Skocz do zawartości

pawliss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawliss

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawliss

0

Reputacja

  1. Ok. Dzieki. W takim razie musze jeszcze raz rozebrac lampe i posprawdzac wszystko.
  2. Sprawdzilem bezpieczniki i sa ok. Teraz dzieje sie tak ze prawy reflektor chodzi tylko góra dół. Czasami w ogole nie chodzi podczas testu poziomowania. Przelozylem wszystkie przetwornice i modul skretu z lewej lampy do prawej i z prawej do lewej i nadal to samo czyli przetworki i modul skretu są ok. Zdemontowalem jeszcze raz lampy i pozamienialem miejscami. Podlaczylem prawa lampe do lewej wiązki a lewa do prawej. Prawa lampa podlaczona do lewej wiazki zachowuje sie jak wczesniej czyli nie dziala prawidlowo. Test robi tylko góra dół. Natomiast lewa lampa podlaczona do prawej wiazki dziala prawidlowo. Najlepsze jest to ze vcds caly czas pokazuje blad 02234 - Moduł mocy prawego reflektora (J668). Jest mozliwe ze prawa lampe podlaczona do lewej wiazki komp wykryje nadal jako prawa lampe? juz zglupialem czy lampa jest wadliwa czy kable.
  3. Witam. Mam problem z prawą przednią lampą Bixenon skretną w mojej S4 B8 2009r. W prawej lampie nie działał silniczek i lampa stała w miejscu podczas testu, rozebrałem lampe, wymieniłem silniczek i teraz lampa działa prawidłowo. Obie lampy swiecą i poziomują się prawidłowo. Podczas odpalania Test lamp działa i lampy schodzą w dół - góra i prawo - lewo. Na FISie wyswietla mi sie błąd Adaptive light defective i ikonka lampy ze strzałką. Po naprawie komunikat nie zgasł. VCDS wywala taki błąd i nie mogę go skasować. Lampy ustawione sa idealnie. Adres 55: Zasięg świateł Plik etykiet: 8T0-907-357.clb Oznaczenie elementu SW: 8H0 907 357 A HW: 8H0 907 357 Komponent: AFS 1 H01 0020 Weryfikacja: 00000001 Numer seryjny: Kodowanie: 0000020 Kod serwisu: WSC 06334 000 00000 VCID: 306FA5C7A3235A06BA-8064 Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8K0 941 329 Komponent: AFS-Modul links H02 S001 Podsystem 2 - Oznaczenie elementu: ----------- Komponent: AFS-Modul rechts Znaleziono 1 błąd: 02234 - Moduł mocy prawego reflektora (J668) 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 11100100 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 40 Przebieg: 103148 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.01.31 Czas: 12:30:57 Podpowie ktoś w czym moze byc problem?
  4. Dzisiaj zakodowalem Audi Drive Select Indyvidual u znajomego w A4 b8 2011r 2.7 tdi manual w MMI 3G z sim. Poszlo bez problemu. Wszystko sie wyswietla w MMI. W mojej s4 nie chce sie wyswietlac mimo ze wszystko robie tak samo. Roznica tylko w tym ze w byte 8 zaznaczam bit 0 bo mam automatyczna skrzynie. Czy ktos pomoże w tym temacie? Wszystkie inne opcje ktore koduje w MMI sa podświetlone a ADS nie chce i koniec. Vcds nie wykrywa zadnej usterki w samochodzie. Czy to że wczesniej było fabrycznie MMI 2G ma cos z tym wspólnego?
  5. Tak. Wpisalem kod dostepu 20113. Inaczej nie moglem odczytac wartosci w kanalach. Gdy zmieniam wartosc na 1 2 3 lub 4 to wszystko idzie dobrze i mozna zapisac wartosc natomiast 15 nie moge :/
  6. W module centralnej elektryki 09 mam takie kodowania: Byte 7: binary 01110001 bit 0 - zaznaczony bit 4 - zaznaczony bit 5 - zaznaczony Byte 8: binary 00111111 bit 0 zaznaczony bit 1 zaznaczony bit 2 zaznaczony bit 3 zaznaczony bit 4 zaznaczony Byte 17: binary: 10011100 bit 7 zaznaczony Auto ma automatyczna skrzynie biegów. Jest fabrycznie wyposażone w ADS wiec ma servotronic, quattro itd. gdzies jeszcze trzeba cos kodowac? Bo w innych modułach nic nie kodowałem.
  7. Gdy wpisuje 15 i klikam Testuj to nic sie nie dzieje i nie moge zrobic Zapisz
  8. 63 wartosc 1 64 wartosc 2 65 wartosc 3 66 wartosc 4 Mam fizyczne przyciski od ADS pod czytnikiem navi.
  9. Witam. Mam problem z funkcja Audi Drive Select indyvidual w MMI 3g w moim audi s4 b8 2009r. Zmienialem MMI2G na MMI3G i wgralem jezyk polski. Nie wiem dlaczego ale funkcja Audi Drive Indyvidual (System wlasciwosci jazdy) w MMI jest podswietlona na szaro i nie idzie w nią wejsc by dokonac zmian z poziomu MMI. Zaznacze ze w vcds w module centralnej elektryki 09 mam wszystko zakodowane poprawnie. Dodatkowo w zielonym menu mam zaznaczona opcja charizma i wartosc ustalona na 5. Adaptacje w kanalach 63 64 65 66 tez mam zrobiona prawidlowo wg instrukcji z neta. Auto jest fabrycznie wyposazone w ADS i mam fizyczne przyciski pod czytnikiem navi ktore dzialaja bardzo dobrze. Moze ktos cos pomoze bo juz nie wiem co dalej robic.
  10. Witam. Miałem tą samą sytuacje w mojej a5 coupe. Po wizycie na myjni dywan byl mokry po stronie kierowcy z tyłu a po stronie pasażera z przodu i z tyłu. Sprawdzilem podszybie i wszystko bylo drożne. Woda lała sie do środka ale nie wiadomo skąd. Moja a5 miala szyberdach ale sufit byl suchy wiec nie bralem tego pod uwagę. Pewnego dnia zabralem sie do roboty i wywalilem z auta caly srodek oprocz konsoli. Fotele przednie, tylna kanape i tunel srodkowy. Zagladam pod dywan a tam 5cm wody po nogami z tyłu. Wywalilem dywan żeby go wysuszyć, wode ze srodka usunąłem i zacząłem lać wode z węża po samochodzie. Okazalo sie że leci po przednim słupku. Opuscilem podsufitke na dół i znowu zaczalem lać wode. Okazalo sie ze węże odprowadzajace wode z szyberdachu byly nieszczelne w miejscu łączenia się z szyberdachem i tam mocno kapalo i po wężu splywalo na dół. 3z4 węży byly nieszczelne. Uszczelnilem miejsce łączenia sie węży i szyberdachu i problem zniknął. Mimo ze podsufitka byla sucha, problem tkwił wlasnie tam. Mam nadzieje, ze komuś sie przyda bo sam szukalem info na tym forum. Pozdrawiam
  11. Witam. Miałem tą samą sytuacje w mojej a5 coupe. Po wizycie na myjni dywan byl mokry po stronie kierowcy z tyłu a po stronie pasażera z przodu i z tyłu. Sprawdzilem podszybie i wszystko bylo drożne. Woda lała sie do środka ale nie wiadomo skąd. Moja a5 miala szyberdach ale sufit byl suchy wiec nie bralem tego pod uwagę. Pewnego dnia zabralem sie do roboty i wywalilem z auta caly srodek oprocz konsoli. Fotele przednie, tylna kanape i tunel srodkowy. Zagladam pod dywan a tam 5cm wody po nogami z tyłu. Wywalilem dywan żeby go wysuszyć, wode ze srodka usunąłem i zacząłem lać wode z węża po samochodzie. Okazalo sie że leci po przednim słupku. Opuscilem podsufitke na dół i znowu zaczalem lać wode. Okazalo sie ze węże odprowadzajace wode z szyberdachu byly nieszczelne w miejscu łączenia się z szyberdachem i tam mocno kapalo i po wężu splywalo na dół. 3z4 węży byly nieszczelne. Uszczelnilem miejsce łączenia sie węży i szyberdachu i problem zniknął. Mimo ze podsufitka byla sucha, problem tkwił wlasnie tam. Mam nadzieje, ze komuś sie przyda bo sam szukalem info na tym forum. Pozdrawiam
  12. Witam wszystkich szczesliwych posiadaczy Audi Pozdrawiam [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...