nowai
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O nowai
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Koło
Auto
-
Model
A4 B8 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
CCWA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia nowai
0
Reputacja
-
Właśnie nie wiem czy normalne, z tego co czytam na różnych forach to ten typ tak ma. Dziwne po prostu, że ten większy opór nie uruchamia się dopiero gdzieś przy prędkości 100 km/h. Po co większy opór wspomagania powyżej 15 km/h? Totalnie bez sensu. Chyba, że jest możliwość ustawienia tej prędkości w VCDS ale nigdzie tego nie znalazłem. Spróbuje w przyszłym tygodniu wymienić olej do wspomagania i zobaczymy czy będzie lepiej. Obawiam się, że nie.
-
Witam. Mam podobnie. Do prędkości około 15 km/h wspomaganie działa dobrze, jednakże powyżej tej prędkości kierownica stawia większy opór i zachowuje się jakby wspomaganie było wyłączone. Udało Ci się poradzić z tym problemem?
-
nowai obserwuje zawartość Problem z wspomaganiem A4 B8 CCWA
-
Witam serdecznie. Dość niedawno zakupiłem Audi A4 B8 Allroad 3.0 TDI CCWA, rok produkcji 2011. Zauważyłem, że wspomaganie w tym pojeździe bardzo ładnie i lekko chodzi ale tylko i wyłącznie do prędkości około 15 km/h. Powyżej tej prędkości kierownica stawia większy opór i czuję jakby samochód tracił wspomaganie kierownicy. Nadmieniam, że samochód wyposażony jest w servotronic (kod 1N3). Sprawdziłem olej wspomagania kierownicy w zbiorniczku - w normie. Podczas kręcenia kierownicą brak jakichkolwiek odgłosów ze strony pompy wspomagania. Nie mam bladego pojęcia co to może być. Może któryś z kolegów miał podobny problem? Z góry serdecznie dziękuje za pomoc.
-
Witam wszystkich klubowiczow Wlasnie zamierzam kupic Audi A4 1.8T