Skocz do zawartości

uncek88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O uncek88

Osiągnięcia uncek88

0

Reputacja

  1. Witam mam poważny problem jakiś czas temu auto straciło moc, w zaworze n75 nie zawsze jest "podcisnienie" i nie podnosi cięgna turbo (sprawdzałem cięgno chodzi lekko w całym zakresie) n 75 jest nowy gdy auto dostaje zamuły wtedy brak "pradu na kablach od niego" sprawdziłem to próbówką , pojechałem do serwisu audi, po diagnostyce mechanik stwierdził że brak mocy jest spowodowany przeładowaniem turbiny odpowiada za to czujnik doładowania który się znajduje w intercooleze po wymianie czujnika problem pozostał, powiedział że trzeba sprawdzić kable czy się nie przetarły tak wiec wypiełem ecu i sprawdziłem przepływ tych kabli i są całe gdy zdemontowałem obudowe ecu zobaczyłem że na dnie jest woda komputer bezpośrednio nie był zamoczony w wodzie natomiast jakieś przekażniki które są na dnie obudowy. Co mogło sie stać???? . Auto chodzi (brak mocy) elektrycznie typu centralny swiatła itp wszystko ok czy mogło coś się stać z komputerem??? Dodam że aktualnie jestem za granicą i nie stać mnie na serwis audi dlatego szukam tu pomocy... z góry dziekuje za pomoc i czekam na jakieś podpowiedzi
  2. masz racje dzieki za poprawke :> to własnie chodziło mi dv-ke
  3. Dv-ka czyli jak dobrze rozumiem zawór n75 , wymieniałem go pare miechów temu no ale moze juz przyszedł czasn na niego. A jak sprawdzic te cięgiełko to znaczy jak ma pracowac?
  4. Auto juz kupiłem po programie tak wiec nie wiem na ile jest ustawione, pare miesiecy temu zmieniałem n75. Zaczne tak jak kolega napisał od nieszczelnosci jest na to jakis dobry sposób czy tylko taki jak myśle czyli jeden gazuje a drugi nasłuc**je :> dzieki
  5. Witam Mam problem z doładowaniem w b5 1.8t mianowicie ponizej 4tys obrotów skacze pomiedzy 0.5 bar a 1.2 bar czyli dajmy na to na 5 biegu daje gazu i doładowanie dochodzi do 1,2 po czym spada i spowrotem wraca i tak az do 4 tys obrotów.Dodam ze auto jest po chipie oraz jest zamontowany wskaznik doładowania. Nie stało sie to raptownie lecz stopniowo zaczynał sie ten problem powiększać. z góry dzieki za pomoc
  6. Witam kupiłem auto z zamontowanym zaworem upustowym forge 004 silnik 1.8t po chipie . Auto w pewnym momecie dostaje "zamuly" jak gwaltownie dam caly gaz wtedy tez jest duzy szum od bova, gdy w miare powoli oraz plynie daje gazu to wszystko jest ok czuc moc i nie syczy tak glosno. oraz czesto silnik szarpie. Czy to moze byc spowodowane tym iz jest zamontowany ten zawor??? chce zmienic ten zawor niech ktos podesle jakas aukcje z orginalnym tym zaworem
  7. no widzisz juz wiesz skad wziac, teraz tylko jeszcze oszczedzaj przez reszte zycia a moze na emeryturze bedzie cie stac. Za to ty kozacko masz zrobione auto
  8. Ta np. http://allegro.pl/audi-a4-b5-rieger-pakiet-ospojlerowania-tuning-i1298892503.html
  9. Fajna furka, ładniutki kolorek (PS: jaki koszt materiałów + malowania??) ... ale lusterka wymień kolego bo przypomina to raczej tzw. "Wiejski Tuning " Pozdrawiam [/quote dopytywalem sie o farbe i litr kosztuje 1500zl, ospojlerowanie 5000zl. Ja sam kupilem auto w takim stanie jakim jest
  10. nie mylisz sie Dokladnie ma 190km chciałbym dodac ze na wszystkie przerobki sa papiery jakie masz papiery na przerobki?? na nieseryjne czesci sa papiery kupna oraz montażu przez renomowana firme niemiecka Mattig ta firma również malowała to auto po wszystkich modyfikacja wystawiła ogólny certyfikat jakie zmiany zostały przez nich zrobione
  11. nie mylisz sie Dokladnie ma 190km chciałbym dodac ze na wszystkie przerobki sa papiery
  12. kilka słow o mojej a4 -zmieniony dolot -wentylowane tarcze -programik -fotele recaro -zawiesznie gwintowane kw -ospojlerowanie riegera -4 warstwowy lakier cameleon reszte widac na zdjeciach mam w planach zwiekszyc moc na wiosne mam nadzieje ze dowiem sie tu kilka przydatnych rzeczy:D
  13. Gdansk wita wszystkich maniakow a4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...