
Artak
Pasjonat-
Postów
98 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Artak

Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Zielonka
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CNTC
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Szanowni forumowicze, po trzech latach bez Audi na horyzoncie jest oferta zakupu B8 2009, sedan, quattro manual 2.0 tfsi 211km, bieda edition. Auto sprowadzone z DE przez dobrego przyjaciela, po kosmetycznej naprawie przodu bez ingerencji w zawieszenie, konstrukcję itp. Obecnie na codzień jeżdżę Golfem 7,5 Alltrack swap na 2.0 TSI, DSG DQ500, Airtec, KW V2, DP i Cat back przelot 3" MG Motorsport, finalnie ok. 410KM/530Nm. Bezawaryjnie przelatane w 4 lata 90 tkm. Plan na Audi jest taki, że byłoby to auto zapasowe oraz na zagraniczne wyjazdy ( pełna ekologia), Golfem strach. Głównym elementem przemawiającym za tym Audi jest przebieg potwierdzony: 69 tkm. Długo nie wierzyłem, że 15 letnie auto może mieć taki przebieg ale tak jest. Pytanie do Was czego się spodziewać po wadliwym 2.0 TFSI w tym przebiegu. Nie zamierzam nim do sprzedaży zrobić więcej niż 50 tkm w ok 5 lat. Oczywiście będzie obowiązkowy stage 1 lub 1/5 tak pod 280-300 KM.
-
Nie znam ET bo kolce leżą w magazynie i musiałbym specjalnie po nie jechać, ale były montowane na standardowe ORI stalówki 15" od A4 B6. Nie zależy mi specjalnie na 312mm bo to setup praktycznie na miesiąc a w 288mm powinien być większy wybór i niższa cena.
-
Panowie tak dla odmiany ja za miast upgrade, potrzebuję downgrade. Może ktoś z szanownego towarzystwa posiada w garażu komplet hamulców na przód 288mm. Obecnie mam 2.0 TFSI BGB 320/288mm ale na miesiąc potrzebuję założyć felgi ORI stalowe z długim kolcem Dmack 15". Stan nie musi być idealny, każda propozycja mile widziana.
-
U mnie przed programem hamownia u Rogala też wypluła sporo bo 153KM/335NM, po programie wyszło 170KM/386NM. Jeżdżę tak od ponad czterech lat i przejechałem ponad 120tkm bezawaryjnie, jedynie co to ze względu na Q musiałem tarczę sprzęgła obić kevlarem.
-
Ja założyłem podkładki tylko na górę i auto poszło do góry niecałe 2 cm. Chyba fabryka przewiduje montaż tylko na górze. Dolne gniazdo sprężyny może być nieprzystosowane do jej montażu
-
Możesz założyć ori podkładki pod tylne sprężyny. Ja tak zrobiłem i jest duża poprawa szczególnie na wysokich garbach. Podkładki mają ok. 15mm grubości i kosztują poniżej 20 zł/szt nr 8E0512145.
-
Najlepiej przestań jeździć przy takich obrotach bo dwumasa prędko Cię pożegna. Dla mnie minimalne obroty do jazdy zaczynają sie od 1500.
-
[B7/ASB] tyrkotanie, wibracje z tylnej osi podczas ruszania
Artak odpowiedział(a) na basta85 temat w Audi A4 B6/B7
tez tak myslalem zeby zrobic, ale lepiej wymienic wczas. Jak sie rozleci calkiem to moze ci obudowe skrzyni rozerwac... wtedy duzo wieksze koszta. jest chyba minimalna szansa żeby torsen uszkodził obudowę skrzyni bo jest przecież w oddzielnej obudowie. Dodam małe sprostowanie co do oleju - kolega zalał Motul Gear Competition 75w140, mieści się 0,5 litra. -
[B7/ASB] tyrkotanie, wibracje z tylnej osi podczas ruszania
Artak odpowiedział(a) na basta85 temat w Audi A4 B6/B7
Kolega w A6C6 ASB właśnie uporał się z problemem. Kupił całą skrzynię razem z torsenem za 1000 zł stan ideał, osobno nie było, przekładka samego torsena z olejem niecałe 200 zł skrzynia została mu na handel. -
[B7/ASB] tyrkotanie, wibracje z tylnej osi podczas ruszania
Artak odpowiedział(a) na basta85 temat w Audi A4 B6/B7
Kolega nie wymieniał w dyfrze tylko w torsenie, z tego co pamiętam to wchodzi tam niecały litr ale jest mocno utrudniony dostęp. -
[B7/ASB] tyrkotanie, wibracje z tylnej osi podczas ruszania
Artak odpowiedział(a) na basta85 temat w Audi A4 B6/B7
Kolega miał podobne objawy w A6C6 ASB i u niego winny jest torsen. Narobił sobie kłopotu upalając zimą na różnych kołach na obu osiach. Samochód zaczął trzeszczeć przy manewrowaniu na skręconych kołach i z torsena dobiegały dość mocne głuche tąpnięcia. Jak na razie wymienił olej w torsenie na Motul Gear 75/90 dwukrotnie w odstępie tygodnia i odgłosy z napędu zdecydowanie przycichły. Od tamtej pory przez prawie półtora roku przejechał ok. 40tkm i nic więcej się nie stało. -
Pewnie immo się zwiesił bo inaczej musiałby pokazać jakieś błędy
-
zamiast liczyć ile ważą poszczególne koła lepiej zobacz jaka jest różnica w klasie opony letniej i zimowej z etykiety. Im wyższa litera tym wyższe spalanie.
-
Ja nie widzę sensu wymiany 1BV na 1BE. Sam jeżdżę na 1 BV i faktycznie jest twardo ale się przyzwyczaiłem i w połączeniu z quattro mam świetne prowadzenie. Dodatkowo pod tylne sprężyny wsadziłem ori podkładki podnoszące zawias o ok. 15 mm i w końcu przestałem przycierać podłogą na co drugim garbie. Mój kolega jeździ na 1BE i też jest twardo a dodatkowo ma takie dziwne "odbicia" na dziurach, oczywiście zawias sprawdzony i nie ma żadnych luzów. Po prostu nie podoba mi się praca 1BE i zdecydowanie wolę 1BV. Jakbym miał wymieniać ze względu na twardość to tylko na komplet 1BA inaczej nie widzę sensu.
-
ja mam 235 na feldze s-line 7,5J i układają się idealnie zachowując rant ochronny dla felgi, Poza tym dodatkowe 0,5 cm wysokości zmniejsza ryzyko uszkodzenia opony na dziurze czy krawężniku