Skocz do zawartości

Some111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Some111

Osiągnięcia Some111

0

Reputacja

  1. Witam Relingi od B6 i B7 to jedno i to samo ? Pozdrawiam
  2. Dokładnie, problem stal sie codziennością. W momencie osiągnięcia magicznej bariery 120km/h na następnych światłach jest problem z przekroczeniem 60km/h (do czasu zrestartowania komputera). Dobrze wiedzieć, ze przepływomierz jest ok. Rozumiem, ze problem leży w zlej pracy sztangi, będę musiał wybrać sie do innego specjalisty. Czy jest szansa, że czujnik ciśnienia doładowania jest walnięty i wskazuje błędne wartości, czy jego awaria zostałaby wykazana błędem ?
  3. Witam, Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 1,9 TDI [b6 AVB]. Od jakiegos czasu pojawil sie problem, najczesciej na 4 biegu, ok 3000-3500 obrotow przy predkosci ok 120km/h lapie tzw notlauf. Mechanik stwierdzil, ze to napewno N-75, zostal wymieniony na nowy. Sprawdzil gruszke, sztange i problem nadal wystepuje, nie byl w stanie znalesc przyczyny. Komputer wskazuje blad 17965 - cisnienie doladowania - przekroczona granica regulacji. brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem. Prosze o analize logow: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26328.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26329.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26332.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26331.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26334.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26330.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/feodaron86_26333.html W trakcie ich wykonania notlauf sie nie przytrafil, jezeli sa wykonane nieprawidlowo prosze o podpowiedz oraz ocene stanu przeplywomierza ( kompletnie sie na tym nie znam)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...