Skocz do zawartości

pawelekm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelekm

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    Mitsubishi
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawelekm

0

Reputacja

  1. Tak. Dokładnie. Można to zrobić w vag'u. Bez problemu zadziałało.
  2. OK. Panowie udało się. Dzięki koledze darek z tego forum. Pilot działa.
  3. Silnik normalnie odpala z wypranego kluczyka i chodzi. Czy Pin znajduje się na takim dodatkowym, oryginalnym "plastikowym" kluczyku ? ("jakiś wzorzec") Jest tam przypięty jakiś numer.
  4. Witam, Odnośnie tego tematu pytałem także na forum passata, ale nie uzyskałem odpowiedzi. Może ktoś z was mi coś podpowie. Żona wyprała mi klucz w pralce. Mam drugi (właściwie pierwszy ) więc ok, autko działa, ale mimo to zostać z jednym kluczem ...... Po wysuszeniu klucza, zapakowaniu nowych baterii pilot oczywiście nie działa. Dodatkowo pojawia się błąd: 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Auto mogę odpalić obydwoma kluczami - nie działa tylko sterowanie z pilota w wypranym egzemplarzu. Dodatkowo natrafiłem w VAGu na coś takiego: http://img90.imageshack.us/i/kluczykstan1.png/ http://img263.imageshack.us/i/kluczykstan2.png/ Kiedy w stacyjce znajduje się wyprany klucz i nic nie wciskam - VAG pokazuje ekran nr 1. Natomiast kiedy zacznę wciskać guziki na wypranym pilocie w polach Permanent Code i Algorithm pojawiają się wartości OK. Czyli wychodzi na to że pilot działa (?) Jedynie w polu Key Number jest wartość zero, co oznacza jak gdzieś wyczytałem "unieruchomiony". Póbowałem "dodać" klucz sposobem opisanym na stronie www.vcds.pl, ale za żadne skarby "nie chce ruszyć". Czy pilot rzeczywiście jest do wyrzucenia czy coś źle robię z jego "adaptacją" ?
  5. Pytałem w Legnicy - koszt 200 zł. OK. Dziękuję za wszystkie informacje i pomoc. Pozdrawiam !
  6. Z racji, że jestem zielony w tym temacie, proszę tylko o informację ile to może kosztować ? Z reguły firmy podają koszt wgrania jakiegoś softu "tuningowego", a ja chcę wręcz odwrotnie.
  7. Nie chipowałem tego auta. Więc zadam może dla was oczywiste pytanie: jak mam wgrać "serię" .... ?
  8. Yyyyyy ..... Możecie podpowiedzieć coś jaśniej ? Jaki program ? Co mówią te logi ? (oprócz termostatu do wymiany). Czy coś można powiedzieć na podstawie tych logów, dlaczego auto łapie tryb awaryjny ? ("brak turbo"). Pokazuje mi się taki błąd:
  9. Wklejam log dynamiczny 003 i 011: Log dyn (003 011) Zrobiłem go zanim przeczytałem twój post lukjar7. Log robiony dwa razy - żona siedziała za kierownicą 008 i 010 dorobię dziś - ciężko zmusić małżonkę do pomocy [br]Dopisany: 18 Maj 2011, 06:00_________________________________________________Dodaję logi dynamiczne 008 i 010: log 008 wersja 1 log 008 wersja 2 log 010 wersja 1 log 010 wersja 2 Ciężko było wykonać te logi. Auto w 90% przypadkach robiło mi kick-down..... Musiałem więc przyspieszać "stopniowo". Każdy log zrobiłem dwa razy. Lepiej mi się nie udało. Bardzo proszę o analizę.
  10. Falowania obrotów brak - pod tym względem wszystko OK. Po zdjęciu osłony - EGR uciapany w oleju (do czyszczenia ?) Co brakuje do kompletu logów ? (statycznych) (dynamicznych - fakt nie mam wszystkich, ciężko to wykonać automatem).
  11. Moja prośba o analizę logów statycznych. Z racji, że nie mam kompletnych logów dynamicznych - nie wklejam ich. (no chyba, że mogę .... mam log 003 i 011). Poza tym trudno mi jest wykonać logi dynamiczne automatem ...... Aha, objawy: auto wpada w tryb awaryjny. Dzieje się to losowo. Tak jakbym nie miał turbo. Auto: Passat B5, AJM 115KM, tip-tronic. Log (0 - 001) Log (1 - 000) Log (2 - 013) Log (3 - 007) Log (4 - 003) Log (5 - 018) Log (6 - 023) Log (7 - 004) Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 011) Przepraszam poprawiłem linki.
  12. Witam wszystkich użytkowników. Mam na imię Paweł, pochodzę z Lubina, woj. Dolnośląskie. Aktualnie posiadam VW Passata B5 1.9 TDI AJM 115KM Tiptronic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...