Skocz do zawartości

c3gla

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O c3gla

Osiągnięcia c3gla

0

Reputacja

  1. Tak, zostałem przy tej samej komfiguracji i zamówiłem kolejny komplet MTS.
  2. Na sprężynach MTS -40mm w połączeniu z amortyzatorami SACHS dobranymi pod zawieszenie fabrycznie obniżone z kołami 17'' jeździłem 4 lata bez żadnych problemów, ogólnie byłem zadowolony. Ostatnio pękła mi przednia sprężyna, a amortyzatory nadal w bardzo dobrym stanie, dodam jeszcze ze zrobiłem na tej konfiguracji ponad 100 tyś km przez te 4 lata.
  3. W 2.5 TDI i w innych V6 maglownica może mieć dodatkowo amortyzator skrętu i może nie pasować, ZF z KOYO są zamienne.
  4. Sprawdź rozrząd, może pasek przeskoczył, wygląda jakby się pompa przestawiła.
  5. Taka analiza nie wiele daje u mnie też wypadła niby pozytywnie, objaw był ten sam, gubił tylko płyn, również nie mogłem się z tym pogodzić w końcu rzuciłem głwice wymieniłem uszczelkę i zrobiło się po problemie. A i robota nie taka zła całkiem ciekawie się robiło jedyny minus to koszta. @pepik - z powodu zbyt dużego ciśnienia w układzie mogą pojawić się wycieki, miałem podobnie myślałem ze to wina chłodnicy, po wymianie uszczelki przestało wyciekać.
  6. sprawdź pierścienie ABS czy nie są zabrudzone/uszkodzone i czujniki może się wysunął któryś, wtedy ABS może wariować.
  7. 1.9 TDI AFN 363.000km zalewany 5w40 chodzi idealnie
  8. Pamiętaj żeby nie ruszać wału i wałka po zdjęciu paska, porób znaki pomocnicze zablokuj pompę wtryskową, dobrze napnij pasek między pompą a wałem. W autodacie i "Sam naprawiam" znajdziesz wskazówki a nawet dość dokładną instrukcję. Jeżeli nie jesteś pewny siebie to albo weź kogoś z doświadczeniem do pomocy. Tak jak napisał Duch^ łatwo można bałaganu sobie narobić. Jak się za to zabierzesz to życzę powodzenia. PS Co do instrukcji z forum passata do zablokowania wałka rozrządu zamiast tego liniału można użyć suwmiarki lub płaskiego klucza, ja sam blokowałem kluczem.
  9. U mnie w b5 z 1996 341tyś, jestem świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą i po wymianie rozrządu i jeździ dalej
  10. Dokładnie tak jak pisze hellbean u mnie twarde węże były jedynym objawem. Tester zawartości spalin w układzie chłodzenia nic nie wykazał, moje wątpliwości rozwiali użytkownicy forum i postanowiłem wymienić uszczelkę pod głowicą. Trochę się to ciągnęło bo robiłem to po pracy ale teraz wszystko działa jak dawniej i jestem zadowolony Niżej jedyne podejrzane miejsce, reszta uszczelki wyglądała dobrze. Uploaded with ImageShack.us
  11. Ja wczoraj złożyłem swój silnik przez prace trwało to prawie tydzień. Przejechałem zaledwie 30km ale już mogę powiedzieć ze wymiana uszczelki pod głowicą rozwiązała mój problem. @g1zm0 proponuję Ci sprawdzić czy nie masz oleju w płynie chłodniczym, nie przybyło lub ubyło oleju, czy przewody układu chłodzenia nie robią się twarde, waha Ci się temperatura sprawdź termostat i czujnik temperatury, sprawdź jak ci kopci, czy nie wyrzuca Ci płynu chłodniczego
  12. Dzięki za porady i sugestię Dzisiaj zacząłem go rozbierać, przy okazji wymienię rozrząd, paski alternatora i A/C i tak niedługo mnie to czekało więc zrobię za jednym razem. @edit: Uszczelka wyrzucona, teraz czekać do poniedziałku żeby splanować głowicę potem można składać Mam tylko nadzieję że tym sposobem usunę przyczynę mojego problemu. ;(
  13. grzeje dobrze nie mam z tym problemów sprawdzałem dla pewnosci godzine temu.
  14. @hellbean u mnie dokładnie takie same objawy, już podjąłem decyzję jutro w pracy skompletuje sobie potrzebne graty w czwartek zaczynam go rozbierać. Zajmie mi to kilka dni z racji tego że będę działał po pracy ale na pewno napiszę co z tego wyszło.
  15. @piotrsob1 zapomniałem zupełnie, w zeszłym tygodniu jak pojechałem z butem w podłodze to nie musiałem jechać 100km i mi wypluł dobre 300ml płynu. @cowboy1 z ogrzewaniem problemów nie zauważyłem. Teraz już widzę że nie mam na co czekać jeszcze w tym tygodniu zabiorę się za rozbieranie silnika. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...