Skocz do zawartości

adik2006

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adik2006

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Gozdnica

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia adik2006

0

Reputacja

  1. Witam, Koledzy, taka sytuacja: Audi A4 B5, 1.9 TDI AFN W zeszły tydzień misałem jechać do Wrocławia (trasa ok 175km - 95% autostrada). W drodze powrotnej, zjeżdżając na autostradę trafiłem na korek. Stojąc na lewym pasie, nagle zaczęło szarpać silnikiem jakby miał za chwilę zgasnąć. Po dodaniu gazu objaw szarpania trochę złagodniał. Zjechałem na pas awaryjny po czym zgasiłem silnik na krótką chwilę. Odpalił bez problemu, natomiast przy ok, 2 tys obrotów znów pojawiały się delikatne szarpania silnikiem. Po przejechaniu ok. 80 km objawy ustały i auto pokonało resztę trasy bez problemu. Pomyślałem, że może tak się stało przez jakość paliwa bo przed trasą Audi została zatankowana do pełna - prawie cały zbiornik. Na następny dzień został wymieniony filtr paliwa. Autem pokonuje głównie krótkie trasy (12 km dziennie - dojazd do pracy). W kolejnych dniach jednak okazuję się, że objawy nadal występują, ale nie zawsze. Jadąc do pracy, jedzie bez żadnych problemów, wracając, przy wybraniu np 3 biegu i 2 tys. obrotów czuć delikatne szarpnięcia silnika. Profilaktycznie zostały wymienione wszystkie łożyska alternatora, sprzęgło jednokierunkowe oraz rolka prowadząca pasek klinowy. Przedwczoraj znów trasa do Wrocławia. W jedną stronę trasa przebiegła bez żadnych problemów. W drodze powrotnej w połowie trasy odwiedziłem rodzinę, więc pauza w jeździe ok. 5h. Po odpaleniu silnika i rozpędzaniu się, przy ok 2 tys. obrotów znów czuję delikatne szarpanie silnikiem. Dodam, że wczoraj przed południem miałem okazję ruszyć w miasto na zakupy i oczywiście Audi jedzie bez problemów. Niżej załączam logi dynamiczne i statyczne. Może ktoś coś podpowie na co zwrócić uwagę, ewentualnie co jeszcze sprawdzić. http://vaglogi.pl/log-003_008_011_MGAsq2X.html http://vaglogi.pl/log-000_11Z2pPH.html Dziękuję i pozdrawiam grupę.
  2. Całkiem niedawno miałem taki przypadek, że po odpaleniu silnik od razu zgasł. VAG pokazał błąd: "513 Czujnik prędkości obrotowej silnika G 28 nieprawidłowy sygnał". Po skasowaniu błędu, silnik znów odpalił po czym natychmiast zgasł. Po wymianie czujnika wszystko wróciło do normy.
  3. Siemka, jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI 98r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...