Skocz do zawartości

dinexaudia4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dinexaudia4

Osiągnięcia dinexaudia4

0

Reputacja

  1. a czy przy spokojnej jezdzie dalbym rade dojechac do Polski.mam njakies 1300km uwazajac oczywiscie.kurcze nie mam tu mozliwosci podlaczyc go gdziekolwiek dopiero w Polsce moge dzialac.nierozumiem dlaczego sie to stalo.zawsze spokojnie jezdzilem i staralem sie na wszystko uwazac
  2. Wita.Chodzi o to ze nawet prz ruszaniu ma mula.daje gaz do polowy i dopiero rusza jakby sie zamulal chwilowo.wogole nie czuje ze skrzyniua zmienia biegi jakby w jednym ciagu jechala a popwyzej tych 100 km/h mam takie obroty jakbym wczesniej jechal ze 140km/h.co najlepsze wczoraj go odpalilem i wszystko dzialalo jak dawniej.ladnie wcho0dzily biegu czulem, je a dzis znowu to samo.nie moge jechac powyzej 120 bo silnik juz mi wyje a obroty mam duzo za duze.nie wiem co to jest czego to0 wina szkoda mi zarzynac silnik a aktualnie jestem za granica i jako takiej mozliwosci nie mam aby gdziekolwiek to sprawdzic a musze mniej wiecej wiedziec co jest grane.nie wiem jak pomoc za bardzo w rozszyfrowaniu zagadki.to rok 1998 300tys.km z serwisem do 256tys.olej w skrzyni wymieniony jakies 15 tys.km temu.Dodam jeszcze wczesniej jak wszystko bylo wporzadku to po jezdzie dawalem na przelozenie ,,P,,i jak stalem na lekkim wniesieniu gdzie autko minimalnie zjechalo to te przelozenie ,,p,, zblokowalo kola i autko stalo tak jak na recznym.jak powinnoi.ale gdy potem wsiadalem to zawsze jak wybijalem z tego biegu ,,P,, w skrzyni za kazdym razem cos chrypalo zgrzytalo.[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 22:04_________________________________________________Co do tego czy to sie dzieeje na zimnym czy cieplym.Nie ma roznicy.jak jest zimy skrzynia nie lata jak goracy tak samo
  3. Witam.Od wczoraj co dziwnego stalo sie z moja skrzynia.chodzi o to ze gdy z postoju wbijam ,,D,, przy wduszonym chamulu od razu po wbiciu auto jakby delikatnie szarplo puszczam chamulec auto mi minimalnie rusza agy dam wiecej gazu po noki.2000tys.obrotow zaczyna jechac.Co gorsze wogole nie wyczuwam zmiany biegow i mam wrazenie jakbym od momentu wystartowania do ok.100km/h jechal na tym samym biegu.Co gorsze po uzyskaniu 100km/h mam ok 3,300obr. a poi przekroszeniu 120 ponad 4000 i silnik strasznie wyje a przy 4000 wczesniej moglem jechac ponad 160.nie wiem o co chodzi.nie znam sie na tym moze Wy mi pomozecie co musze zrobic.Z gory Dziekuje
  4. W takim układzie muszę jutro koniecznie jechać na Vag-a.Zorientuję się jeszcze gdzie tu w Zielonej można to sprawdzić bo szalu nie ma.Przyznam że troche mnie wystraszył bo na dzień dzisiejszy nie mogę sobie pozwolić na regenerację ponieważ z tego co się orientowałem jest to dość kosztowna impreza bo ok.1500zl z wyciągnięciem turbiny na dostarczenie jest w ,,siatce,, do warsztatu 1100zl netto.Jeżeli sytuacja nie jest przesądzona to mam nadzieje że jednak ta usterka nie bedzię aż taka poważna.iDostane tam jakiś wygiąg z wynikami z tego Vag-a? oni już mi powiedzą co go boli fachowo??
  5. Witajcie.Wiec byłem dziś u mechanika wymienić olej w silniku i wyszła przyczyna.pod odmą a dokładniej pod tą temalową obejmą leci mi trochę oleju.sprawdził turbo i ten gruby czarny wąż co idzie z turba i tam też jest olej.Mówił że jest duże ciśnienie na odmie i wywala z odmy.Ponadto sprawdził spaliny z rury przygazowałem go troche i powiedział że śmierdzi też olejem z wydechu troche kopci.Nie sprawdzałem na żadnym komputerze ale wszystko na to wskazuje i dlatego tak chyba zamulał.Ale teraz nie wiem co zrobić żeby jak najlepiej zrobić tą turbine.Czy regenerować czy kupić używana bo głosy chodzą takie zregenerować jest trudno i często jest tak że zle zregerują bo sa reklamacje.nie wiem gdzie chłopaki dobrze to wykonują.Nie orientuję się
  6. Witajcie.Przeczytałem wasze opinie na ten temat i napewno zacznę od parametrów na VAG-u.teraz nie mam możliwośći bo święta ale chciałbym już to zrobić jak najszybciej.Co do przepływki to nigdy jej konkretnie nie sprawdzałem pod żadnym kątem a mam go rok czasu.Niestety nie mam żadnego znajomego który posiada takie Audi i nie mogę zamienić przepływek.Jeżeli choidzi o kopcenie to dziś w miare możliwości to sprawdziłem a mianowicie na postoju przy rozgrzanym silniku kumpel gazował go pulsacyjnie i do 3tys.obrotów nic się nie działo ale powyżej3,5-5 tys.zaczął tak kopcić ze na śniegu miałem dość spory ślad osadu rury wydechowej koloru czarnego ale jak z postoju ruszyłem do trzeciego przełożenia biegu to nie kopcil.Tylko przy tych maksymalnych obrotach kopcił ale to mówie naprawde sporo.
  7. Witam Wszystkich.mam pewien problem.Posiadam Audi a4 b5 1.9 TDI 110km i niestety ma ,,mula,, .Zaznaczę że jest to automat rok 1998 i ma prawie 300tyś nalatane.Olej w skrzyni jest nowy i ma jakieś 20tyś najechane.Mogę to opisać w taki sposób że poprostu nie ma mocy jak na taką ilość koni.Wogóle się nie zbiera.Kiedy ruszam z przełożenia ,,D,, auto w ogóle nie jest dynamiczne.Nawet gdy dam mu gaz do konca autko praktycznie jedzie tak jak bym wdusił ten gaz do połowy a silnik tylko glośniej chodzi.O silnik dbam-ten jest w dobrej kondycji pomimo tego ze ma swoje najechane.Bylem n VAG-u.Nic nie wykazało zadnego błędu ale auto poprostu nie jedzie.Nie wiem Co to może być.Znajomi mówią że może to wina skrzyni biegów sprzęgla ale tak czy siak nie sa mechanikami wieć chciałem sie zapytać TU na forum.Może wy mi podpowiecie co mam sprawdzić czy zrobić.Z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...