Skocz do zawartości

roberto343

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O roberto343

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Gdansk

Auto

  • Model
    A6 C7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

364 wyświetleń profilu

Osiągnięcia roberto343

0

Reputacja

  1. Witam mam teraz a6 c7 z tym silnikiem CGLC latem mialem ten problem, po jeździe na moment info „ ciśnienie oleju zgaś silnik” w aso przetestowali układ i stwierdzili czujnik, wymienili i było ok do dziś bo raz wywaliło mi ten błąd na moment jak na zdjęciu i potem było już ok i teraz mam zagwozdkę czy to ta pompa czy może olej bo mialem ostatnio uszkodzoną chłodnicę spalin egr i płyn lał mi się do układu wydechowego a tym samym chyba mogło się dostać trochę do oleju ?
  2. Dzięki za odpowiedz, ale czy wtedy vcds nie pokaże żadnych błędów?
  3. Witam, czy ma ktoś pomysł z zegarem dcf, u mnie wygląda to tak MMI2g w ustawieniach jest zegar Quartz albo automatyczny, jak przestawię na automatyczny nic się nie dzieje i nie ma tej antenki. Nic nie zmieniałem wszystko jest oryginalne, zegar kolor z pełnym komputerem auto s-line
  4. ???? a no kumam, myślę ze tak było by ok, ale muszę podciągnąć net do kompa w autku , możne coś wymyśle
  5. sorki, sorki kolego za niecierpliwość, ale wiesz jak ktoś jest w gorącej wodzie komponowany to... Joz z moim VCDS nic dziś nie zrobię wszystko to samo próbowałem na rożne sposoby i w tez RLS i pupa, ale jestem ciekaw czy chyba nie jest uwalony MCE, nie chciał bym go wymieniać bo chyba tam tez jest ochrona
  6. te linki które zamieściłem są z mojego kodowania, własnie nie za bardzo mam żeby podłączyć do innego b8 Dziś się jeszcze pobawię, a w poniedziałek podjadę do gostka który bawi się tym , będę zmieniał zegary na poliftowe, a on ściąga też zabezpieczenie więc możne mi coś poradzi w temacie
  7. Kolega tez miał te 3 bit tylko ale jak to zmienić Hex na AF?? próbowałem żeby zmienić na AF i nie przyjmuje ustawia mi OE albo już zupełnie nie kumam gdzie to zmienić? mam tak : http://www.directupload.net/file/d/4161/i7m8zxlu_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4162/alawvtlc_jpg.htm Widze że zero pomocy w temacie, kolega wroclaguna uparcie tłumaczy ze muszę zakodować i po robocie, nie widzi że u mnie nie ma tych opcji a Hex na Af to wytłumaczyć gdzie szukać? załączyłem linki do tego co mam w kodowaniu i zero podpowiedzi, dzięki wielkie dzięki.
  8. ok,dzięki pobawie się i pupa, wszystko założone chce zakodować a tu są tylko takie obcje, co z tym zrobić: http://www.directupload.net/file/d/4161/i7m8zxlu_jpg.htm w Byte 6 mam tylko 3 opcje do zaznaczenia fajnie by było żebym miał bit 0, 4 i 7, mam tylko 1,2,3 i co z tym można zrobić????
  9. no w binary mam zupełnie co innego, teraz nie pamiętam dokładnie ale chyba same zera ale na pewno nie tak jak w tym przykładzie co podałeś, a kabelek mam oryginalny rostech
  10. to żeby uruchomić auto światła i czujnik deszczu, jak na razie mam tylko te pozycje 1,2,3, a już zupełnie nie kumam gdzie i jak zmienić te hex na AF w bayt 6 bo po prostu nie mam takiej opcji, moduł mam tez taki jak dałeś przykład wyżej 8K0 907 063D
  11. jak mam w byte 06 tylko takie obcje: bit 1 coming-home active bit 2 leaving - home active bit 3 coming/leaving home via mmi active nie mam bit 0 a już zupełnie nie wiem jak zmienić hex na AF w byte 6 skoro mam tylko te 3 pola do zaznaczenia j/w
  12. I super dzięki za info, bo w tej chwili mam na fis w moim po polsku info z MMI takie jak telefon czyli kontakty, wybierane itp, wszystko to co jest w MMI,USB radio, a jeśli będzie też info to które występuje tylko na Fis o wciśnięciu hamulca, żarówkach to będzie super. Ja obecnie mam kolor oryginalnie ale ten z przed liftu, chce założyć poliftowy, w Gdańsku jest koleś który ściąga ochronę komputera za 150 zł. Tylko jeszcze pytanie czy będę musiał założyć od poliftowego kosz pod zegary i ramkę czy da się przełożyć przód zegarów z przed do poliftowego?
  13. Witam, ja przymierzam się do wymiany zegarów na poliftowe, mam już taki zegar 8K0 920 931 J i zastanawiam się czy w tych poliftowych jest dokładnie j.polski i nie chodzi o to jak kilka stron wcześniej jakiś kolega pokazywał zdjęcia ze jest napisane telefon bo po spolszczeniu MMI 2g mam to oryginalnych, ale czy po włączeniu stacyjki będzie komunikat o wciśnięciu hamulca w polskim, i w przypadku informacji np. spalonej żarówki będzie opis która itp.?Ktoś tu jeszcze napisał że jest info o tem. oleju? Jeszcze mam jedno pytanie, czy przednia obudowa pasował by z przedliftowej na poliftowa czy trzeba zmieniać też kosz i przednia ramkę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...