Skocz do zawartości

sebik26

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sebik26

Osiągnięcia sebik26

0

Reputacja

  1. chodzi a ta wtyczke wyzej???Bowlasnie ja odpiolem???Sprawdzalem i predkosciomierz dziala na 100 [br]Dopisany: 28 Styczeń 2011, 17:40_________________________________________________I po odpięciu wtrysku sterującegozuta zachowuje sie tak samo nawet podczas jazdy
  2. Właśnie zaraz jade to sprawdzic ale po odebrani auta predkosciomierz tak dziwnie sie zachowuje.Staje a dopiero po chwili igla od preodkosciomierz spada na zero.Wczesniej tago nie zauwazylem.Czy to moze miec zwiazek???[br]Dopisany: 28 Styczeń 2011, 15:13_________________________________________________Sprawdzilem ta wtyczkie i auto odpalilo.I dziala obrotomierz i predkosciomierz???
  3. Może to byc wina uszkodzonego wtrysku sterujacego??? logi dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33299.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33300.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33301.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33302.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33303.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33304.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33305.html logi statyczne nastawy podstawowe Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33306.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33307.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33308.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33309.html logi statyczne meas block Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33310.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33311.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33312.html Grupy: 007,007 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33313.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33314.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33315.html Z góry dziękuję. [br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 20:34_________________________________________________Czy mozna stwierdzic po logach do ilu mniej więcej został podciągnięty po logach???
  4. Auto kupilem juz zdłubane.Czy na podstawie tych logów mozna mniej więcej stwirdzic ile ma koni.Bo do chamowni mam kawał drogi.
  5. Bardzo proszę o analizę logów Silnika afn. Objawy jakie mam tp szarpanie samochodem przy przyśpieszaniu na 3, 4 ,5 biegu przy obrotach od 1600 do około 2000 tyś.W tym zakresie auto stracilo moc.Rano zimny ciężko odpala.Świece po wymianie,kat wtrysku ok.Może to byc wina uszkodzonego wtrysku sterujacego???Dodam ze 2mas sprawdzany jest ok i satalo sie to po wymiane uszczelki pod glowica.Mechanik uszkodzil przewod od wtrysku sterujacego.Podlaczyl go na krotko zaizolowal,mowil ze sprawdzal omomierzem i jest ok. logi dynamiczne logi dynamiczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33299.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33300.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33301.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33302.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33303.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33304.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33305.html logi statyczne nastawy podstawowe Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33306.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33307.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33308.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33309.html logi statyczne meas block Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33310.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33311.html Grupy: 000,000 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33312.html Grupy: 007,007 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33313.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33314.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/plonex_33315.html Z góry dziękuję.
  6. Witam.Przepraszam moderatora ale nie mam pojecia czy te logi sa odpowiednio zrobione poniewaz dostalem tylko link do nich od mechanika ktory na ich podstawie stwierdzil ze z moim autem nic nie jest.A samochud slabo odpala zimny tarpie podczas przyspieszania.Nie ma mocy.Dodam ze ten sam mechanik wymienial mi uszczelke pod glowica i po tym wlasnie zabiegu to sie zaczelo.A i jeszcze zostal uszkodzony przewod miedziny od wtrysku sterujacego ktory jest teraz zaizolowany.Mechanik mowi ze to nie ma wplywu na prace silnika.Przepraszam jezeli jest coc nie tak z tymi logami.Prosze o pomoc http://vaglog.rtnet.pl/sebi1983_33234.html http://vaglog.rtnet.pl/sebi1983_33235.html http://vaglog.rtnet.pl/sebi1983_33236.html Dziękuje [mod] wogóle przeczytałeś FAQ tego działu odpowiem za Ciebie - NIEGdzie jest prefix - przecież problem nie dotyczy wszystkich silników, a jedynie konkretnego - poprawiłem[/mod]
  7. Witam.Mam pytanie po wymianie uszczelki pod glowica auto nie ma sily jakby trzesie przy przyspieszaniu.Ciezko pali zimny. Zauwazylem ze przewod od wtrysku sterujacego jest zaizolowany a wczesnij tego nie bylo czy uszkodzony ten kabelek moze robic taki balagan???? Przosze o pomoc.
  8. Witam.A ja mam taki problem.Po wymianie uszczelki pod glowica Panowie znachorzy porobili mi cos z samochodem.Dzis rano zauwazylem ze przy -3 stopniach slabo odpalil lapal i przerywal.I troche szarpal silnik.Przed wymiana bylo od strzala.Ale co gorsze auto do 3tys. obr.Nie jedzie nie ma mocy.I jakby dziwnie dragal przy przyspieszaniu.Wiem Wiem ze najlepiej jechac i powiedziec zeby to zrobili ale moge do nich podjechac dopiero pod koniec przyszlego tygodnia.A denerwuje sie bardzo. Prosze o podpowiedzi.Pozdrawiam wallbash
  9. sebik26

    [ALL] Uchwyt Słoneczka

    Witam :)Ostatnio moimi zgrabnymi raczkami ułamałem uchwyt do zaczepiania słoneczka(osłonki chroniącej przed słońcem)byłem w kilku sklepach i lipa ,nie ma:(Na allegro tez nie moglem znaleźć.Czy mozna wogole to dokupic miał ktoś już taki problem???Jak sobie poradziliscie???
  10. Termostat zakladany u mechanika.Raczej dobrze.Ogrzewanie na postoju mam ale jak pocisne na kanale 49 temp.dochodzi do 100.i nie mam wtedy ogrzewania.Weze nie sa twarde.Olej czysty(czarny)i go nie przybywa.Ale z tego co sie dowiedzialem to i tak moze byc uszcelka.Ie wiem glupawki dostaje Plyn lekko wyrzuca jak sie zagotuje.Ale tylko deczko pod minimum i na tym poziomie zostaje
  11. Witam wiem ze jest juz sporo watkow na ten temat ale w zadnym nie ma odpowiedzi na moj problem.Otoz jada z wieksza predkoscia silnik sie grzeje.Temperatura wskakuje na ponad 100 i zabiera ogrzewanie ze srodka samochodu.Termostat wymieniany 2 razy przed zalozeniem sprawdzany w goracej wodzie.Chlodnica nie zasyfiona sprawdzane.Pompa ma 12tys.Nie mam pojecia co moze byc nie tak.Waz pod chlodnica jest caly czas zimny.Dodam ze mam audi 1.9tdi 110k.98r. Prosze o pomoc bo rece opadaja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...