Rad8k
Pasjonat-
Postów
94 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Rad8k
Osiągnięcia Rad8k
0
Reputacja
-
Witam, Chciałbym wymontować kompresor klimy żeby wymienić w nim łożyska, i mam pytanie czy mogę napotkać na jakieś problemy przy demontażu. Z tego co pamiętam kompresor jest przykręcony na 4 sruby + 2 przewody doprowadzające czynnik. Czy można domowym sposobem spuścić czynnik chłodzący?
-
łańcuch rozrządu napędza wałek zaworów ssących a nie wydechowych .Wałek popychający zawory wydechowe jest napędzany z paska rozrządu. Raczej żaden mechaniczny rozrząd nie jest do końa bezkolizyjny, zawsze jest możliwość ze zawory przywalą w tłoki, wiec lepiej sprawdzić głowice, tym bardziej ze w tych silnikach jest aż 5 zaworów na cylinder z czego 3 ssące.
-
to jest tzw. EVAP , czyli odpowietrzenie zbiornika paliwa
-
Dzieki za odpowiedz , a miernikiem napięcia da rade sprawdzić czy sonda jest sprawna ? I ew jakie powinno być prawidłowe napięcie?
-
No własnie pytanie jest troche podchwytliwe bo też tak myślałem i odłączyłem wtyczke drugiej sondy i dalej są 2 błędy . A wydaje mi się powinien być tylko ten 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit. Czemu się tak dzieje ?
-
Do której sondy odnoszą się te błędy? 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - -
-
wydaje mi się ze biegi mozna wrzucac bo nie ma obciązenia i nie potrzebna jest synchronizacja sprzęgłem
-
sprzęgło się rozsypało
-
ten filmik powienien rozwiać wątpliwości w kwestii dolotu
-
Własnie o to mi chodziło , teraz już jest dla mnie wszystko jasne wiec tu nie chodzi o samą wydajność turbiny tylko o to ile to czasu polata.
-
No tak w BAM jest k04 ale pompuje ona 0,8bara , a tak jak już napisałem k03 daje rade stabilnie utrzymać ciśniene do 1bara. Pytam bo zastanawiam się nad podniesieniem mocy w moim 1.8t 150KM na około 200+ KM A wiele osób na forum pisze ze w przypadku podnoszenia mocy w silniku (seryjnym150KM) trzeba zmieniać turbine na k04 , i tu moje pytanie po co skoro k03 jest wystarczająco wydajna ?
-
Podłącze się do wątku i spytam w przypadku tuningu jaki jest sens wstawiania większej turbiny niż K03 do silnika 1.8T skoro jest ona w stanie stabilnie utrzymać ciśnienie na posionie 1Bara, gdzie w silniku typu BAM z audi TT turbina pompuje 0,8bara i wyciska z tego 225KM ?
-
Trzeba zmienić górne mocowanie w waszym przypadku musicie dać mocowanie z polifta, ja u siebie też wymieniałem zawieszenie tylko ze miałem odwrotną sytuację bo mam audi po lifcie a zakładałem gwint z wersji przed liftem , ja wsadziłem górne mocowanie z wersji przed liftowej zeby się nie bawić w tujejki ani inne druciarstwo. Jeżeli chodzi o montaż do nadwozia oba rodzaje mocowania pasują mają ten sam rozstaw srub.
-
błąd 16395 wskazuje na napinacz łancucha rozrządu
-
Będę jeszcze próbował wybijakiem i dużym młotkiem bo na podgrzewanie to raczej nie ma miejsca, mozna przypalić inne elementy,