
speed22
Pasjonat-
Postów
168 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O speed22

Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Kamień Pomorski
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
-
1.8T spadek mocy, dziwny dzwięk przy przyspieszaniu
speed22 odpowiedział(a) na ?ukkasz temat w Audi A4 B5
U mnie brzęczenie metaliczne było słychać tak przy 2.5tys do ok 3.5tys i tak ciągle w tym przedziale i okazało się, że była luźna obudowa od turbiny gdzieś od spodu i akurat w tym przedziale obrotów wpadała w jakiś dziwny rezonans i brzęczała. -
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-wm-sport-wmr1-c2xfi90-oval-i4837951382.html Ja mam coś takiego i jest ok ale trzeba pokombinować trochę z wieszakiem
-
Dev a jaka cena??
-
Ja zastanawiam się nad k03s. Chyba, że mi coś doradzicie Nie wiem jak z tymi hybrydami jest do końca czy lepiej nową k03s czy hybrydę??
-
Czyja furmanka stoi u Walasków?? Srebrne a4 w sedanie z klubową wlepą bodajże na ZSW??
-
Tipa już mam tylko trzeba go założyć. Wcześniej miałem założony filtr powietrza ITG pod ori rurę ale nie wiem czemu ale przy butowaniu turbo łapało laga i ładowało 0 bara ;/ zmieniłem filtr na ori i wszytsko ustało. ;/ Typ co hamował mnie mówił, żebym turbo zmienił na większe np z 2.0TFSI ale nie wiem czy nie leiej jakąs hybrydę założyć.
-
Wczoraj miałem okazję wpaść na hamownie i nawet miło się zaskoczyłem wynikiem Pacjent to praktycznie seryjne 1.8t AEB z wyciętym katem i przelotem zakończonym tłumikiem WM sport. Silnik wygląda na zdrowy Na wiosnę jest plan na wymianę turbo na większe i jakieś wtryski. Ogólnie założenie jest żeby osiągnąć 240km.
-
Etapy budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8T w Audi A4 B6/B7
speed22 odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
Temat fajnie się zaczął i cisza... Będzie ciąg dalszy?? Proponował bym na koniec zrobić zestawienie gratów pod daną moc np: do 200HP jakie graty, do 250HP itd -
no właśnie dystans miałem od przepływki. Najdziwniejsze jest to, że kilka miesięcy było wszystko ok potem tak zaczął wariować;/ na ori puszcze jest wszystko ok wiec raczej syfu nie ma na przeplywce.
-
Jeździłem z tym stożkiem pól roku i było ok nawet doładowanie mi podskoczyło na 0.7 bara. Stożek był gąbkowy przystosowany na jakieś 220KM
-
Panowie dlaczego po założeniu stożka ITG na ori dolot silnik wpadał w awaryjny tryb i odłączało mi turbo? robiłem logi i wyszło mi brak ogrzewania lambdy, Wymieniłem na ori boscha to pokazało mi, nie pamiętam dokładnie ale, ze silnik dostaje za dużo powietrza?? Wsadziłem ori puchę ze zwykłym filtrem i teraz jest już wszystko ok. Poradźcie co tu zrobić?? przepływka nie dawała rady czy co??
-
Zmienić brzmienie układu wydechowego w A4 B5 1.8T za 100zł ?
speed22 odpowiedział(a) na Vardin temat w Audi A4 B5
Ja mam Wm Sport'a końcowy i jestem zadowolony z dźwięku (tłumik kupowałem nowy ale używki też się trafiają na allegro) jest basowy przy około 2.5 tyś i nie wyje jak te w calibrach heh. do tego radzę wybebeszyć katalizator jeśli chcesz mieć strzały z ogniem z tłumika -
Końcowy mam przelot WM SPORT. Autem jeżdzę praktycznie na weekendy i na zloty więc może być głośno
-
Witam. Panowie chciałbym wywalić tłumik środkowy na jakiś sportowy. Robił ktoś już taki zabieg u siebie?? myślałem żeby wsadzić może jakiś od hondy bo tam są prawie że przelotowe. Co polecacie??
-
I w końcu doszedłem do przyczyny odłączania turbiny. Okazało się, że po wymianie na filtr stożkowy ITG silnik dostawał za dużo powietrza i go dławiło. Pomogła wymiana filtra na ori puchę i ori filtr ;/ Brakuje mi teraz tego dźwięku psssssssttt, no ale coś za coś. Teraz znowu śmiga tak jak powinna temat można zamknąć