? Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.
  13. autko kolegi ma wszystkie papierki kolega juz wszystko wie i tylko dlatego, ze to hyde park, kolega dalsza dyskusje z uzytkownikiem p.t. "karolina" uwaza za zbyteczna zamykam watek
  14. Witam Niestety i ja znalazlem sie w gronie sprawcow uszkodzenia swojego auta. Na szczescie nie bylo innych uczestnikow zdarzenia. Mam pytanie: czy ktos sie orientuje, gdzie PZU wystawia na aukcje auta powypadkowe ?? (jakis link) Pozdrawiam
  15. Mialem uszkodzony licznik - uszkodzenie powstalo prawdopodobnie przy cofaniu licznika. Znajomy szaman od elektroniki samochodowej wpial sie swoim sprzetem w zlacze diagnostyczne i odczytal wartosc przebiegu ze sterownika silnika - bez zadnego wyciagania - bylem przy tym ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...