Jump to content

joker13

Pasjonat
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About joker13

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Częstochowa

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2012
  • Engine
    1.8 TFSI
  • Engine code
    CJEB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

339 profile views
  1. Może pytanie wyda się głupie, ale skąd dokładnie idą kable do pinów 9 (can high) i 10 (can low) w radiu Concert? Oraz z którego miejsca pociągnąć kable do pinów 13 (cab high) i 14 (can low) we wtyce ori wzmacniacza do Concerta?
  2. Cześć, Oba wyżej wymienione błędy spowodowane są cieknącą pompą wody. Płyn zalewa płytkę sterującą całym modułem pompy. Na początku zapala się CHECK i po podłączeniu VCDS wyskakuje błąd P2681, ale brak odczuwalnych objawów. Po pewnym czasie temperatura silnika delikatnie przekracza 90 stopni, wentylatory chodzą na max i dochodzi błąd P00B7. Po wymianie błędów już nie ma.
  3. A powiedzcie mi jeszcze co będzie lepiej grało: ori głośniki + ori wzmacniacz i sub (ASS) czy wymiana głośników przód i tył na Focal ale bez suba i wzmacniacza (8 głośników)?
  4. A jak go podłączyć z ori subem i concertem (8 głośników)? Subwoofer z półki (sedan) łącze kablem ze wzmacniaczem w lewej wnęce bagażnika. I dalej gdzie podłączyć wzmacniacz? Ciągnę kabel do radia? Będę bardzo wdzięczny za podpowiedź albo jakiś schemat
  5. Cześć wszystkim, Aktualnie w moim A4 mam radio Concert i nagłośnienie 8RX. W niedługim czasie planuje dołożyć ASS 9VD. Czy orientuje się ktoś w temacie i podpowie jaki wzmacniacz powinienem kupić? Rocznik mojego to 2012 lift, produkcja według VIN 11.05.2012. Który z tych dwóch będzie ok: 8T0 035 223 AH czy 8R1 035 223 A? I w ogóle czym one się różnią?
  6. Cześć, Panowie który BT pod AMI będzie działał z Concertem, biorąc pod uwagę streaming? Przeglądając aukcję wszędzie jest napisane, że działa tylko z MMI.
  7. Cześć, I jak z tym kabelkiem? Pasuje czy nie sprawdzaliście?
  8. Cześć, Orientujecie się czy taki adapter będzie działał z Radiem Concert? Albo jaki kabel pod AMI będzie działał z tym radiem?
  9. Zobacz ofertę Alu 18" 8J ET40 + Opony Conti CSC5 6,5mm 2017 Witam wszystkich, Sprzedam koła z mojej B8: Felgi Anzio Turn 18" 8J ET40 - proste, nienaprawiane, oryginalny lakier, stan bdb. Opony Continental ContiSportContact5 245/40 - niewyząbkowane, równo zużyte, nienaprawiane. Bieżnik 6,5mm, 37 tydzień 2017. W gratisie dorzucam piątą oponę bez felgi - 40 tydzień 2016, bieżnik 6,5mm Cena do negocjacji. Zainteresowanych proszę o kontakt, dogadamy się. Cena 2.300,00 zł Dodający joker13 Wysłano 31.10.2019 Kategoria 18" i większe
  10. Witam wszystkich, Sprzedam koła z mojej B8: Felgi Anzio Turn 18" 8J ET40 - proste, nienaprawiane, oryginalny lakier, stan bdb. Opony Continental ContiSportContact5 245/40 - niewyząbkowane, równo zużyte, nienaprawiane. Bieżnik 6,5mm, 37 tydzień 2017. W gratisie dorzucam piątą oponę bez felgi - 40 tydzień 2016, bieżnik 6,5mm Cena do negocjacji. Zainteresowanych proszę o kontakt, dogadamy się.
  11. U mnie w 1.8 ta druga 2-pinowa to zawór obiegu płynu chłodzącego i mam dwa takie zawory. Niestety też zapala mi się co jakiś czas żółta kontrolka i właśnie zaczynam walkę z problemem.
  12. Witam, Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, ponieważ dwa wcześniejsze, które znalazłem nie dają żadnej odpowiedzi. Mój problem to kod błędu P2681 - engine coolant bypass valve control circuit/open. Zapala się tylko podczas uruchomiania silnika, czyli po odpaleniu po prostu kontrolka nie gaśnie. Po podpięciu komputera widnieje tylko w.w. błąd. Po skasowaniu mam spokój czasami 2-3 dni, a czasami zapali się po kilku odpaleniach. Co do zachowania samego samochodu to nie mam żadnych negatywnych objawów. Wskazówka temperatury wskazuje ciągle równe 90 stopni, czyli się nie przegrzewa, klima chłodzi. W sobotę próbowałem namierzyć winowajcę spośród: dodatkowej pompy wody (06H 121 601 K) oraz dwóch zaworów elektromagnetycznych (4H0 121 671 D). Po skasowaniu błędu, z każdego po kolei wyjmowałem wtyczki i sprawdzałem czy błąd się pojawi, czy może jakiś inny błąd się wyświetli. Niestety na komputerze zero błędów. Gasiłem auto i odpalałem z odpiętymi wszystkimi trzema wtyczkami i nic nie wyskoczyło. W końcu podpiąłem wszystko i tak jeździłem bez błędu do wczoraj, kiedy wieczorem znowu kontrolka się zaświeciła. Znajomy mechanik też był trochę zdziwiony, że po odpięciu wtyczek nie ma żadnego błędu. Mówił, że winny na pewno jest któryś z zaworów lub ta dodatkowa pompka wodna. Macie jakieś pomysły co to może być albo doświadczenia z tym tematem? Ewentualnie od którego zaworu zacząć wymianę?
  13. joker13

    Bląd P2681 i P00B7

    Jest możliwość żebyś się coś podpytał brata?
  14. Hej, Udało Ci się zdiagnozować przyczynę błędu P2681? Winna jest ta pompka o której wcześniej była mowa czy coś innego?
  15. joker13

    Bląd P2681 i P00B7

    Hej, Znalazłeś może rozwiązanie problemu z błędem P2681?
×
×
  • Create New...