Skocz do zawartości

handzland

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O handzland

Osiągnięcia handzland

0

Reputacja

  1. Ja miałem podobny problem u mnie jest to wina czujników abs, po przeczyszczeniu ich i ustawieniu problem sie juz nie pojawia.
  2. No dobra przeładouje wiem....ale dlaczego eliminujesz n75 ?
  3. Kolego ja bym sie bardzo nie przejmowal korekcja na 4 baniaku u mnie na jadnym jest 0.78 na jendym i to na cieplym silniku a oleju nie bierze wogóle slyszalem ze mozna to interpretowac na 2 sposoby albo gorsza kondycja baniaka albo bardziej wyhulany wtrysk... co do odpalania to u mnie (ajm) jak spadnie tem ponizej zera to rano tez jak odpala troche nim poszarpie i zabelta silnikiem i obrotami wiec moze taki urok naszych ajm-ow....
  4. Koledzy pomóżcie auto lapie tryb awaryjny przy różnych obrotach, próbowałem wyciągnać turbo do czyszenia ale nie dałem rady odkrecic rurki zasilajacej turbo w olej wiec zrezygnowałem, torche rozruszalem sztange recznie gora dol i wydawalo mi sie ze juz dobrze chodzi pozniej zrobilem logi......sami powiedzcie co myslicie ? BLad który wylapal wag - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:14 ---------- aaa zapomniałem o statycznych mam tylko te
  5. a przepływka w jakim stanie dobrze działa ?
  6. Witam autko lapie dość częto tryb awaryjny przy wyższych obrotach od 3000-4000, podejrzewam że turbo trzeba będzie wyczyścić ale proszę bardziej doświadczonych kolegów o opinie. A dodam ze silnik to AJM 115 km pd i zaślepiony jest EGR.
  7. U mnie była wlnięty czujnik temp. i termostat, objawiało się to dziwnymi wahaniami temp. na liczniku raz bylo 70 - raz 90 wedrowal sobie wskażnik, po wymianie obu żeczy stoi równo na 90 st. i tak powinno być. Co do spalania to powiem ci że wielkiej róznicy nie odczylem moze ok 0.4 l / 100 km
  8. Kolego rozruszaj ręcznie sztangę do momentu az beżdziesz mógł weżykiem od podcisnienia (tym od gruszki na turbo) zassać aż sztanga będzie się ruszać jedź w trasę a jak wrócisz to wyczyść, turbo opis jest w dziale zrób to sam na forum. Przy okazji sprawdzisz w jakim stanie jest turbawka bo nie musi to być koniecznie ona.....a np zawór N75 bądż jakiś węzyk od podciśnienia.
  9. Zmierzyłem dokładną temperaturę na wylocie , 5,5 stopnia przy temeraturze na zewnątrz 24,5 i obiegu zamkniętym to dobra wartość ?
  10. Sprawdź na forum widziałem wontek w którym przyczyną kiepskiego chłodzenia był zatkany filterek od klimy znajduje sie on z lewej strony na poszybiu.
  11. 7 stopni to zbyt ciepłe ? szłyszałem ze ok 4 stopni, przy temp. ze. 28
  12. Prosił bym o wypowiedzi jaką temperature macie koledzy przy nawiewach w st. C w trakcie dziłania klimatyzacji ponieważ wydaje mi się że moja klima zbyt słabo chłodzi.
  13. Cięzko coś powiedzieć na moje oko masz jakieś rozszczelnienie w układzie chłodzenia opcji jest wiele szukaj sam, zacznij od rurek i łączeń lub jedź na dobrego serwisu
  14. Wiatam panowie proszę o pomoc niestety czeka mnie wymiana silnika w moijej a4 1.9 116 km ajm. Jaka jest prawidłowa wartość sprężania na cylindrach poznieważ sprzedający podaje poszególne wartości ale nie wiem jakie są prawidłowe. Piszcie jak znacie fakty !!!!!! Nie mity !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [mod]Gdzie jest prefix !!!! - poprawione (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
  15. Witam niedawno kupiłem auto jest ono obniżone o ok 3 cm . Muszę wymienić tylne amortyzatory, obecnie mam założone firmy koni. Jakie amortyzatory mogę założyć kto mi poleci konkretnie firmę i czy mogą być normalne czy trzeba uwzględnić te 3 cm i kopić jakieś sportowe ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...