Skocz do zawartości

komono

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O komono

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Wadowice

Auto

  • Model
    A3 8V
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    1.4 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia komono

0

Reputacja

  1. Rozebrałem wszystko podopinałem i złożyłem i kalibracja się udała! Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się tematem
  2. No właśnie jak ruszam kierownicą to cały czas pokazuje 0*. Chyba zaraz rozbiorę i dobiore się do tasmy
  3. 805 i kabel (do tej wersji vaga)do 2005+ więc wszystko pasuje. Zastanawiam się czy moduł nie jest walnięty, ale jak by był to chyba w ogóle by nie działał, nawet tempomat by nie działał. Taśma pasuję, ale koro na vagu nie widać ,że ruszam kierownicą to może on nie pasuje?? Ale z drugiej strony gdy moduł jest nie skalibrowany to vag chyba i tak by nie widział że ruszam kierownicą? Jadę dzisiaj do znajomego , który ma VAG Killera czy jakoś tak i może tym się uda.[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 09:44_________________________________________________Killer Vag nie pomógł. Jakieś inne propozycje jak to skalibrować?
  4. Wybór] [03 - Brake Electronics] [Pomiarowe Blocks - 08] Grupa 004 [idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być pomiędzy -1.5 i +1.5 °. [Gotowe, powrót] [Coding-II - 11] Lub (jeśli Coding-II nie jest dostępny) [Access Security - 16] Wpisz 40168, aby umożliwić ustawienie podstawowe. [Do it!] [ustawienia podstawowe - 04] Grupa 060 [idź!] Po pomyślnym ustawieniu podstawowych, w polu 2 należy powiedzieć "OK". [Gotowe, powrót] [Zamknij Controller, Go Back - 06] Uwaga: Po pomyślnym podstawowe ustawienia kierownicy Stop Limit musi być dostosowane zbyt. Problem jest w tym, że ja w pozycję 11 nie mogę wejść-mam za to aktywną pozycję 07 Coding I. Akcja z AS'em też nie działa W tym "[Pomiarowe Blocks - 08] Grupa 004 [idź!] Sprawdź pola 1, wartość musi być pomiędzy -1.5 i +1.5 °." pole 1, wynosi 0.0° ale nawet jak skręcę kierownicą do oporu - a chyba tak nie powinno być?[br]Dopisany: 29 Styczeń 2011, 00:25_________________________________________________Nikt nie ma żadnego pomysłu jak to naprawić?
  5. Zrobiłem to, ale nic z tego ;. Pojechałem na duży plac, porobiłem na nim 8ki ale nic z tego. Pojechałem się przejechać po krętej trasie i zero reakcji modułu.
  6. Witajcie, ja tak po koleżeńsku bo tutaj też są zacni znawcy tematu audi . Szukałem na forum ale nie mogłem znaleźć Zainstalowałem tempomat i wszystko pięknie działa ale nie działa ESP i wspomaganie kierownicy. Przeprowadzałem kalibracje czujnika kąta skrętu po wymianie modułu pod kierownicą (czyli, przekręciłem do oporu w jedną i drugą stronę kierownicę ale nie zadziałało). Chciałem przeprowadzić kalibrację przez VAG, ale opcja 11 jest nie możliwa do kliknięcia ale mam opcję 07. Wszystko na starym module śmigało (czyt. ESP/wspomaganie) ale po odpięciu akumulatora wszystko "pierdut" i nie działa.Co mam teraz zrobić? Jakieś pomysły? Nr. taśmy: 1K0 959 653 D - prawidłowa Moduł: 8P0 953 549 F - prawidłowa Wersja softu w ABS jakoś 002112 Cały czas wyświetla mi błąd 00788 - czy jakoś tak bo podaje go teraz z głowy Aha, przeprowadziłem test czy kierownica jest prosto (004 grupa, nie 005 co jest ciekawe). Wskazania kąta są na 0.00* ale nawet jak je skręcam do oporu. Co mogło pójść nie tak?
  7. Witam, wszystkich. Jestem użytkownikiem forum a3-club.net ale zalogowałem się tutaj bo potrzebuję więcej informacji. Moje auto to A3, 1.9 TDI z 2005roku i auto jeździ w rejonie Wadowic i Krakowa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...