Skocz do zawartości

Wiktus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wiktus

Osiągnięcia Wiktus

0

Reputacja

  1. Wiktus

    Pomocy szura coś w silniku

    Wlasni dzwonilem do nich i oni mi powiedzieli otym ze imbusik nie powinien tak chalasowac ewentualnie bedzi tracil cisnienie. a dwumas i tak byl padniety i to dosyc mocno bylo czuc na jalowym biegu zucalo fura a jak go wyjal to latal na wszystkie strony. I dlatego oni mnie zbili lekko z tropu bo juz prawie sie bralem za ta pompe ale jakby sie okazalo ze z nia jest ok to co by jeszcze moglo byc takiego co daje takie szuranie jakby silnik sie zacieral? pomyslalem jeszcze ze jak nie imbuz to moze te walki w pompie zaczely cos szalec i dlatego jest taki cyrk. ---------- Post dopisany 22-04-2012 at 13:04 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 11:29 ---------- Juz sie wszystko wyjasnilo podczas jazdy wyskoczyl komunikat o cisnieniu oleju a wiec silnik zgasilem laweta i do mechanika. juz wiedzail co robic sciagnal miske olejowa wyciagnal pompe olejowa.okazalo sie ze kola zebate a konkretnie te ktore napedza pmpe olejowa co znaduje sie na wale korbowym sciely sie z tym na pompie i to tak strasznie chalasowalo reszta czesc pompy czyli walki impus jest waszystko ok. a wiec wymienilem tylko te kola zebate wszystkie trzy wyczyscili silnik z opilkow skrecili wszystko swiezy olej i jest elegancko teraz ten silnik pracuje wmiare dobze jak na diesla przystalo Wszystkie kola orginalne znalazlem za 600zl troche sporo ale jest problem wogle zeby je znalesc nowe a i polecam plukanki silnika przed wymiana oleju liqui moly albo motula do tego leje olej motul 10w 40 i mechanik powiedzial ze silnik bardzo czysty zero nagaru jakiegos osadu a polukanki stusujae przy kazdej wymianie.Za wiele nikt mi nie pomogl ale moze moja sytuacja pomoze komus Pozdrwaiam.
  2. Wiktus

    Pomocy szura coś w silniku

    Witam wszystkich ktorzy sie zainterasowali moim problemem a wiec do rzeczy. Panowie zaczelo mi cos nagle szurac przy silniku 2.0 tdi BLB odglosy sa dosyc glosne i narastaja wraz z rozgrzewniem sie silnika a przy obrotach 1200 obr. jest apogelum pozniej troche cichnie najpierw myslalem ze to jakies rolki prowadzace od rozrzadu oczywiscie warsztat mechanior stwierdza ciezki stan rolek i sprzegla kompresora klimy wymienione ucichla troche praca silnika i dalej to samo to mechanior stwierdza dwumas ze sie objia o obudowe skrzyni to co wymiana sprzegla i dwumasu i co dalej szura ale jak! normalnie jakby sie silnik zacieral i teraz jest dylemat cisnenie oleju parametry wmiare ok. auto odpalane bez wszystkich paskow czyli zadne urzadzenia nie prcowaly i dalej to samo i teraz najwazniejsze byla wymieniana pompa oleju jakies 30 tys. temu na zebata ja tego nie robilem ale poprzednik. Dzwonilem do ludzi ktorzy wsadzaja pompy z 1.9 tdi do 2.0tdi i problem znika tylko opisujac mu objawy powiedzial ze takie szuranie moze wystepowac przy pompach z lancuchem gdy lancuch sie rozciaga i ociera o obudowe a w przypatku pomp zebatych wyrabja sie imbusik gdzie nie oddaje zadnych dzwiekow tylko spada cisnienie oleju ale kontrolka bedzie sie pokazywala powyzej 2000 obr. a umnie z tym jest ok. a wiec zgupialem nie chce juz robic wiecej kosztow bo do tego wszystkiego wymienilem jeszcze zawieszenie a wiec jestem na skraju wyczerpenia nerwowego i finansowego. Chcialbym wreszcie to skonczyc oczywiscie auto stoi pod plotem a ja rozkminiam i radze sie wszystkich mechanior twierdzi ze pompa ale przed obawa zrobienia mi kolejnych kosztow nie jest juz w 100% pewny.POMOCY !!!
  3. podawali mi 100zl/szt + robocizna generalnie cos kolo tego, czytalem jeszcze o zle ustawionym rozrzadzie moze to miec wplyw na takie obiawy.I tak jak bede robil jedno to bede kazal sprawdzic tez drugie.Jak uda mi sie cos z tym zrobic to opisze co bylo generalnie jeszcze poczekam mosze ktos cos podpowie.
  4. Witam jestem nowym uzytkownikiem ktorego problem z odpalaniem przyprowadzil do was szukalem troche na ten temat ale zawiele nie moglem znalesc akbo jak jest cos opisane to nie ma podsumowania co pomoglo.Gdybym cos przeoczyl na ten temat prosze o przekierowanie Problem wyglada nastepujaco jak jest autko zimne i chcemy odpalic to zaskakuje stopniowo 2-3-4 gar dopiero go mam a jak jest cieply to bez problemu.Jestem troche zaniepokoiony ze to moga byc pompo wtryski generalnie wszystkie filtry i olej zostaly wymienione i przed sprzedaza gosciu wymienial rozrzad posiadam go od miesiaca i caly czas jest tak samo podlanczalem go wielokrotnie pod komputer i kat wtrysku jest ok i generalnie zadnych bledow tez nie pokazuje ktos mi podpowiadal ze to moga byc uszczelniacze pompo wtryskow ale nie jestem do konca przekonany a nie chce sobie robic jakis dodatkowych kosztow bo juz troche wymienilem cale zawieszenie a teraz czas na serce a wiec prosze o jakies podpowiedzi w co uderzac.Dzieki i pozdrawiam
  5. Witam serdecznie jestem Wiktor z Łowicza mam 25lat i posiadam Audi A4 Avant 2004r 2.0 TDI silnik BLB.Pozdrawiam wszystkich clubowiczow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...