Skocz do zawartości

Maxss

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maxss

Osiągnięcia Maxss

0

Reputacja

  1. Z czasem jak minie mróz zaczną działać normalnie . Tak myślę , w moim przypadku tak było
  2. Skocz Audiką do jakiegoś dobrego serwisu i wszystko będzie napewno wyjaśnione .
  3. Jaką masz skrzynię ? Manual czy Multitronic ?
  4. elektryk niech podłączy jeszcze urządzenie może jakieś błędy wyskoczą . Szczerze mówiąc nie miałem jeszcze takiego problemu , ale myslę ,że to nie jest wielki problem . a wgl . to podczas pikania , pokazuje twój fis jakiś obraz ?
  5. Gdyby twój problem zaszedł dalej .. silnik nie odpali za np . 5 razem to przy pomocy amperomierza skontroluj pobór prądu w głównej złączce świec żarowych . podam przykład . . np Jeśli silnik posiada na przykład cztery świece żarowe i każda świeca wymaga prądu 5 A, całkowity pobór prądu na zasilaniu musi wynosić 20 A. Jeśli pomiar wykazuje mniejszą wartość, przynajmniej jedna ze świec żarowych jest uszkodzona. tylko wiadomo , pobór prądu jest różny w zależności od świecy żarowej . No i to każdy pewnie wie , ale w razie czego : Jeśli świeca żarowa jest uszkodzona, zaleca się wymianę kompletnego zestawu !
  6. No właśnie jestem umówiony w serwisie na sprawdzenie świec . Dzięki za info .
  7. Nigdy nie miałem diesla i mam pytanie , czy normalne jest lekkie , dosłownie lekkie trzepania budą ? Na zimnym silniku ? Na ciepłym tak nie mam . . a ze skrzynią mam mały problem .. szarpanie . I teraz zastanawiam się czy to nie dwumas ?
  8. Też to mam .. zerwanie , gwałtowne ruszenie ... Na zimnym się to nie dzieje , bo wtedy nie mamy jeszcze oleju dogrzanego , a na ciepłym problem się pojawił .
  9. 2003r . 2.5 tdi przebieg : 152 000 Szczerze powiedziawszy to jazda z tą skrzynią to sama przyjemność . Wiadomo wymiana oleju co 40-50 tyś . Mi akurat teraz pojawiły się szarpnięcia przy zmianie biegów i nie wiem co robić . Ale nie mam opinii negatywnej o skrzyni .
  10. Były kiedyś takie wątki i większość użytkowników pisało ,że to może być poduszka silnika lub skrzyni.
  11. Też mam problem z tym .. Byłem na stacji diagnostycznej i to nie są wahacze oraz amortyzatory , mechanik sprawdził , lecz nie wie co to stuka .
  12. Chociaż jeden z nas ma już z tym spokój . Nie wydaje mi się żebym miał luzy w kole , ale na wszelki wypadek sprawdzę .
  13. Kurcze . Żaden mechanik nie jest w stanie zdiagnozować tego . A wymienić połowę zawieszenia to nie sztuka .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...