Skocz do zawartości

tdjagger

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tdjagger

Osiągnięcia tdjagger

0

Reputacja

  1. znajdź kogoś z tym samym silnikiem, przełóż pompki od niego i wtedy zobacz czy trzęsie. bo pompki u pompiarza to mało znaczą moje byly 2 razy, za drugim razem wyrok, ze 4 do wywalenia czyli 4 000 PLN, oddalem do drugiego mechanika i je wyczyścił jakimiś ultradzwiękami za 400 PLN i chodzi jak bajka mi trzęsło przy przyspieszaniu, do 2000 k obrotów, potem juz nie, na jałowym też nie.
  2. ten pierwszy mechanik przysięgał, że nie ma tego dwumasa w Multritronicu AVF no ale po tej naprawie został moim byłym mechanikiem
  3. No więc tak: zmieniłem mechanika i to była najlepsza decyzja. Gdyż nie chciałem wpierprzyć 4k na pompki nowe i nie mieć gwarancji ze bedzie działać. Nowy mechanik(Łukasz z Zacisza - W-wa), zregenerował przewody od pompowtrysków, same pompki wyczyścił ultradzwiękami czy coś takiego i przede wszystkim osadził je poprawnie. Okazało się, że wszystkie dają radę, chociaż poprzedni mechanik mówił, że są do wymiany. Podobno tłok nie mógł pęknąć od pompowtrysków, więc mechanik podejrzewa pękniętą głowicę, ale to muszę sie przypatrzyć czy płynu chłodniczego nie ubywa. Na razie auto jeździ jak przed popsuciem się, nic nie szarpie, wszystko cacy. Wniosek: nie dawać pompowtryskiwaczy do naprawy komuś, kto nie jest w tym temacie biegły i doświadczony.
  4. to może skrzynia ? w którym momencie szarpie ?
  5. gdzieś wynalazłem, że pompka albo wąż do pompki może byc przytkany, zanieczyszczony przez paliwo, w sumie mi się to zaczęło po tankowaniu. Przejechałęm 15 km i wtedy zaczęło. Możliwe, że nawet VAG nie pokazuje tego w logach, ale i tak trzęsie. Jak coś będę wiedział od mechanika to dam znać, ale miałem nadzieje, że mi ktoś z forum coś zasugeruje ...
  6. AVF=> multritronic, nie ma biegów, są 2 stożki
  7. czujnik wymieniony, EGR odłączony, to nie to, trzęsie nadal (( dwumasa nie mam ;/
  8. Skrzynia: Multitronic Początek: ciekło paliwo spod silnika Naprawa nr1: wymieniono uszczelkę i zamocowano bardzo solidnie przewód paliwa. Po 2 dniach: silnik zaczał się trząść przy 1100 obrotach aż do 2000 przy przyspieszaniu następnie siwy dym i silnik trząsł się na biegu jałowym. Naprawa nr2: pęknięty tłok i uszkodzony pompowtrysk. Rozebrany silnik, wymieniony tłok, uszczelniacze, uszczelką głowicy, olej i pompowtrysk. Razem 1900 PLN Przy próbie wyjechania z warsztatu: nadal trzęsie przy przyspieszaniu, nie kopci. Na jałowym się nie trzesie, chodzi równo Logi: jedyny błąd to czujnik hamowania(stopu) i mechanik mówi, że to to. Ale jak dla mnie, to ten czujnik zawsze wyrzucał błąd, a auto jeździło. Jak wyłącze ESP to też trzesie. Innych błędów nie wyrzuciło (skrzynia też spoko wg logów). Żadnych zgrzytów nie słychać. Nie ma straty mocy. Ktoś ma jakieś pojęcie co to może być ? Sprzęgło może czy ki diabeł ? mi się już pomysły skończyły, i ręce opadają, bo auto już 2 tygodnie w serwisie. Przestudiowałem całe forum, ale jakoś nie odnalazłem w 100% podobnego przypadku. Błagam poradzcie...
  9. ja nic, ale pompowtrysk się popsuł i zamiast spalania był wybuch i tłok ma 2mm pęknięcie.
  10. Witam, po rozebraniu silnika okazało się, że mam pęknięty tłok. Czy oprócz wymiany tłoka z pierścieniem, + dodatkowo uszczelki oraz uszczelniaczy no i oleju powinno się zrobić jeszcze? Czy na silniku, który takie coś przeszedł, pojeżdżę jeszcze kilka lat ?:> Ktoś może miał podobne przykre doświadczenie? Jakieś refleksje ?
  11. tdjagger

    [ALL B6] VAG a ESP

    Nie no, chodzi o to, że mi się czasami ESP zapala bez powodu, słyszałem, że trzeba sprawdzić, czy to nie czujnik stopu. i się zastanawiam jak to sprawdzić tzn jak wyciągnąć kod błędu, że to faktycznie ten czujnik
  12. tdjagger

    [ALL B6] VAG a ESP

    Przepraszam za głupie pytanie, ale gdzie w programie VAG-COM diagnozuje sie ESP ? Przeczytałem FAQ ale nie mogłem znaleźć a VAG dopiero co mam
  13. Witam, póki co, jeżdzę A3 (ale A4 też mam pod ręką), ale planuje zakup właśnie A4 także wpadłem podszkolić się w temacie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...