Skocz do zawartości

Piotr_i

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotr_i

Osiągnięcia Piotr_i

0

Reputacja

  1. napisz wiadomość na adres [email protected] to wyślę [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 22:19_________________________________________________nie bardzo wiem jak tu zamieścić załąłcznik[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 22:24_________________________________________________Podczas dzisiejszego sprawdzania wtrysków korekcja na 2 wtrysku wyszła 2,86 a na 3 ponad 9,20 pozostałe mieściły się w normie taką uzyskałem odpowiedz od pompiarza
  2. Na priv mogę wysłać załącznik [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 22:11_________________________________________________Czyli pompa i turbina do roboty ? Pompa była dziś sprawdzana i rzekomo jest wszystko ok
  3. 78 WSKAZÓWKA Wzór arkusza wesji danych niezgodny z tą wersją danych. Pokazanie protokołu mogło być niespójne Protokół diagnozy VAS PC Strona od windows-1250 Kod serwisu: 045725 123 12345 Oznakowanie serwisu: Wersja: Bazowa 17 00 00 10 02 2010 Audi 17 17 00 04 02 2010 Samochód: Marka:Audi Typ:Audi A6 1998> Model roku :2000 (Y) Warianty:Limuzyna Kod literowy silnika:AFB 2,5l TDI / 110 kW Nakład czasu diagnozy (JCP) 45 Pamięć zdarzeń 1: 1 Ukł. wtrysku bezp. siln. wysokopr. i układ świec żar. EDC15M 4B0907401P 2 .5l/4VT EDC G200AG D60 Kodowanie 1004 Numer partnera 07777 ------------ 2 Rozpoznano usterkę / usterki 00550 008 Regulacja początku wtrysku Granica regulacji przekroczona 00575 008 Ciśnienie w kolektorze ssącym Granica regulacji przekroczona Centralny zamek 4B0962258E Zentralverrieg.,DWA D32 Kodowanie 4683 Numer partnera 02325 ------------ 2 Rozpoznano usterkę / usterki 01565 029 Oświetlenie bagażnika -W3 Zwarcie z masą 01570 029 Wyłącznik zwłoczny zacisk 15 Zwarcie z masą Automatyczna skrzynia biegów 01V 4B0927156BH AG5 01V 2.5lTDI RdW 9016 Kodowanie 0 Numer partnera 00000 ------------ 0 Rozpoznano usterkę / usterki ABS/EDS Allrad Bosch 5.3 8E0614111A ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 ------------ 0 Rozpoznano usterkę / usterki Pełna automatyka klimatyzacji 4B0820043P A6-Klimavollautomat D62 Kodowanie 63 Numer partnera 02325 ------------ 0 Rozpoznano usterkę / usterki Poduszka bezpieczeństwa przednia i boczna 4B0959655G Airbag Front+Seite 2001 Kodowanie 106 Numer partnera 01196 ------------ 0 Rozpoznano usterkę / usterki Zestaw wskaźników z systemem informowania kierowcy 4B0919881 C5-KOMBIINSTR. VDO D15 Kodowanie 5160 Numer partnera 00000 ------------ IMMO-IDENTNR : AUZ7Z0X0953560 ------------ 0 Rozpoznano usterkę / usterki Kontrola wnętrza 4B0951173 Innenraumueberw. D03 Kodowanie 2 Numer partnera 02325 ------------ 0 Rozpoznano usterkę / usterki Automatyczna regulacja zasięgu świateł 4B0907357 LEUCHTWEITEREGLER D003 Kodowanie 6 Numer partnera 02325 ------------ 0 Rozpoznano usterkę / usterki Przeprowadzone czynności : Nr Maska / nazwa sprawdzania Funkcja / krok sprawdzania Wynik 1. Diagnoza Początek 11 06 2010 12 22 2. Identyfikacja samochodu 3. Test systemów samochodu 4. Przeprowadzanie testu systemów samochodu 1 5. Pamięć zdarzeń 6. Procedura sprawdzania 1 7. Sprawdzanie działania 1: KD2329________1_0902_21_2_5_L_TDI sprawdzić dynamicznie początek wtrysku OK 8. Procedura sprawdzania 2 Procedura sprawdzania 1 Procedura sprawdzania systemu Centralny zamek - (01565) Oświetlenie bagażnika -W3 - Zwarcie z masą - W3 - oświetlenie bagażnika Elektronika silnika - (00550) Regulacja początku wtrysku - Granica regulacji przekroczona - sprawdzić dynamicznie początek wtrysku - G80 - czujnik podniesienia iglicy Elektronika silnika - (00575) Ciśnienie w kolektorze ssącym - Granica regulacji przekroczona - mechanika przestawiania turbosprężarki Procedura sprawdzania 2 Procedura sprawdzania systemu Centralny zamek - (01565) Oświetlenie bagażnika -W3 - Zwarcie z masą - W3 - oświetlenie bagażnika Elektronika silnika - (00550) Regulacja początku wtrysku - Granica regulacji przekroczona OK sprawdzić dynamicznie początek wtrysku - G80 - czujnik podniesienia iglicy Elektronika silnika - (00575) Ciśnienie w kolektorze ssącym - Granica regulacji przekroczona - mechanika przestawiania turbosprężarki Sprawdzanie działania 1 KD2329________1_0902_21_2_5_L_TDI Krok sprawdzania / akcja Emisja Wynik Krok sprawdzania odczytywanie pamięci usterek Pytanie W komputerze sterującym silnikiem są zapamiętane następujące usterki: 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym K Wskazówka: Przebieg sprawdzania 'Dynamiczne sprawdzanie początku wtrysku' powinno zostać jeszcze przeprowadzane tylko wtedy, gdy ciśnienie w kolektorze ssącym jest prawidłowe. Czy ciśnienie w kolektorze ssącym zostało już sprawdzone jako prawidłowe ? Tak --> Przebieg sprawdzania zostaje kontynuowany Nie --> Przebieg sprawdzania zostaje przerwany Tak Krok sprawdzania warunki sprawdzania Pytanie Czy występuje jeden z następujących symptomów ? I silnik nie daje się uruchomić I silnik uruchamia się z trudnościami I silnik uruchamia się wprawdzie, ale następnie ponownie gaśnie I silnik gaśnie sporadycznie podczas jazdy Nie Krok sprawdzania warunki sprawdzania Zgłoszenie - pozostawić silnik pracujący na obrotach biegu jałowego, Krok sprawdzania temp. płynu chłodzącego Diagnoza OK. OKAY Diagnoza OK. 85.50 Zgłoszenie Temperatura płynu chłodzącego: 84.6 °C Temperatura wymagana: przynajmniej 85 °C - pozostawić silnik pracujący na obrotach biegu jałowego, - w celu przerwania nacisnąć przycisk D . K Wskazówka: Po uzyskaniu temperatury wymaganej przebieg sprawdzania zostaje kontynuowany automatycznie. Diagnoza OK. Krok sprawdzania sprawdzić dynamicznie początek wtrysku Zgłoszenie K Wskazówki: I W następnej czynności sprawdzany jest dynamiczny początek wtrysku . Oznacza to sprawdzanie, czy nastawnik wtrysku osiągnął obie maksymalne wartości <wczesny> / <późny>. I Dopuszczalne wartości tolerancji, patrz przycisk Instrukcja sprawdzania działania . I Obroty silnika wzrastają w czasie sprawdzania do ok. 850 /min. - początek za pomocą przycisku Gotowe . Diagnoza OK. OKAY Diagnoza OK. 67 °v.OT 134 10.40 Zgłoszenie Należy czekać, sprawdzanie trwa... Przestawienie wtrysku <wcześniejszy wtrysk> Początek wtrysku: 15.8 °v.OT Stosunek trwania impulsu: 11 Zgłoszenie Należy czekać, sprawdzanie trwa... Przestawienie wtrysku <późniejszy wtrysk> Początek wtrysku: 10.4 °v.OT Stosunek trwania impulsu: 67 Diagnoza OK. Zgłoszenie - wyłączyć silnik. Zgłoszenie Osiągnięta wartość max. <późniejszy>: nieprawidłowy początek wtrysku: 1.2 ° przed GZP stosunek trwania impulsu: 100 % Osiągnięta max. wartość <wcześniejszy>: prawidłowy początek wtrysku: 16 ° przed GZP stosunek trwania impulsu: 11 % Pompa wtryskowa musi zostać przestawiona w stronę późniejszego zapłonu. Krok sprawdzania menu wyboru Pytanie Jak postępować dalej ? 1 - sprawdzić pasek zębaty (przeskoczył ząb ?) 2 - sprawdzić naprężenie paska zębatego 3 - ustawić pompę wtryskową 4 - sprawdzić dynamicznie początek wtrysku (status: niesprawny) 5 - sprawdzić dalsze możliwości usterki (Pierwsze 3 możliwości usterki zostały sprawdzone, początek wtrysku nie może być ustawiony mimo kilku pró. 3 Krok sprawdzania ustawić pompę wstrykową Zgłoszenie - wymontować przednią lewą i prawą osłonę paska zębatego. Zgłoszenie - poluzować śrubę mocującą -1- koła wałka rozrządu, - włożyć klucz SW22 do wałka pompy i nieznacznie obrócić. Kierunek A --> późniejszy początek wtrysku. K Wskazówka Nakrętki -2- koła pompy wtryskowej nie wolno w żadnym wypadku luzować. Nastawy podstawowe pompy wtryskowej zostaną zmienione i nie można ich nastawić za pomocą środków warsztatowych. Zgłoszenie - dokręcić śruby koła wałka rozrządu. Moment dokręcania: 20 Nm. Krok sprawdzania menu wyboru Pytanie Jak postępować dalej ? 1 - sprawdzić pasek zębaty (przeskoczył ząb ?) 2 - sprawdzić naprężenie paska zębatego 3 - ustawić pompę wtryskową 4 - sprawdzić dynamicznie początek wtrysku (status: niesprawny) 5 - sprawdzić dalsze możliwości usterki (Pierwsze 3 możliwości usterki zostały sprawdzone, początek wtrysku nie może być ustawiony mimo kilku pró. 4 Krok sprawdzania warunki sprawdzania Zgłoszenie - pozostawić silnik pracujący na obrotach biegu jałowego, Krok sprawdzania temp. płynu chłodzącego Diagnoza Polecenie przerwania Diagnoza OK. OKAY Diagnoza OK. 85.50 Zgłoszenie Temperatura płynu chłodzącego: 84.6 °C Temperatura wymagana: przynajmniej 85 °C - pozostawić silnik pracujący na obrotach biegu jałowego, - w celu przerwania nacisnąć przycisk D . K Wskazówka: Po uzyskaniu temperatury wymaganej przebieg sprawdzania zostaje kontynuowany automatycznie. Diagnoza OK. Krok sprawdzania sprawdzić dynamicznie początek wtrysku Zgłoszenie K Wskazówki: I W następnej czynności sprawdzany jest dynamiczny początek wtrysku . Oznacza to sprawdzanie, czy nastawnik wtrysku osiągnął obie maksymalne wartości <wczesny> / <późny>. I Dopuszczalne wartości tolerancji, patrz przycisk Instrukcja sprawdzania działania . I Obroty silnika wzrastają w czasie sprawdzania do ok. 850 /min. - początek za pomocą przycisku Gotowe . Diagnoza OK. OKAY Diagnoza OK. 6 °v.OT 133 15.60 Zgłoszenie Należy czekać, sprawdzanie trwa... Przestawienie wtrysku <wcześniejszy wtrysk> Początek wtrysku: 15.6 °v.OT Stosunek trwania impulsu: 6 Zgłoszenie Należy czekać, sprawdzanie trwa... Przestawienie wtrysku <późniejszy wtrysk> Początek wtrysku: 1.6 °n.OT Stosunek trwania impulsu: 100 Diagnoza OK. Zgłoszenie - wyłączyć silnik. Zgłoszenie Osiągnięta wartość max. <późniejszy>: prawidłowy początek wtrysku: 2 ° po GZP stosunek trwania impulsu: 100 % Osiągnięta max. wartość <wcześniejszy>: prawidłowy początek wtrysku: 17 ° przed GZP stosunek trwania impulsu: 6 % Pompa wtryskowa jest prawidłowo ustawiona. Nastawnik wtrysku pracuje prawidłowo. Krok sprawdzania Sprawdzic slowo statusu pompy Pytanie - pozostawic silnik pracujacy na obrotach biegu jalowego. Czy silnika nie mozna bylo uruchomic ? Nie Diagnoza OK. OKAY 00000000 Zgłoszenie - wyłączyć silnik, zapłon pozostaje włączony. Pytanie Grupa wskazań 18, pole 3 (silnik nie daje sie uruchomic): 00000000 Czy w pokazywanym wzorze bitów są wszystkie bity wynoszą '0' ? K Wskazówki: I prawidłowy: gdy wszystkie bity są nieprawidłowe: gdy przynajmniej jeden bit '1' jest I Znaczenie pojedynczych bitów patrz przycisk Opis działania . Tak Zgłoszenie Nie stwierdzono żadnej usterki w pompie wtryskowej rozdzielacza. - sprawdzić następujące przyczyny usterki. Krok sprawdzania sprawdzić dalsze możliwości usterki Zgłoszenie I Zatankowana benzyna lub roślinny olej napędowy (o niskiej jakości). A Opróżnić zbiornik i zatankować olej napędowy, skasować pamięć usterek, wykonać jazdę próbną I Woda w paliwie A Odwodnić filtr paliwa I Powietrze w układzie paliwowym A Sprawdzić szczelność układu paliwowego, odpowietrzyć I Filtr paliwa A Sprawdzić okres przeglądu Zgłoszenie I Przewody doprowadzające / powrotnego obiegu do / z pompy wtryskowej A Sprawdzić, czy nie są nieszczelne, zapchane lub zgięte I Elektryczna pompa paliwa (w zbiorniku) A Sprawdzić, czy paliwo jest tłoczone do pompy wtryskowej. Jeśli nie: sprawdzić przewody paliwa, komorę spiętrzającą w zbiorniku I Czujnik skoku iglicy -G80- uszkodzony A Sprawdzić, jeśli włączony do Procedury sprawdzania Sprawdzanie działania OK [br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 22:06_________________________________________________Jest problem taki że na biegu jałowym dostanie wyższe obroty (>3500obr/min ) to jakby nie chodził na wszystkich cylindrach i kopci na niebiesko a później przy przyspieszaniu jest wszystko ok A po dzisiejszym sprawdzeniu wyszło że na 2 i 3 wtrysku są strasznie wysokie korekcje
  4. Witam Mam problem z moim audi a6 2,5 tdi otóż od jakiegoś czasu kopci na niebiesko i ma mało mocy Poniżej wyniki
  5. Zakrzew 39b 26-652 Zakrzew Teodor Szmit tel. 48-610-51-46 http://dobrymechanik.net/mechanicy/zakrzew/diesel-serwis-szmit.html
  6. Witam wszystkich zmotoryzowanych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...