Skocz do zawartości

robertg28

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O robertg28

Osiągnięcia robertg28

0

Reputacja

  1. siemka ja miałem takie delikane szrpanie przy 1600 obr na biegu to była wina pompowtrysku niewiem dokładnie którego bo wymieniłem dwa 3 i 4 pd
  2. witam moim zdaniem turbiny bym sie nie obawiał tak bardzo łatwo ją wymienic tylko jest małe ale jak silnik bedzie brał olej to niewiadomo czemu go ubywa i tu są schody bo nie jest tak łatwo wykryc przyczyne jak turbo to pół biedy sam tak mam tez myslałem ze turbo ,potem z odmy,teraz niemam pomysłu kompresja jest a oleju ubywa 0.5 l na tysiąc km i tylko lekko przykapca jak mu dam w piec tak porzadnie zwruc uwage czy spaliny nie smierdza olejem
  3. słuchaj rozrząd ustawiasz a punkty (znaki) anapiecie paska masz na rolce do jakiego punktu go naprężyc
  4. ok mam nadziej że to uszczelniacze na zaworach bo nie usmiecha mi sie rozbierac całego silnika
  5. a jesli przez odme to jaka przyczyna pierscienie? [br]Dopisany: 29 Maj 2011, 13:54_________________________________________________jak sprawdzic pierscienie? bez rozbierania
  6. robertg28

    [B6 AVF] Ubytek oleju

    Wtam mianowicie mam problem z moim audi odkąd go kupiłem pobiera mi olej jakies 0.7 litr na 1000km zpoczątku myslałem ze siada turbina sprawdzałem luz i faktycznie minimalny ,ale żeby sie upewnic kupiłem inną używke prawie nową i nic to nie zmieniło oleju ubywa dalej autko chodzi normalnie ma moc i pali od strzała czy uszczekniacze zaworowe mogą byc powodem tego ubutku dodam ze przykapca na niebiesko czasami przy ostrym przygazowaniu
  7. hej sprawdz czy sztanga opada na sam dół tylko najlepiej wyciągnąc turboi rozkrecic wtedy zobaczysz najlepiej zciąg wężyk z gruszki na turbinie i sprawdz jak auto zachowuje sie na wyzszych obrotach jesli zaczyna jechac powyżej 3000tys to znaczy ze kierownice sie nie domkły i turbo nadal pompuje a nie powinno
  8. było to już napisane pare postów wyżej
  9. zawór egr nie opuszcza sztangi do sztangi jest zawór n75 a do egr-u jest zawór n18 może ten dzwiek ucichnąc po zdjeciu wężyka z egr-u a to dlatego że wtedy rozczelnia sie podcisnienie i n75 niema na tyle siły aby do konca podciągnąc sztange
  10. musisz zmienic na stary olej moze sie odwruci
  11. oj dajcie już spokój przecież wiadomo na 100% że przyczyną tego dzwięku jest powietrze wina leży albo po stronie kierownic albo zaworu n75
  12. u mnie regulacja nic by niedała bo łopatki sie nie zamykały zresztą miałem orginalnie zalakowaną sztange
  13. witam temat uważam za zamkniety łopatki w turbinie nie otwierały sie do konca może ktos wczesniej grzebał w turbunie ja wymieniłem całą czesc z łopatkami od innej turbiny i smiga i znikło szuranie po puszczeniu nogi z gazu
  14. witam odnosnie dzwieku który powstaje po puszczeniu nogi z gazu ,przyczyną jest faktycznie powietrze otóż różne są tego przyczyny jedni wymieniają zawór n75 i przestaje bo np ten zawór zapóżno regulował kierownice,inni wymieniają g71 bo pewnie przekłamywał odczycz czyli może widział mniejsze cisnienie niż faktycznie było u mnie natomiast turbina pompowała nawet po zdjeciu wężyka z gruszki i okazało sie że kierownice nie otwierały sie całkowicie żeby upuscic powietrze bez obciążenia dodam że turbinę czysciłem osobiscie2 tyg temu i to nie ustąpiło dzisiaj rozebrałem starą turbine i porównałem obrót kierownic i różnił sie 0.5 cm i to była przyczyna może ktos cos doda do tego lub zaprzeczy
  15. słuchaj tak działo sie przed czyszczeniem turbo dlatego własnie je czysciłem gruszke wymieniłem na inna bo myslałem ze ktos może kopał wczesniej ale jednak to samo niewiem czy ktos czyscił turbo wczesniej zabardzo brudne nie było logi postaram sie wkleic zaraz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...