Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z automatem


dinexaudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Od wczoraj co dziwnego stalo sie z moja skrzynia.chodzi o to ze gdy z postoju wbijam ,,D,, przy wduszonym chamulu od razu po wbiciu auto jakby delikatnie szarplo puszczam chamulec auto mi minimalnie rusza agy dam wiecej gazu po noki.2000tys.obrotow zaczyna jechac.Co gorsze wogole nie wyczuwam zmiany biegow i mam wrazenie jakbym od momentu wystartowania do ok.100km/h jechal na tym samym biegu.Co gorsze po uzyskaniu 100km/h mam ok 3,300obr. a poi przekroszeniu 120 ponad 4000 i silnik strasznie wyje a przy 4000 wczesniej moglem jechac ponad 160.nie wiem o co chodzi.nie znam sie na tym moze Wy mi pomozecie co musze zrobic.Z gory Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ,że jeszcze z takim przypadkiem na forum się nie stykłem . Jestem na tym forum od wczoraj . Szperałem trochę po wątkach i myślę abyś : :szukaj:

Ja mam tą samą skrzynię :) A kiedy to się dzieje wogólę . . . Może świerzo po odpaleniu to może się dziać . . . Olej wtedy jeszcze się nie rozgrzał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge pomoc,ze przy 100Km/H rowne 2000tyś obr skrzynia czterobiegowa AG4 DFH.Obroty zblizone do manuala,wg mnie jedziesz na 3biegu jak masz takie obroty,albo czujnik predkosci fiksuje,albo cos innego,najlepiej podlacz vaga i sprawdz bledy na skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wita.Chodzi o to ze nawet prz ruszaniu ma mula.daje gaz do polowy i dopiero rusza jakby sie zamulal chwilowo.wogole nie czuje ze skrzyniua zmienia biegi jakby w jednym ciagu jechala a popwyzej tych 100 km/h mam takie obroty jakbym wczesniej jechal ze 140km/h.co najlepsze wczoraj go odpalilem i wszystko dzialalo jak dawniej.ladnie wcho0dzily biegu czulem, je a dzis znowu to samo.nie moge jechac powyzej 120 bo silnik juz mi wyje a obroty mam duzo za duze.nie wiem co to jest czego to0 wina szkoda mi zarzynac silnik a aktualnie jestem za granica i jako takiej mozliwosci nie mam aby gdziekolwiek to sprawdzic a musze mniej wiecej wiedziec co jest grane.nie wiem jak pomoc za bardzo w rozszyfrowaniu zagadki.to rok 1998 300tys.km z serwisem do 256tys.olej w skrzyni wymieniony jakies 15 tys.km temu.Dodam jeszcze wczesniej jak wszystko bylo wporzadku to po jezdzie dawalem na przelozenie ,,P,,i jak stalem na lekkim wniesieniu gdzie autko minimalnie zjechalo to te przelozenie ,,p,, zblokowalo kola i autko stalo tak jak na recznym.jak powinnoi.ale gdy potem wsiadalem to zawsze jak wybijalem z tego biegu ,,P,, w skrzyni za kazdym razem cos chrypalo zgrzytalo.[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 22:04_________________________________________________Co do tego czy to sie dzieeje na zimnym czy cieplym.Nie ma roznicy.jak jest zimy skrzynia nie lata jak goracy tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia ewidentnie pracuje w trybie awaryjnym skoro jeździ na jednym biegu, szybciej zarżniesz skrzynię niż silnik w tym stanie. Wystąpił jakiś błąd, bez podłączenia VAG'a się nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przy spokojnej jezdzie dalbym rade dojechac do Polski.mam njakies 1300km uwazajac oczywiscie.kurcze nie mam tu mozliwosci podlaczyc go gdziekolwiek dopiero w Polsce moge dzialac.nierozumiem dlaczego sie to stalo.zawsze spokojnie jezdzilem i staralem sie na wszystko uwazac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...