Skocz do zawartości

pagix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pagix

Osiągnięcia pagix

0

Reputacja

  1. Ja właśnie kupiłem klima tronik z b7 a mam b6 i wyłącza mi podgrzewanie tylnej szyby po kilku sekundach. Jakieś lekarstwo na to jest ??
  2. Witam. Mam a4 AVANT 2003 i problem jak w temacie. Dzisiaj chciałem przeciągnąć sobie kabelek od anteny cb a tu lipton. Nie mogę złożyć oparcia kanapy gdyż klamka w oparciu jest ułamana. z drugiej strony jest ok ale jest belka od rolety. Wiec nie mam możliwości ruszenia oparcia. Pomóżcie jak złożyć to oparcie i czy można kopić sama klamkę. Nie wiem tez jak zdjąć pozostałą cześć klamki (tą okrągłą) bo ułamała się sama dźwignia. Może ktoś jest w stanie pomoc. Bo nie chciałbym wskakiwać tam z łomem a często używam auta do wożenia większych rzeczy i mam teraz duży problem. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  3. tez o tym myslalem... ale to inwestycja raczej na maj... wtedy bede dlubal intercooler i turbine no i wieksze tarcze i zaciski jestem w chwilowym impasie ... zastanawiam sie co i jak przykombinowac.
  4. Mam pytanie odnosnie tarcz.... Jestem po wymianie i zarazem przed wymiana tarcz z przodu. Jezdze dosyc agresywnie / dynamicznie - dynamicznie / agresywnie (dla niedzielnych driverow albo nieazadowolonych uzytkownikow drog /40 km/h lewym pasem 5 km przed skretem w lewo / - jak debil, itp, itd, etc.) w warunkach miejskich, (Warszawa w szczycie SUX) czyli podloga gaz i podloga hamulec na przemian. Pytanie jakie tarcze warto kupic do 700 zł wentylowane + nacinane do tego typu jazdy ... Chyba ze jestem w totalnym bledzie prosze o swiatlo w tunelu ale takie zebym mogł przezyc jakie tarcze czy moze moj wymysl ze nacinane i wentyl to pomylka... Kieruje pytanie do kolegow którzy przetestowali to i owo i moga dac mi wiarygodna propozycje Miałem peszka ostatnio i wyszlo ze prze 3 mieciase zmienilem 2 pary klckow ... a na koniec wymian koncowek i drozkow kierowniczych co dawalo wibracje na auto w czasie hamowania ... finisz wyglada tak ze wymienilem klocki ale odczuwam nadal delikatne bicie ... wniosek iz bicie przy luzach na drazkach i koncowkach zrobilo deformacje na tarczach, zaznaczam mialem opcje hamowania z ponad 200 do 130 a w wawie z okolic 140 do 70 ;/ Dziekuje bardzo za pomoc. I przepraszam za ewentualne bledy w zamieszczeniu posta ... to moj pierwszy Pozdrawiam. Paweł. Ps. jak cos to jestem informatykiem slurze pomoca z tego zakresu kup / sprzedaj - napraw/wywal PM mile widziany
  5. Koledzy moze ktoś z wawy lub okolic pomóc mi z odblokowaniem FIS ?? Mam jakiegos pecha kupilem juz 3-ci interfejs VAG i z kazdym jest cos nie tak ... jedene sie wykrywal w systemie ale nie widzial go zaden VAG, drugi byl odnajdywany ale nie czytal kontrolerów a 3-ci przyjechal z końcówka bez pinów mam juz zamontowany przełącznik a sam nie wiem kiedy uda mi sie trafic na sprawny interfejs... a do elektryka to jechac mi sie nie smiecha ... osłabił mnie pierwszy mowiac ze zrobi to za 250 zeta ... drugi dal czadu mowiac ze za dwa tygodnie bedzie mial czas na pierdoly ... na co odpowiedziaelm ze skoro pier**la to 15 minut a dla gamonia bez wiedzy to dwa tygodnie na poczytanie jak to sie robi... od co Z góry dziekuje bardzo za wszelkie checi SEVES thx za info.
  6. Witam. Zakupiłem sobie przełącznik do Fisa i teraz pytanie czy jak go zamontuje beda dzialay mi wycieraczki ponieważ nie mam VAGa zeby włączyć obsluge komputera. I czy po zmianie nie zostane bez wycieraczek do momentu odblokowania FISa. Po drugie czy jest ktos w okolicach wawy lub samej wawy kto by pomogł vagiem (czyli posiada VAG) wlaczyc Fis oraz ewentualnie zmienic temperature minimalna z 18 stopni na 16 przy klimatroniku ?? Z góry dzieki za pomoc. Jak cos to prosze na priv.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...