Skocz do zawartości

Pablosek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pablosek

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Pablosek

0

Reputacja

  1. Witam. Kto w Toruniu i okolicach zajmuje sie regeneracją oraz wymiana wadliwych pomp oleju w 2.0tdi ? Potrzebny mi ktoś kto zna problem i wie jak uzdrowić takie auto. Niedawno stałem sie posiadaczem A4 2.0tdi z 2006 roku zakupiona w Niemczech z przebiegiem 217tys. Chciałbym zawczasu pozbyć sie problemu żeby potem nie bylo rozczarowań.
  2. Leci spod nastawnika napewno bo pod nim jest mokro od ropy. Ropa leci po pompie na dol prosto na wąż od wody. Dziś będę to rozbieral i dam znać. Zatkany był zaworek zwrotny. Przeczyscilem go i po złożeniu jak narazie jest sucho. Zobaczymy jak będzie dalej... _______________________________________________________ Witam Was ponownie. Nie będę zakładał nowego tematu bo pytanie które mam też dotyczy pompy wtryskowej. Otóż dałem jednemu magikowi wymienić króciec wody niedaleko pompy przy silniku. Gość miał takie nieskoordynowane ruchy, że urwał mi kabel wychodzący z pompy wtryskowej (od elektrozaworu?). Troszke sie zagotowałem, ale wymienili na własny koszt. Myślę OK. I tutaj dopiero zaczęły się schody. Na drugi dzień rano wsiadam do auta, chcę odpalić, kręci raz dłuższą chwilę, drugi raz, za trzecim odpala, puszcza chmure białego dymu i chodzi normalnie. Mogę go zgasić i za 2 godziny przyjde i pali od strzała. Postoi przez noc i znowu musi długo kręcić zanim odpali(2 razy conajmniej). Pytanie co popsuł magik który miał mi wymienić głupi króciec a narobił więcej szkód niż pożytku? Czy po wymianie tego elektrozaworu pompy muszę ustawiać pompe na kompie? Pozdrawiam ------ Ktoś pomoże?
  3. Czy może być to powodem dziwnych drgań silnika na wolnych obrotach? Jest jakoś połączone z silnikiem? Da rade samemu to wymienić na kanale z podstawowymi kluczami? Profil uzupełniony
  4. Witam. Co to za część oznaczona strzałką na zdjęciu? Nie moge znaleźć żadnego schematu, a nie jest to chyba poduszka silnika. Rozsypała mi się ta guma. Zdjęcie nie moje, poglądowe.
  5. Hej. Mam problem w moim AFNie. Przed wczoraj zauważyłem wyciek spod nastawnika pompy wtryskowej. Więc kupiłem 2 uszczelki boscha, wymieniłem, poskręcałem i ustawiłem odpowiednią dawkę. Myślałem że jest po problemie bo po złożeniu i odpaleniu ropa nie wyciekała, jednak dzisiaj zauważyłem że znowu leci-jeszcze gorzej niż przed wymianą. Najgorzej na zimnym silniku, na ciepłym tylko troszeczkę. Odpala bez problemu, przed wymianą tak samo. Co tam sie dzieje? Może zaworek zwrotny jest przytkany? Gdzie go szukać? Jakieś inne sugestie? Dodam, że ropa kapie sobie na wąż od wody który raz już wymieniałem bo ropa tak go rozmiękczyła że zrobiła się dziura. Nowy wąż też nie wygląda na zadowolony bo ropa już go gryzie, a nie uśmiecha mi się go wymieniać znów bo tam jest strasznie słabe dojście. Czekam na jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam
  6. Tankuję tylko ON. Żadnych wynalazków. Jak ustawić rezerwę vagiem?
  7. Witam. Mam następujący problem w moim afnie. Miałem dzisiaj taką sytuację, że miałem paliwa trochę ponad rezerwę. Pojechałem załatwić pare spraw, zapaliła się rezerwa ,krótko po tym dojechałem na miejsce i zgasiłem auto. Gdy do niego wróciłem chcąc ruszyć dalej nie chciał zapalić chociaż paliwo było- rezerwa dopiero co się zapaliła. Pomyślałem, że być może się zapowietrzył. Poluzowałem jeden z wtrysków, uszło delikatnie powietrze i zapalił po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Dalej było tak samo tzn jak gasiłem to już nie mogłem zapalić, a nawet sam gasł podczas jazdy jakby nie było paliwa. Pomogło zatankowanie auta. Pali od strzała. Gdzie szukać przyczyny zaistniałej sytuacji, że odrazu po zejściu na rezerwe są takie cyrki? Ja to widzę tak że gdy paliwo zejdzie poniżej pewnego poziomu to pompka zaciąga paliwo razem z powietrzem. Ale przecież tak nie powinno być. Może ktoś miał podobną sytuację i wie gdzie szukać usterki. Dziękuję z góry za wszystkie wskazówki.
  8. Prawdopodobnie maglownica już nie domaga. Jest u mnie przekładnia Koyo, która nie należy do najlepszych. Nie opłaca się nawet tego rozbierac bo jest ryzyko pęknięcia obudowy itd. Trzeba poszukac jakiegos dobrego ZF'a. Gdyby ktoś miał niech pisze pw. ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:32 ---------- Poprzedni post napisany 17-03-2014 at 12:18 ---------- PILNE!!!Czy maglownica z a4 2.5tdi 98 będzie pasowac do mnie do a4 1.9tdi 98r? Długosc listwy jest taka sama, ale czy reszta będzie pasowac?
  9. Kostką do góry, kostka bliżej osłony paska rozrządu, wężyk po zewnętrznej. Bynajmniej u mnie w AFN tak jest
  10. Wydawało mi się, wszystko jest w porządku. A poradzicie coś na to położenie pedału przyspieszenia o którym pisałem w ostatnim poście? Mam też problem ze wspomaganiem, nie jest to odpowiedni dział ale nie chce zakładac nowego wątku. Wymieniłem wczoraj płyn w układzie wspomagania, ponieważ miałem taki objaw , że wspomaganie ciężko działało w lewą stronę(kręciło się ciężko do momentu jakby 'coś' puściło i potem szło lekko) w prawo było OK. Po wymianie płynu są momenty że w obie strony jest ciężko kręcic. Po parokrotnym przekręceniu do oporu w prawo i lewo na obrotach ok.2000 lub przegonieniu auta ok. 140kmh jest przez dłuższą chwilę dobrze. Dodam że przy maksymalnym skręcie i dodaniu gazu pompa wyje. Układ odpowietrzał się bardzo długo, nawet dziś otwierając zbiorniczek wyrównawczy widoczne były bąbelki powietrza i dodatkowo podczas odpowietrzania płyn osiąga wysoką temperaturę(aż wydobywa się para).Płyn zmienił kolor z zielonego na szary po wymianie. Co to może byc? Pompa sie skończyła? Czy zasyfiony układ? Może warto pare razy przepłukac układ i zbiorniczek i zobaczyc jaki będzie efekt? ---------- Post dopisany 07-03-2014 at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2014 at 17:18 ---------- Jest możliwosc regulacji sztangi bez wyciągania turbo?
  11. Odpowietrzałem kręcąc do oporu w jedną i drugą stronę, kołami na ziemi. Teraz mam tak że jeśli pokręce do oporu lewo prawo to jest dobrze, zgaszę na pół godziny i znów ciężko kręcic. Zauważyłem że rano kręcąc do oporu w lewo nie ma żadnej reakcji pompy,dopiero za którymś skrętem z koleji sie odzywa. W prawo jest ok słychac że pompa działa. Nie raz jest tak że kręcę, idzie ciężko do momentu jakby "coś" puscilo i dalej idzie juz normalnie. Czyli co ? Pompa kaput? Czy magiel?
  12. Wymieniłem wczoraj płyn w układzie wspomagania, ponieważ miałem taki objaw , że wspomaganie ciężko działało w lewą stronę(kręciło się ciężko do momentu jakby 'coś' puściło i potem szło lekko) w prawo było OK. Po wymianie płynu są momenty że w obie strony jest ciężko kręcic. Po parokrotnym przekręceniu do oporu w prawo i lewo na obrotach ok.2000 lub przegonieniu auta ok. 140kmh jest przez dłuższą chwilę dobrze. Dodam że przy maksymalnym skręcie i dodaniu gazu pompa wyje. Układ odpowietrzał się bardzo długo, nawet dziś otwierając zbiorniczek wyrównawczy widoczne były bąbelki powietrza i dodatkowo podczas odpowietrzania płyn osiąga wysoką temperaturę(aż wydobywa się para).Płyn zmienił kolor z zielonego na szary po wymianie. Co to może byc? Pompa sie skończyła? Czy zasyfiony układ? Może warto pare razy przepłukac układ i zbiorniczek i zobaczyc jaki będzie efekt? ---------- Post dopisany 03-03-2014 at 22:45 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2014 at 20:15 ---------- układ przepłukany, jest to samo, cały czas zapowietrzony. Pomoże ktoś?
  13. Turbina zrobiona, śmiga aż miło. Rzeczywiście był problem z geometrią, nie pomogło czyszczenie gdyż była już zużyta. Trzeba było wymienic na nową. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam ---------- Post dopisany 25-02-2014 at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2014 at 18:36 ---------- Zauważyłem, że mam słaby dół tzn turbina wstaje gdzieś przy 1800-2000obr. Co mam jeszcze do poprawki? Sztanga do regulacji ? Dodatkowo podłączałem ostatnio auto pod kompa i jest jedna rzecz która mnie zaniepokoiła. Mianowicie przy wciśniętym pedale gazu do oporu położenie pedału przyspieszenia wynosi 33%. Co jest nie tak?
  14. A zwróciłeś uwagę na te 'dźwigienki' zmiennej geometrii czy nie były wyrobione na końcach? Jutro wrzucę zdjęcie jak geometria wyglądała u mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...