Skocz do zawartości

Hikiel

Pasjonat
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hikiel

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Bielsko-Biała

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hikiel

0

Reputacja

  1. Pokazywało pierdoły bo pasek pompy był całkowicie luźny. Temat już załatwiony (edytowałem tego samego dnia posta i o tym napisałem). Dzięki za pomoc.
  2. U mnie rozrząd był wymieniany 355km temu więc to bardzo świeża sprawa. Wszystko wskazuje na to, że napinacz był niedostatecznie dokręcony. Za to problem drgawek w 2.5 V6 to inna bajka i to sprawa układu paliwowego.
  3. Diagnoza trafna w 100%. Pasek okazał się całkowicie poluzowany. Nie wiem jak to się stało, że napinacz puścił. Napiąłem, dokręciłem i będę obserwował czy nadal się poluźnia. Dzięki serdeczne za błyskawiczną i co najważniejsze trafną diagnozę. Pozdrawiam!
  4. Witam, założyłem temat w dziale Silnik ale tutaj chyba będzie odpowiedniejsze miejsce żeby zapytać. Samochód po wymianie kompletnego rozrządu (INA, używane były blokady), wszystkich pasków, rolek, napinaczy etc. Po całej wymianie zrobiłem nim 350km bardzo spokojnie jeżdżąc. Dzisiaj pojawił się problem z nierówną pracą silnika na wolnych obrotach oraz do osiągnięcia 1500rpm. Potem chodzi wzorowo. Zdjęcie wężyka podciśnienia z zaworu EGR niczego nie zmienia. Zrobiłem logowanie kilku grup: http://vaglog.pl/log_192976.html http://vaglog.pl/log_192977.html http://vaglog.pl/log_192978.html http://vaglog.pl/log_192979.html http://vaglog.pl/log_192980.html http://vaglog.pl/log_192981.html Będę wdzięczny za pomoc.
  5. Dzięki za odpowiedź. Logi wyglądają tak: http://vaglog.pl/log_192976.html http://vaglog.pl/log_192977.html http://vaglog.pl/log_192978.html http://vaglog.pl/log_192979.html http://vaglog.pl/log_192980.html http://vaglog.pl/log_192981.html Niestety nie mogłem zrobić Basic Settings grupy 001 - zamiast wartości pojawiała się informacja, że wartości są niedostępne. Dodam jeszcze, że auto baaaaardzo ciężko odpala, trzeba długo kręcić zanim załapie a potem pracuje jak traktor. EDIT: Już po problemie. Winny okazał się luźny pasek napędzający pompę. Po naciągnięciu paska wszystko wróciło do normy a silnik pracuje idealnie.
  6. Witam, pacjent jak w temacie czyli V6 BDH. Niedawno wymieniany był kompletny rozrząd, wszystkie paski, rolki, napinacze, termostat itd itp (oczywiście przy użyciu blokad). Po przejechaniu bardzo spokojnym tempem około 350km dzisiaj pojawił się problem z obrotami biegu jałowego. Silnik się trzęsie do osiągnięcia około 1500obrotów, potem pracuje idealnie. VAG nie znajduje żadnych błędów. Po odpięciu podciśnienia z EGR nie ma żadnej różnicy w pracy silnika. Mam dostęp do VCDS więc mogę zrobić logi. Które grupy zlogować?
  7. Drzwi i klapa bagażnika są zamknięte. Zamknąłem z pilota a potem wyjąłem akumulator. Zamka w klapie nie ma. Był tylko w drzwiach kierowcy ale nie ma wkładki. Otwarta jest jedynie maska bo zdemontowany jest przód do wymiany rozrządu. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Pomoże ktoś? Chciałbym uniknąć wybicia szyby.
  8. Witam. Mam pewien problem. Samochód przez ponad tydzień stał bez akumulatora. Teraz po wsadzeniu nowego akumulatora nie da się otworzyć drzwi przy użyciu pilota. Problem polega na tym, że kiedyś przed blokiem próbowano mi się włamać do auta i zniszczono mi wkładkę zamka. Ma ktoś pomysł jak dostać się do samochodu? Pacjent to A4 B6 Avant 2004r z fabrycznym zamkiem centralnym. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
  9. Elektrozawor z tego co pamietam był w granicach 0,6. Sprezarka oszroniona ani mokra nie była.
  10. Nie zrozumiałeś. Po dodaniu gazu na 2 tysiące obrotów niskie ciśnienie rośnie do np 4 a wysokie spada nawet do 5 barów.
  11. Kolego wymieniłeś sprężarkę? Rozwiązałeś problem bo mam to samo i chętnie dopytam zanim wydam kilka stówek.
  12. Witam, jak w temacie. Czynnik uzupełniony do odpowiedniej wartości, dławik wymieniony profilaktycznie a problem nadal jest. Klimatyzacja sama się wyłącza, czasem nie chce się w ogóle włączyć (lampa ECON gaśnie za każdym razem ale klima nie chłodzi). Udało się ustalić tyle, że na wolnych obrotach niskie ciśnienie było w okolicach 2 barów a wysokie 12. Przy 2krpm niskie ciśnienie od razu wzrastało do 4 a wysokie opadało momentami nawet do 5 i oczywiście klimatyzacja się wyłącza bo jest za mała różnica ciśnień. Czy to wina zdychającej sprężarki? Auto to Audi A4 B6 2.5TDi BDH Quattro 2004r.
  13. No to dzięki A wiesz może dlaczego nie mogę połączyć się z navi/radiem i wyskakuje komunikat o zbyt dużej ilości błędów i przy próbie połączeniu w głośnikach słychać "stuknięcie". Dodam, że i navi i radio działają bez problemów.
  14. Multifunkcja nie działa bo tak jak napisałem wyżej kierowcę mam zwykłą, bez multifunkcji. Czy to oznacza, że moduł i instalację pod MF mam i brakuje mi tylko kierownicy dlatego wyskakuje ten błąd? Jeśli chodzi o stop to dałbym sobie głowę uciąć, że działa bo niedawno zwracałem na to uwagę przy cofaniu i hamowaniu. Fakt, czasem zaświeci mi się ESP.
  15. Witam jako świeży użytkownik VAGa. Mam prośbę w sprawie błędów jakie udało mi się odczytać po tym jak zaświeciła mi się kontrolka czujnika oleju więc wiem, że czujnik do wymiany. Bardziej chodzi mi o pozostałe błędy i jakieś sugestie jakie grupy jeszcze mam sprawdzić ponieważ nie do wszystkich mogłem się podłączyć. Głównie chodzi mi o brake light switch ponieważ żarówki mam ok i żadnego błędu na FISie nie mam oraz o komunikat "Too many errors to connect" czy jakoś tak przy próbie sprawdzenia nawigacji i radia. Posiadam RNS-E. No i kolejna sprawa z multifunkcją (mam trójramienną bez mf). Będę wdzięczny za pomoc. Pzdr Tomek Oto log: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 401 N Component: 2.5l V6 TDI G200SG 0007 Coding: 02005 Shop #: WSC 33634 00007059 130 106KC318_1.V14560237489 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 4529 Coding: 04455 Shop #: WSC 33634 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AD Component: A4 Klimaautomat 1424 Coding: 00000 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 01111 Shop #: WSC 70250 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 R Component: Lenksáulenmodul 0701 Coding: 02042 Shop #: WSC 33634 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 930 T Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 01001 Shop #: WSC 19411 WAUZZZ8E75A095706 AUZ6Z0D0385787 1 Fault Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to B+ Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AS Component: Komfortgerát T01 1412 Coding: 07008 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D09 Coding: 00060 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors End -------------------------------------------------------
×
×
  • Dodaj nową pozycję...