Skocz do zawartości

Azazello

Pasjonat
  • Postów

    114
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Azazello

  1. Miałem to samo tarcze były już wyklepane strasznie wymieniłem i tarcze i nowe klocki i problemu nie ma
  2. Azazello

    Brudne turbo???

    A najlepiej zrób logi
  3. Spokojnie prawidłowo zobaczę wyczyszczę go wymienię wężyki i zrobię logi. Jeszcze jedno pytanie do tego immo co to jest słabe ekranowanie wiązki??
  4. Tak tylko on jest w sumie prawie nowy
  5. Czyli wyczyścić zawór N75 wystarczy??
  6. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 FE Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00AG KD05 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 48194 3 Faults Found: 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Ten ostatni jak się pojawia to auto wpada w tryb awaryjny po skasowaniu znika i po jakimś czasie zapala się znowu. W pierwszym wiem o co chodzi ale do tych dwóch pozostałych nie mogę dojść
  7. Witam powiedz czy w 1Z wygląda to tak samo bo z tego co wiem to są podobne silniki??
  8. Na forum jest tego bardzo dużo wystarczy
  9. http://allegro.pl/przewod-wezyki-podcisnienia-silikonowe-saab-3-5x2-i1722810791.html A takie wężyki by nie podeszły??
  10. Na allegro są specjalne silikonowe a co do długości to był już tutaj taki temat wystarczy tylko
  11. Dalej pojawia Ci się ten błąd 65535??
  12. Dzięki kolego
  13. kaliko44 spadłeś mi z nieba własnie miałem pytać czy skrzynia o oznaczeniu EEN podejdzie do mojego bo znalazłem ją na takiej aukcji http://allegro.pl/skrzynia-biegow-een-1-9-5b-audi-a4-passat-b5-gw-i1719475123.html
  14. No fakt Pastaldo masz racje nie pomyślałem o tym
  15. Hmm to źle
×
×
  • Dodaj nową pozycję...