Skocz do zawartości

9523r8wg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 9523r8wg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 9523r8wg

0

Reputacja

  1. Miałem opisywane drgania przy ok 1800 obrotów, silnik AVF, skrzynia 6 biegowa FRK w pasacie. Dwumasa nie dawała oznak zużycia - nie telepała, nie grzechotała. natomiast skrzynia huczała. Oddałem skrzynię na wymianę łożysk - standardowo łożysko na wałku zdawczym. Po rozebraniu okazało się, że do wymiany są również łożyska dyferencjału, co tez zostało zrobione. Po zdjęciu skrzyni okazało się, że tarcza sprzegła nadaje się już do wymiany i wymieniony został komplet wraz z DKZ. po tym zabiegu drgania ustały. Oczywiście silnik ma nadal lekko inny odgłos (i drgania) w opisywanym przedziale obrotów (czuć to podczas przygazówki na jałowym, na postoju ), ale na chwilę obecną jest to zupełnie pomijalne, jest poprawa jakies 80-90%. Wcześniej jadąc w trasie bardzo pilnowałem obrotów i trzymałem je na ponad 2000, gdy były niższe to bardzo to denerwowało. Teraz nie zwracam uwagi na obroty. Zaraz po naprawie było czuć że całe przeniesienie napędu jest sztywniejsze. Podsumowując: nie wydaje mi się, że praca silnika/ nepędu podczas jazdy przy ok 1800 obrotów to był wina dwumasy. Na podstawie powyższego opisu stawiam na skrzynię, ale czy było to łożysko na wałku czy dyferencjale to już nie wiem. Zapewne jeśli skrzynia nie huczy a drgania są to wszystko wskazuje na dyfer. PS: odnośnie głośnej/ buczącej pracy silnika przy ok 1800 obrotów to często jest to również wina złego mocowania dolotu przy grillu. Ten przypadek też przerabiałem, efekt jest z jednej strony podobny do opisywanego w wątku, a z drugiej strony zupełnie inny. Nie mniej jednak można się pomylić. Pozdrawiam.
  2. Witam, nosze sie z zamiarem kupna A4 B6. Mam nadzieję, że z pomocą forum mi się uda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...