ERN
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ERN
Informacje
-
Imię
Radek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
no u mnie faluje między 600 a nawet 1200 (więc dość mocno). Zastanawiam się czy to może nie jakaś świeca albo cewka, bo efekt w aucie jest taki jakby nie palił jeden cylinder. Tylko nie wiem jak sobie to wytłumaczyć przy tym, że nie ma problemów na rozgrzanym silniku, A te błędy dodatkowo sugerowałyby jakiś błąd z nastawnikiem zapłonu albo pompa paliwa. Niestety mam jeszcze stary kabel i nie mogę nic więcej sprawdzić.
-
Witam, myślałem, że miałem już spokój z falującymi obrotami, ale dzisiaj auto znowu mnie zaskoczyło. Ponownie wrócił temat falujących obrotów, ale tym razem mam błąd w komputerze. Co ciekawe dzieje się to kiedy silnik ma temperaturę około 75 stopni i trwa do około 90. po nagrzaniu silnika znika. Nie ma problemu na zimnym silniku po uruchomieniu, ani na rozgrzanym silniku. gdy jadę cały czas nie ma najmniejszych problemów, jedynie jeżeli zatrzymam się a silnik jest jeszcze w czasie nagrzewania. Na silniku mam następujące błędy. Nie wiem jednak czy są one związane z falującymi obrotami, gdyż pojawiły się raz, a falujące obroty mam już od 3 dni. 14868 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [040] - Incorrect Correlation Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181350 km Date: 2016.10.19 Time: 08:19:52 14870 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0011 00 [237] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181350 km Date: 2016.10.19 Time: 08:21:08 Dziękuję za pomoc i sugestie.
-
Niestety ale nie mam takiej informacji.
-
Cześć, postanowiłem wypytać w ASO o co chodziło z ta akcją serwisową oraz jaki był jej zakres. Z opisu miłej Pani wynika, że była to tylko modyfikacja programu do sterowania nastawnikiem turbosprężarki, bez żadnych modyfikacji mechanicznych.
-
Witam, Przez pewien czas męczyła mnie sprawa falujących obrotów w moim AUDI A4 B8 CJEB, problem występował tylko po zatrzymaniu się i tylko gdy było bardzo ciepło i szalała klima. W związku z brakiem pomysłów podjechałem do ASO aby to sprawdzili - pech chciał, że było zimo i akurat wtedy objawy nie występowały, no ale po moim opisie sytuacji zaproponowano mi abym zostawił samochód na akcję serwisową 21S7 Nastawnik turbosprężarki. - dziwne, bo sprawdzałem czy są jakieś akcje do mojego audi, ale nie było nic na stronie producenta. Akcja miała trwać 10h, więc dali auto zastępcze i kazali wrócić na następny dzień. Ku mojemu zaskoczeniu ta akcja pomogła . Nie ma śladu po falujących obrotach, wszystko działa płynnie i samochód o wiele ładniej wchodzi na obroty, ale nie mogę nigdzie znaleźć na sieci jakiejkolwiek dokumentacji do tej akcji serwisowej, czy była to wymiana nastawnika, czy kalibracja komputerowa (na tyle znam swój silnik że nie widzę aby cokolwiek w nim rozkręcali i wymieniali.). Ma ktoś informację co jest robione w ramach akcji 21S7? Wielkie dzięki.
-
Cześć, Co do pierwszego filmiku, to u mnie w tej okolicy jest cicho bez tego dźwięku. Trudno mi powiedzieć co to, ale chyba jak napisał Black - może to być coś z dolotem, ale nie mówię że to pewne. Co do drugiego nagrania - cykanie, to u mnie brzmi to dokładnie tak samo, nie słyszę tutaj żadnej różnicy. Coś cyka podobnie, ale skoro na VAGu czysto to nie szukałem źródła tego cykania - po za tym ten dźwięk jest od kiedy mam auto więc trudno mi powiedzieć, czy jest to poprawne czy tez nie.
-
Cześć, możesz powiedzieć coś więcej na temat tego jakie szarpania występowały u Ciebie i co dokładnie wymieniłeś, lub jak to zdiagnozować? teraz gdy zaczyna być cieplej widzę u siebie że mam podobny problem. Gdy klima szaleje, a stoję na światłach, to mam wahnięcia obrotów, ale po chwili się stabilizują. Jak klima nie działa, lub jest zimo - to nie mam tego problemu
-
Najpoważniejsza ustawka jak do tej pory to regulator płynu chłodniczego (czyli nowoczesna forma termostatu) - w ASO AUDI nowy termostat 1500 + 1000zł za wymianę.
-
Sądzę, że wszystko zależny od egzemplarza silnika - osobiście mam już 170 tys i jak dotąd żadnego problemu z silnikiem, zaworami i głowicą.
-
Cześć, widzę, że topic troszkę stary, ale zastanawiam się co było u Ciebie przyczyną opisanych problemów, udało się je rozwiązać? Obecnie mam podobny problem, i tylko na rozgrzanym silniku, lecz u mnie na komputerze nie widzę żadnych błędów. Pozdrawiam.
-
Dzięki za info, będę musiał podskoczyć do kogoś we WRO kto ma lepszy kabelek niż ja i może uda się coś wyczytać dokładniej. Witam, udało się rozwiązać powyższe problemy. Mam nadzieję że moje rozwiązania pomogą innym w przyszłych diagnozach: - Błąd V36 - problemem okazał się elektrozawór nagrzewnicy, nie otwierał się całkowicie, a jedynie w małym stopniu - wymieniłem zawór na nowy i koniec z błędem. - Błędy na silniku były związane z układem chłodzenia samochodu, nasiliły się nawet po wymianie elektrozaworu. Na zimnym silniku różnica między temperaturą silnika a chłodnicy była zbyt wysoka, po nagrzaniu było w porządku - do wymian regulator płynu chłodzącego (termostat), drogie badziewie ale wszystkie problemy po tym zniknęły. Pozdrawiam
-
Raczej nic nie było zmieniane, o czym bym wiedział. Okablowanie sprawdzałem, prąd podaje, na wszelki wypadek wyczyscilem też styki. Sama pompa się wlancza i wygląda ze działa, nadmuchowe ciepłego powietrza działa prawie natychmiast Więc nie widzę problemów na klimie.
-
Witam, Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B8 TFSI CJEB, jako że zakupiony po okazyjnej cenie spodziewałem się, że będzie kilka tematów do poprawy i w związku z tym mam prośbę o pomoc w rozszyfrowaniu dwóch błędów z VCDS-a: Poniższy błąd to zapewne dodatkowa pompa wodna do chłodzenia paliwa, ale nie mam pewności. Ktoś spotkał się z tym błędem wcześniej i wie jak można to sprawdzić bo nie chcę wymieniać pompy jeżeli nie jestem pewien jej błędu. 01020 - Water Pump (V36) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 7 Reset counter: 68 Mileage: 168523 km Time Indication: 0 Date: 2015.11.16 Time: 07:37:49 Freeze Frame: Voltage: 14.40 V Temperature: 96.0°C Current: 0.175 A Voltage: 14.50 V not available Bin. Bits: 10000011 RPM: 760 /min Load: 40.0 % Błąd numer dwa to error na silniku, jako, że nie mam pliku ROD do mojej wersji, to nie bardzo wiem gdzie szukać.. 15470 - ROD - Unknown Error Code Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 168650 km Date: 2015.11.20 Time: 17:33:51 Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
-
Od roku jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem AUDI A4 B6. Loguję się - z ciekawości - aby dowiedzieć się czego jeszcze mogę się po swoim auku spodziewać, oraz jak sobie z nim radzić.