Skocz do zawartości

nowai

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nowai

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Koło

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia nowai

0

Reputacja

  1. Właśnie nie wiem czy normalne, z tego co czytam na różnych forach to ten typ tak ma. Dziwne po prostu, że ten większy opór nie uruchamia się dopiero gdzieś przy prędkości 100 km/h. Po co większy opór wspomagania powyżej 15 km/h? Totalnie bez sensu. Chyba, że jest możliwość ustawienia tej prędkości w VCDS ale nigdzie tego nie znalazłem. Spróbuje w przyszłym tygodniu wymienić olej do wspomagania i zobaczymy czy będzie lepiej. Obawiam się, że nie.
  2. Witam. Mam podobnie. Do prędkości około 15 km/h wspomaganie działa dobrze, jednakże powyżej tej prędkości kierownica stawia większy opór i zachowuje się jakby wspomaganie było wyłączone. Udało Ci się poradzić z tym problemem?
  3. Witam serdecznie. Dość niedawno zakupiłem Audi A4 B8 Allroad 3.0 TDI CCWA, rok produkcji 2011. Zauważyłem, że wspomaganie w tym pojeździe bardzo ładnie i lekko chodzi ale tylko i wyłącznie do prędkości około 15 km/h. Powyżej tej prędkości kierownica stawia większy opór i czuję jakby samochód tracił wspomaganie kierownicy. Nadmieniam, że samochód wyposażony jest w servotronic (kod 1N3). Sprawdziłem olej wspomagania kierownicy w zbiorniczku - w normie. Podczas kręcenia kierownicą brak jakichkolwiek odgłosów ze strony pompy wspomagania. Nie mam bladego pojęcia co to może być. Może któryś z kolegów miał podobny problem? Z góry serdecznie dziękuje za pomoc.
  4. Witam wszystkich klubowiczow Wlasnie zamierzam kupic Audi A4 1.8T
×
×
  • Dodaj nową pozycję...